Mercedes 300 SL Gullwing (1955), Mercedes 190 D (1959) og Porsche Cayenne (på hvide plader) :) |
Din TOP 10 over biler du må eje
Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk
En Gaffeltruck, el-drevet, sad netop og mindes mine unge dage hos Danisco Foods hvor vi i den grad havde det skægt når vi ræsede rundt på de trucks - kan oplyse at man sagtens kan "drifte" på en el-drevet gaffeltruck (det kræver såmænd blot et vådt gulv) - og det er SKIDE SKÆGT ;-) Ønsket om en truck indebærer selvsfølgelig også en hal til at race rundt i - så den må på listen over "10 bygninger jeg må eje" ;-) Der er iøvrigt en gaffeltruck til salg på Amino... tjek linket til "et godt tilbud på en Mitsubishi Truck" MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Vil du være med til at starte danmarks første drifting konkurrence for trucks...haha! Ja, du har ret.. der er gang i gas---- blot ikke lige min kop the ved indendørs brug, især ikke hvis udluftningen ikke er iorden... ;-) MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Ja du har ret, det var også kun udendørs jeg kørte med de gas - og faktisk har jeg kun kørt gas da jeg tog certifikatet, ellers var det el. Men klart, igang med konkurrencen - hvem vil skyde nogle millioner i det projekt? ![]() |
|
|
Puh ha! den er svær ![]() #1: Mercedes SLR #2: Ford Mustang GTR 2005 #3: Chrysler (kan ikke huske hvad den hedder, men den der nye der også er mange taxaer der kører rundt i) #4: Audi TT Cabriolet #5: Beach Buggi ... Kan ikke lige komme på flere ![]() |
Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it
|