Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til markedsføring

Side 9 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 2/1/2006 7:55:22 PM Forfatter: jonathanl

Men Muhammed-tegninger er nok ikke timingen lige nu :-)

Dér tror jeg faktisk, du tager fejl, Jonathan. Jeg tror der kan være både omtale og salg i Muhammed-t-shirts.
De kunne jo markedsføres som Profeti-shirts.....

mvh Hans
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:07

Nu tog jeg jo ikke stilling til, om Muhammed-t-shirts kan give omtale - men den omtale ønsker ingen seriøs virksomhed. Så må man være mere sofistikeret, men hvis du vil promovere dit firma på t-shirts med Muhammed-karikaturer, så værsgo'' :-) Skulle man være bare lidt mere sofistikeret, kunne man lave en t-shirts, hvor Muhammed forsones med Gud. Godt nok er det ilde set at afbilde guder, men så sendte man i det mindste et positivt budskab. Menhåber ikke dette forum skal udvikle sig til et Muhammed debatforum - den debat er efterhånden kørt så langt af sporet, at den ikke fortjener omtale. Det har aldrig handlet om ytringsfriheden, for meget få har ment, at man generelt skal forbyde sådanne tegninger. Blot har det stødt nogle, og da man så nægtede at sige undskyld for det, så begik man en brøler. Man skulle jo ikke undskylde, at man bragte dem og at man har ytringsfrihed - blot at man stødte nogle så groft. Det kan man godt undskylde uden at undskylde, at man har ytringsfrihed!

Jonathan

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:21
Meget enig Jonathan! Jeg kender til en række andre yderst anstødelige ting som pressen ligger inde med, men som de har valgt at lade være med at bringe - måske fordi det ville skæmme kongehuset og andre danske "helligheder", frem for "bare" at genere en milliard muslimer.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:44

Jonathan og Mikkel.

Jeg undlod bevidst at tage stilling til, hvorvidt det var en klog idé. Jeg tog udelukkende stilling til, om timingen er god, og det vil jeg fastholde, at den er. Der kommer intet tidspunkt, hvor Muhammed-t-shirts vil sælge bedre end netop nu.
Man kan sagtens skrue en hysterisk - "vi trykker, hvad vi vil på vores t-shirts og bakker dermed Jyllandsposten op"-historie og få god og positiv omtale på den.
Man vil samtidig frastøde andre potentielle kunder, og afvejningen af, om det er klogt eller dumt, må ligge hos ondart.dk.

Personligt ville jeg være alt for stor en kylling til at sælge sådan nogle t-shirts.

Jeg ville nærmere lave én med et billede af en kylling, som bar et skilt: "Ingen profeter på vores T-shirts - www.ondart.dk"
Men den er der nok næppe så meget salg i.

mvh Hans
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 08:04
Eller en skitse af et toilet, hvor der henover er stemplet med "TRYKKEFRIHED"
Side 9 ud af 9 (85 indlæg)