Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til markedsføring

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad med at lave nogle: "FCK''ere er homoer" T-Shirts og så markedsføre dem i BIF''s debatforum og vise versa?
Lav lidt rav i den hos grupper af mennesker der et tændt af en hellig ild, det er der penge og meget sjov i :-)))
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 23:36
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9731
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:46
Ike for at afspore debatten, men Thor, ved du om det stadig er lidt bøvlet med CafePress når der skal sendes til Danmark? Eller er de blevet bedre/mere økonomiske med det?
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 23:47

Mange gode ideer...nogle slipper vi nok bedre fra end andre....men det har dog overbevist os om at vi skal udfordre det danske land noget mere....

Så vi må finde nogle af de gode frem og ligge på i den kommende tid...
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:52
Ikke for at afspore debatten, men Thor, ved du om det stadig er lidt bøvlet med CafePress når der skal sendes til Danmark? Eller er de blevet bedre/mere økonomiske med det?
Mikkel deMib Svendsen
www.joyzone.dk * www.redzoneglobal.dk

Nu er jeg godt nok ikke Martin, men har også lidt erfaringer med Cafepress.
Godt nok skal produkterne på normal vis toldes, men bestiller du dine produkter som gave, slipper du for tolden.
Om det går hvis man eks. bestiller 100 t-shirts ved jeg så ikke. Cafepress kan jo i bund og grund være ligeglade,
de får deres penge alligevel.

Har lige fundet et andet system ala Cafepress, som vist har afdelinger i forskellige dele af verden (bl.a. indenfor EU), så her slipper man for tolden. De har i øvrigt langt flere forskellige t-shirts/farver samt andre spændende produkter.
http://www.spreadshirt.net
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:56

Lav en konkurrence, hvor håbefulde designerkids kan vinde deres egen trøje, hvis I bruger deres design.

Det er usandsynligt, at I får designs, I kan bruge, men I får en masse unge(r) til at kigge efter, hvad I har i forvejen.

mvh Hans
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 00:09

Hejsa

Også en fin ide...men hvis det skal være nye købere skal vi lige ramme det rigtige sted at lave konkurrencen...
Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 00:15
Mikkel, CafePress er også startet i UK (http://www.cafepress.co.uk/ ) så du ligesom med Amazon kan slippe for Told helvedet. Deres UK side kører dog ikke separat så jeg skal ikke kunne sige med 100% sikkerhed at de reelt sender fra UK.

Laysen, en ting jeg savner på jeres side er et større udvalg, men det kommer nok med tiden

Tilmeldt 26. Mar 05
Skrevet kl. 16:17
Hvorvidt de har læst Amino eller ej skal jeg ikke kunne sige, men her er ihvertfald et andet dansk T-shirt firma der har udnyttet PR-Provo vinklen fuldt ud:

T-shirt-firma lagt for had i udlandet

Pave Johannes Paul II''s død, Merry Fucking Christmas, pædofilianklager mod Michael Jackson - de gør grin med lidt af hvert og har indtil videre solgt over 1 million styk.

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 19:02
Det gælder om at tænke kreativt og få lavet nogle PR stunts som folk virkelig har en mening om! Dårlig omtale er bedre end ingen omtale..

Det behøves ikke koste tusindvis af kroner...

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Side 2 ud af 9 (85 indlæg)