Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du en god netværker? Så se en unik mulighed her.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Halfdan,

Det er ok - vi kan alle være lidt for hurtige - men leg nu med tanken Halfdan

- at der ikke er en MLM-kategori - men at tråden var oprettet i et relevant emne ?

Hvad ville du så gøre ved den ?

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 17:52

John @ Hvis jeg har taget fejl og uberettiget flyttet den? Så vil jeg - som jeg også skrev til Jimmi i en PM - flytte den tilbage igen med det samme og undskylde for den uretmæssige flytning.

I så fald jeg har taget fejl, må jeg bare lade være med at være så triggerhappy næste gang. Mere er der næppe at gøre ved det. Skype-Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 17:59

Hej Halfdan,

Ja klart nok det er også ok - men Haalfdan - 

men leg nu med tanken 

- at der ikke er en MLM-kategori - men at tråden var oprettet i et relevant emne ?

Hvad ville du så gøre ved den ?

Spørgsmålet stilles da jeg finder at MLM kategorien er forældet og bør nedlægges - den giver ingen mening, men alene støj - den og skaber uro blandt de der syntes, at de er udset til at rede menneskeheden fra denne form for business !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 18:05

Haha, jeg kan se, at jeg mislæste dit spørgsmål fuldstændigt. Min fejl, det må du undskylde. Jeg læste lige spørgsmålet en gang til, så jeg kan komme med et ordentligt svar. Stick out tongue

Jeg kan godt lide din formulering, især slutbemærkningen. Men jeg har ikke noget behov som sådan for at deltage i en MLM vs. Anti-MLM debat. De, der har lyst til at beskæftige sig med MLM, skal have lov til det. Jeg ville også blive ærgerlig, hvis der blev dedikeret et forum til at finde alle mine stavefejl som skribent. 

Dog er det heller ikke helt ufortjent, at MLM / NVM har fået sin egen kategori. Det siger jeg ikke for at se ned på forretningsmetoden eller de mennesker, der benytter den, men simpelthen fordi for mange bævere skal ud og hverve hele Amino med deres guld+grønne=skove tråde. Var de der ikke, var der med garanti intet behov for en MLM-kategori som sådan.

Så hvad ville jeg gøre ved den, hvis der ingen MLM-kategori var? Lade den blive. I så fald ville det ikke give mening at flytte den noget sted (måske Jeg-har-tilbud?)- men medgiver du med det spørgsmål desuden, at jeg havde berettigelse til at flytte den herover?

Bare se bort fra mit første svar til spørgsmålet. Jeg har set for meget tekst i dag, så jeg fik ikke lige læst det ordentligt. Skype-Smile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 18:18

Hej Halfdan,

Tak for dit svar: 

Halfdan Timm:

Så hvad ville jeg gøre ved den, hvis der ingen MLM-kategori var?

Lade den blive.

Netop - men naturligvis afhængig af om den var oprettet i kategorien marketing, men tilhørte kategorien Et godt tilbud - så skulle du flytte den forstås.

I så fald ville det ikke give mening at flytte den noget sted (måske Jeg-har-tilbud?)

- men medgiver du med det spørgsmål desuden, at jeg havde berettigelse til at flytte den herover?

Ja - men først når du var sikker på hvortil den hørte !

mvh

john sommer

mvh john sommer

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 19:41

Jeg vil lige svare generalt på alt det som er kommet. Som jeg skriver er vi ikke 100% færdige med konceptet og denne tråd er IKKE for at erhverve nogen medlemmer. Det er for at skaffe 2-3 dygtige folk som kan se ideen i dette og som kan hjælpe med salg som et hvilke andet produkt.

Dette har INTET med MLM at gøre og det vil jeg gerne slå fast. Ingen af vores medlemmer, kan tjene penge på at erhverve andre medlemmer.

Og tak John for din opbakning og ja denne tråd burde aldrig være flyttet og udover dette syntes jeg det er forkasteligt at der bare sidder en som syntes den skal ligge i en anden kategori og så bare flytter den i den kategori som SLET ikke passer til dette. Der er stor forskel på at være netværker og være netværker i et MLM.

Vi alle netværker her på amino og det er vel egentlig en af tankerne med det, men derfor betyder det ikke at vi deltager i et MLM koncept.

Og ang at det er et scam, så må jeg sige læs det hele igennem og se den adresse jeg kører det fra. Med lidt snilde vil man vide, jeg køre det fra mit hjem og skulle nogen finde på at lave et scam ville de nok IKKE gøre dette.

Dette er en meget seriøs forretningsmulighed, som sikkert skaf afpudses og det skal det nok blive.

Mvh Jimmi 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:51
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Allan I:
Det ville da klæde dig at komme med en indikation af, hvorfor det er et scam. Indtil videre er det jo blot injurier,

Stævning kan fremsendes som almendelig post, til frafald af kald og varsel.. Skype-Giggle jeg afventer meget roligt Stick out tongueAngel

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 01:19

Jimmi :

Jeg vil lige svare generalt på alt det som er kommet. Som jeg skriver er vi ikke 100% færdige med konceptet og denne tråd er IKKE for at erhverve nogen medlemmer. Det er for at skaffe 2-3 dygtige folk som kan se ideen i dette og som kan hjælpe med salg som et hvilke andet produkt.

Dette har INTET med MLM at gøre og det vil jeg gerne slå fast. Ingen af vores medlemmer, kan tjene penge på at erhverve andre medlemmer.

Og tak John for din opbakning og ja denne tråd burde aldrig være flyttet og udover dette syntes jeg det er forkasteligt at der bare sidder en som syntes den skal ligge i en anden kategori og så bare flytter den i den kategori som SLET ikke passer til dette. Der er stor forskel på at være netværker og være netværker i et MLM.

Vi alle netværker her på amino og det er vel egentlig en af tankerne med det, men derfor betyder det ikke at vi deltager i et MLM koncept.

Og ang at det er et scam, så må jeg sige læs det hele igennem og se den adresse jeg kører det fra. Med lidt snilde vil man vide, jeg køre det fra mit hjem og skulle nogen finde på at lave et scam ville de nok IKKE gøre dette.

Dette er en meget seriøs forretningsmulighed, som sikkert skaf afpudses og det skal det nok blive.

Mvh Jimmi 

Hej Jimmi

Jeg må tilstå at jeg ikke helt forstår dit svar "der er stor forskel på at være netværker og være netværker i et MLM". På mig lyder det ekstremt negativt, så kan du ikke lige forklare mig den store forskel.

Det er muligt at dit koncept ikke er pudset af, men når vi er mange der ikke forstår hvad det er du vil, så kunne det tyde på at der er nogle ting der er for lette at forstå anderledes end du ønsker.

Du snakker til at starte med om at tjene 5-700 på første gangs tegning, og i seneste svar tjener man ikke penge på at erhverve andre medlemmer. Ja du skriver sågar "tjene penge igennem medlemsskab.

For mig lyder det som om du søger 2-3 personer der kan netværke og markedsfører, så jeg kan godt forstå at der har været tvivl om kategori. Forstår til gengæld ikke at du ligefrem kalder det forkasteligt...Sket er sket, nedværdigende ord ændre jo ikke på det.

Mvh. Martin

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin

Forskellen er at når du er i et MLM så skal du erhverve nye medlemmer og tjene på dem. Det kan vores medlemmer ikke. De 2-3 personer jeg søger, er folk der kan se ideen med dette og kan netværke og sælge produket. Disse bliver ansat til dette. De skal sælge vores produkt.

Du skal skelne imellem vores medlemmer og disse 2-3 personer de har intet med hinanden at gøre

Ja der bliver pudset meget af og den er kun online for at få disse personer til et samarbejde.

Jeg er på ingen måde negativ overfor mlm og det er sikkert en god afsætningsform. Det er bare ikke det jeg satser på.

Var det svar nok på dine spørgsmål??

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:12

Hej Martin

Ja produkterne mangler, men de kommer på i løbet af et par dage, inden vi går rigtig online.

Mvh Jimmi

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)