Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din TOP 10 over biler du må eje

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 24-05-2007 10:28:59 Forfatter: Nicolai Lønne
Dato: 24-05-2007 04:59:20 Forfatter: Lasse Burholt

* = når jeg skriver ''min'' menes der i virkeligheden ''min kommende'' :-)

Hayabusa´en ser lidt futuristisk ud..

Nu taler du pænt unge mand!
Billedet “http://www.suzukicycles.com/images/ProductImages/logo/500/GSX1300RK7.jpg” kan ikke vises, da det indeholder fejl.

> ...når du skriver ''min kommende'' - er du så en wannabe-biker ;-)
Ja for tiden desværre... solgte min Suzuki GS 500 for noget tid siden og er nu igang med at spare op til en Bandit :-)

Her har du en Hayabusa hvor der i den grad er klem på:
 --- head to head med en Kawasaki!
PS: Sørg for deMib ikke ser klippet, så får vi bare en lang tråd med moralprædiken om fart på motorvejen... hehe!

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 19:20
Puha, som den 21-årige drengerøv jeg nu engang er, så må jeg holde mig til det der er realistisk
Derfor ligger jeg og kører rundt i en lille Peugeot 205 (med soltag!!!), fra 1988.. Meeeen, har da også en anden.

Har min egen øjesten fra 1967, i form af min gamle amerikanske muscle-car, Buick Skylark 2dørs coupe !
Hun er udstyret med en 5-liters v8-motor og 2-trins automatgear, ingen servo, ej heller bremseforstærker og andet overflødisk luksus - men 300 rå jernhestekræfter fra dengang hun forlod samlebåndet i Detroit i 1967

Fandt hende i en lade i Nordsjælland, for ingen penge, så det er ikke med helt med hovedet under armen - kun lidt! God investering, holder værdien, evt. stigning. Og så er turen til stranden til sommer pludselig noget helt andet!

Hun kan ses lige her:
Min 1967 Buick Skylark 2dørs Hardtop Coupe:

Dette er desværre det eneste billede jeg har af min, men her er billeder af en magen til, bare i sort

http://www.buickstreet.com/images/georges67gs-rearright.jpg

Gammelt skrammel, men den er utrolig sjov at køre i, og den kører KNALDgodt, og man får en masse blikke fra folk må man sige 
Men det er nok bare pga larmen.. lækkerier.

Jovist ku jeg da godt tænke mig, at  ligge og fræse rundt i en Ferrari, Lambo eller andet sjovt, men altså.. de færreste 21-årige der har råd til dette, men de står da på ønskelisten.

Så indtil da kører jeg Hill-BIlly style.

Men hey, 600kr i helårig veteranafgift inkl. kasko er jo heller ikke skidt!!

At den så kører 8-12km på literen, max, er så en anden ting..

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:04
Jamen altså..

I mangler alle bilen over alle biler. Mercedes SLR McLaren. se bare her

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 01:00
der er da alt for få alfa´er på jeres lister

en 156 gta er et must

hilsen ole

Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:35
Min drømmebil er helt klart:

Mercedes Mclaren SLR

HAr allerede en Audi TT 3.2 V6 som også er firhjulstrukket.. Super fed bil - dejlig og køre i...

Ud over den har jeg også den nye Golf GTI - Ja.. jeg er en rigtig drengerøv på kun 24 år, som godt nok har været heldig og arve en lille skilling af en onkel jeg aldrig har mødt!!!!

Men overvejer seriøst at investere i en Mclaren.. Jeg mener... Hvorfor ikke - når man nu alligevel har pengene..hehe

Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 456
Fra  PACK2 Skrevet kl. 10:38
Det må være noget af en skilling som faldt fra den mystiske onkel ;-) 
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:29
Bliver nødt til lige at revidere min Top 10... til Top 11... sidder med seneste udgave af BilMagasinet; AUDI S5 Coupe... ren macho - den er hermed på listen som "må eje" ;-)

Vil man tilgengæld ligger lidt blødere ud på rangstigen mod de dyre og heftige biler, så varmer det mig - som KIA ejer - at Kia Ceed i den grad får ros i BilMagasinet --- i sammenligning med klassens øvrige spillere (ca. samme motorspecifikationer) anbefaler BM en Ceed fremfor biler som Golf, Opel Astra, Peugeot, Honda Civic m.fl. - faktisk vælger de HELT KLART Ceed fremfor eks. Auris, der jo i den grad er temmelig opreklameret.

Ceed rulez i Golf klassen ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:19
Biler er ikke bare en ting at køre i. der skal være stil og en fed motor....

Min ønske liste:

1. Ferrari 599 GTB Fiorano

2. Mitsubitsi Evolution IX

3. Nissan 350Z

4. Bugatti Veron

5. Lamborgini Gallardo

6. Lamborghini Murciélago

7. BMW M3 GTR

8. Nissan Skyline GTR

9. Dodge Charger

10.Mustang GT 500

Det er biler med stil og motor.....Kick ass 

Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 13:06
Jeg syntes helt klar at bilfabrikkernes hjemmesider viser hvad de har af "drømme" og deres produkter ikke bare er noget man køre rundt i. Min favorit er helt klart: http://www.astonmartin.com/home 

Men jeg vil heller aldrig glemme Bentley Continental T - første gang jeg så den var jeg solgt. Det er altså en BIL ! (og den nye C udgave burde indstilles på listen over de nye 7 af verdens vidundere).

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:03

2. Rød Alfa Romeo Giulietta Spider (1954)

3. Gul Lotus Esprit (2008)

http://euro.rpmplanets.com/peimages/2008_lotus_esprit_1_070606.jpg

4. Hvid Smart

5. Sølvfarvet Peugeot 20

6. Beige Mini Sidewalk Convertible (2007)

7. Rød Jaguar E-type (1966)

8. Sort Audi Cabriolet (1997 eller 1998)

9. Tillader mig lige at vise en ikke-personbil, som jeg virkelig gerne vil have, nemlig en Eura Autocamper:

10. Sidst, men ikke mindst Sort Porsche Speedster (1958)

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)