Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en god netværker? Så se en unik mulighed her.

Side 4 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:

Allan I:
Det ville da klæde dig at komme med en indikation af, hvorfor det er et scam. Indtil videre er det jo blot injurier,

Stævning kan fremsendes som almendelig post, til frafald af kald og varsel.. Skype-Giggle jeg afventer meget roligt Stick out tongueAngel

Med andre ord: Du aner ikke, hvad det er du udtaler dig om. Skype-Giggle

Det skal du ikke være ked af. Du kan bare spørge - det er bl.a. det vi bruger dette forum til. Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Jimmi :

Hej Martin

Forskellen er at når du er i et MLM så skal du erhverve nye medlemmer og tjene på dem. Det kan vores medlemmer ikke. De 2-3 personer jeg søger, er folk der kan se ideen med dette og kan netværke og sælge produket. Disse bliver ansat til dette. De skal sælge vores produkt.

Du skal skelne imellem vores medlemmer og disse 2-3 personer de har intet med hinanden at gøre

Ja der bliver pudset meget af og den er kun online for at få disse personer til et samarbejde.

Jeg er på ingen måde negativ overfor mlm og det er sikkert en god afsætningsform. Det er bare ikke det jeg satser på.

Var det svar nok på dine spørgsmål??

Mvh Jimmi

Hej Jimmi

Ja det var da et svar, men jeg er absolut ikke enig med dig udfra de mlm firmaer jeg kender som er seriøse.

Udfra hvad du siger syntes jeg da det lyder som om du søger sælgere.

Det korte svar om indtjening i mlm er at jeg først tjener penge når de folk jeg "rekrutterer" tjener penge.

Jeg undrede mig bare over din vurdering for jeg syntes der er mere netværk i mlm end i den forklaring du giver på at du søger netværkere der skal sælge... For mig handler netværk om at tale med mennesker og information...ikke salg.

Men sådan er det jo, vi kan ikke alle være enige. :)

Men sådan er det jo, alle kan ikke være enige.
Side 4 ud af 4 (32 indlæg)