Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 17 ud af 19 (185 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Nu går denne diskussion ikke på dig alene, jeg prøver overordnet at forklare min holdning til hvad folk generelt får ud af at være anonyme, jeg respektere fuld ud din holdning men er bare ikke enig ;)

Det hanlder heller ikke kun om et billede men at stå frem og være den man er, jeg kan ikke se hvad man får ud af at være anonym, jo i starten men som tiden skrider frem kan man jo ikke gemme sig hele tiden ;)

Jeg skal videre i dagen tekst så i'm out ;)

/allan 

'mig' kunne lige så vel have været en anden - eller alle som ikke lige har et billede af sig selv på nettet.

Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes. Ville forskellen måske ligge i at mit profilnavn var mit firmanavn og jeg brugte mit firmalogo som avatar?

Jeg kan ikke se forskellen - men som du selv siger; det handler jo heller ikke om mig...

God fornøjelse med dagens tekst.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:20 | Låst

Repox:
der kan jeg ikke se vi to er anderledes.

Så tag du en kikker her ;)

//

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:23 | Låst

DesignYOU:

Repox:
Aha - så du tager mig ikke seriøst, blot fordi du ikke kan se om jeg skeler med øjnene eller hvad min hårfarve er?

Nu går denne diskussion ikke på dig alene, jeg prøver overordnet at forklare min holdning til hvad folk generelt får ud af at være anonyme, jeg respektere fuld ud din holdning men er bare ikke enig ;)

Det hanlder heller ikke kun om et billede men at stå frem og være den man er, jeg kan ikke se hvad man får ud af at være anonym, jo i starten men som tiden skrider frem kan man jo ikke gemme sig hele tiden ;)

Jeg skal videre i dagen tekst så i'm out ;)

/allan 

klart man tager dem mere seriøst med billeder, profil tekst og skriver hvem man er , hvordan kan overhovedet snakke om det , det er klar fordel at skrive hvem man er længere er den ikke , det er fuldt ud ok ikke skriver det med mig og vis ikke ved kan vi da videre formidle den viden at klart får meste ud ad stå frem med hvem du er , vi er jo iværksætter og hjælper hinanden til at få endnu mere frem gang . sådan er vi bare , jeg vil altid hjælpe en anden iværksættere også dig men selvfølgelige når skriver hvem er salgs tråde lidt vigtigere at man ved hvem man handler med og der du mere seriøse vis står i din profil , siger også dig selv hvordan tager du Anonymous profil man er jo nøsvendigt at vide hvem man handler , dette hjælper dig som iværksættere at fremstå mere seriøst 

Fuldt ok du ikke vil udfylde i alt og også fuldt ok du tror ikke det ikke betyder at nogle ikke tager helt så seriøst , men vis ikke ved det , hvad nogle mener må jeg og andre videre formidle den viden for man hjælper altid en anden iværksættere til en endnu større fremgang for sin forretning   

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:36 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Repox,

Der er nu den forskel at DesignYou omtaler navn og viser et foto - det findes IKKE på din web-site ?Wink

mvh

john sommer

Repox:
Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:36 | Låst

DesignYOU:

Repox:
der kan jeg ikke se vi to er anderledes.

Så tag du en kikker her ;)

//

Jeg er ikke sikker på hvordan det her forholder sig til tråden - du snakker om min seriøsitet gennem mit website - jeg snakker om min seriøsitet gennem Amino; hvordan er vi forskellige der?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:39 | Låst

john sommer:

Repox,

Der er nu den forskel at DesignYou omtaler navn og viser et foto - det findes IKKE på din web-site ?Wink

mvh

john sommer

Repox:
Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes

Hvordan forholder din holdning sig til mit oprindelige spørgsmål? Hvordan - på Amino - gør det mig mindre seriøs som bruger, at jeg ikke har et billede og mit rigtige navn på i forhold til de andre Amino brugere som gør det samme? Plus-bruger eller ej?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hav en god dag Wink

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:05 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan jo uden problemer stille -og svare på spørgsmål, men det er din troværdighed du sætter i spil!

Endvidere er det som anonym bekvemt i debatter, at kunne komme med udsagn uden man behøver at være bekymret for at nogen skulle holde en op på udsagn.

Jeg ville være betænkelig ved at indlede et leverandør/kundeforhold til anonyme personer/virksomheder!

mhv

john sommer

Repox:
Hvordan forholder din holdning sig til mit oprindelige spørgsmål? Hvordan - på Amino - gør det mig mindre seriøs som bruger, at jeg ikke har et billede og mit rigtige navn på i forhold til de andre Amino brugere som gør det samme? Plus-bruger eller ej?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:11 | Låst

john sommer:

Du kan jo uden problemer stille -og svare på spørgsmål, men det er din troværdighed du sætter i spil!

Endvidere er det som anonym bekvemt i debatter, at kunne komme med udsagn uden man behøver at være bekymret for at nogen skulle holde en op på udsagn.

Jeg ville være betænkelig ved at indlede et leverandør/kundeforhold til anonyme personer/virksomheder!

Tak for et brugbart svar.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 10:14 | Låst

Du er velkommen !

mvh

john s.

Repox:
Tak for et brugbart svar.

mvh john sommer