Haha, jeg kan se, at jeg mislæste dit spørgsmål fuldstændigt. Min fejl, det må du undskylde. Jeg læste lige spørgsmålet en gang til, så jeg kan komme med et ordentligt svar. 
Jeg kan godt lide din formulering, især slutbemærkningen. Men jeg har ikke noget behov som sådan for at deltage i en MLM vs. Anti-MLM debat. De, der har lyst til at beskæftige sig med MLM, skal have lov til det. Jeg ville også blive ærgerlig, hvis der blev dedikeret et forum til at finde alle mine stavefejl som skribent.
Dog er det heller ikke helt ufortjent, at MLM / NVM har fået sin egen kategori. Det siger jeg ikke for at se ned på forretningsmetoden eller de mennesker, der benytter den, men simpelthen fordi for mange bævere skal ud og hverve hele Amino med deres guld+grønne=skove tråde. Var de der ikke, var der med garanti intet behov for en MLM-kategori som sådan.
Så hvad ville jeg gøre ved den, hvis der ingen MLM-kategori var? Lade den blive. I så fald ville det ikke give mening at flytte den noget sted (måske Jeg-har-tilbud?)- men medgiver du med det spørgsmål desuden, at jeg havde berettigelse til at flytte den herover?
Bare se bort fra mit første svar til spørgsmålet. Jeg har set for meget tekst i dag, så jeg fik ikke lige læst det ordentligt.