Her har du en Hayabusa hvor der i den grad er klem på: --- head to head med en Kawasaki! PS: Sørg for deMib ikke ser klippet, så får vi bare en lang tråd med moralprædiken om fart på motorvejen... hehe! MVH |
Puha, som den 21-årige drengerøv jeg nu engang er, så må jeg holde mig til det der er realistisk 
Derfor ligger jeg og kører rundt i en lille Peugeot 205 (med soltag!!!), fra 1988.. Meeeen, har da også en anden.

Derfor ligger jeg og kører rundt i en lille Peugeot 205 (med soltag!!!), fra 1988.. Meeeen, har da også en anden.
Har min egen øjesten fra 1967, i form af min gamle amerikanske muscle-car, Buick Skylark 2dørs coupe ! 
Hun er udstyret med en 5-liters v8-motor og 2-trins automatgear, ingen servo, ej heller bremseforstærker og andet overflødisk luksus - men 300 rå jernhestekræfter fra dengang hun forlod samlebåndet i Detroit i 1967

Hun er udstyret med en 5-liters v8-motor og 2-trins automatgear, ingen servo, ej heller bremseforstærker og andet overflødisk luksus - men 300 rå jernhestekræfter fra dengang hun forlod samlebåndet i Detroit i 1967

Fandt hende i en lade i Nordsjælland, for ingen penge, så det er ikke med helt med hovedet under armen - kun lidt! God investering, holder værdien, evt. stigning. Og så er turen til stranden til sommer pludselig noget helt andet!
Hun kan ses lige her:
Min 1967 Buick Skylark 2dørs Hardtop Coupe:
Min 1967 Buick Skylark 2dørs Hardtop Coupe:
Dette er desværre det eneste billede jeg har af min, men her er billeder af en magen til, bare i sort
http://www.buickstreet.com/images/georges67gs-rearright.jpg
Gammelt skrammel, men den er utrolig sjov at køre i, og den kører KNALDgodt, og man får en masse blikke fra folk må man sige
Men det er nok bare pga larmen.. lækkerier.
Gammelt skrammel, men den er utrolig sjov at køre i, og den kører KNALDgodt, og man får en masse blikke fra folk må man sige

Men det er nok bare pga larmen.. lækkerier.
Jovist ku jeg da godt tænke mig, at ligge og fræse rundt i en Ferrari, Lambo eller andet sjovt, men altså.. de færreste 21-årige der har råd til dette, men de står da på ønskelisten.
Så indtil da kører jeg Hill-BIlly style.
Men hey, 600kr i helårig veteranafgift inkl. kasko er jo heller ikke skidt!! 

At den så kører 8-12km på literen, max, er så en anden ting..