Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din TOP 10 over biler du må eje

Side 5 ud af 10 (92 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Mercedes 300 SL Gullwing (1955), Mercedes 190 D (1959) og Porsche Cayenne (på hvide plader) :)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:50
Jeg har lige en addition til min liste >>>

En Gaffeltruck, el-drevet, sad netop og mindes mine unge dage hos Danisco Foods hvor vi i den grad havde det skægt når vi ræsede rundt på de trucks - kan oplyse at man sagtens kan "drifte" på en el-drevet gaffeltruck (det kræver såmænd blot et vådt gulv) - og det er SKIDE SKÆGT ;-)

Ønsket om en truck indebærer selvsfølgelig også en hal til at race rundt i - så den må på listen over "10 bygninger jeg må eje" ;-)

Der er iøvrigt en gaffeltruck til salgAmino... tjek linket til "et godt tilbud på en Mitsubishi Truck"

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:56
Så er der da mere gang i de gas drevne (jeg har også haft fornøjelsen af at føre en truck :D)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:06
Dato: 12-04-2007 11:56:02 Forfatter: Helmer Så er der da mere gang i de gas drevne (jeg har også haft fornøjelsen af at føre en truck :D)

Vil du være med til at starte danmarks første drifting konkurrence for trucks...haha!
Ja, du har ret.. der er gang i gas---- blot ikke lige min kop the ved indendørs brug, især ikke hvis udluftningen ikke er iorden... ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 12:43
lol!

Ja du har ret, det var også kun udendørs jeg kørte med de gas - og faktisk har jeg kun kørt gas da jeg tog certifikatet, ellers var det el. Men klart, igang med konkurrencen - hvem vil skyde nogle millioner i det projekt?

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:21
Dato: 04-04-2007 15:40:49 Forfatter: Tina Finnerup

Blå Subaru med Guldfælge

Tina, jeg kunne ikke lige dy mig----- her ser du min søn med din guldfælge-Subaru ;-)

MVH

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 13:44
Dato: 04-04-2007 15:40:49 Forfatter: Tina Finnerup

Blå Subaru med Guldfælge

Tina, forsøgte at finde dit mobilnummer via Amino profil - og på Google søgeresulater... jeg er i Norge lige nu, Arendal specifikt - sidder lige nu på min forretningspartners kontor lige i city...uden holder Solbergs Subaru med guldfælge... ville MMS''e dig billedet!

SMS mig hvis du vil se den!

MVH

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 13:57
Puh ha! den er svær

#1: Mercedes SLR

#2: Ford Mustang GTR 2005
#3: Chrysler (kan ikke huske hvad den hedder, men den der nye der også er mange taxaer der kører rundt i)

#4: Audi TT Cabriolet

#5: Beach Buggi

... Kan ikke lige komme på flere

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:39
Den enste jeg må eje er en Alfa Romeo 159. Alfa bliver smukkere og smukkere for hver ny model. og så er bilen blevet en super kvalitet i forhold til 33 modellerne og tidligere.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:58
Kunne ikke være mere enig!!!! Alfa er og bliver mega flot!! Har selv 156 sportwagon! men den nye 159 er hammer mega flot!! men det eneste jeg syns er ærgeligt er at de ikke bruger deres egne motorer mere! men får dem fra GM! det skidt! men har hørt at 1,9 JTD''eren bliver rost helt vildt! men ja mega dejlig bil!! måske en 147 GT os :P ville ikke være dårligt :)
Side 5 ud af 10 (92 indlæg)