Dato: 2/1/2006 7:55:22 PM Forfatter: jonathanl
Men Muhammed-tegninger er nok ikke timingen lige nu :-) Dér tror jeg faktisk, du tager fejl, Jonathan. Jeg tror der kan være både omtale og salg i Muhammed-t-shirts.
De kunne jo markedsføres som Profeti-shirts.....
mvh Hans |
Nu tog jeg jo ikke stilling til, om Muhammed-t-shirts kan give omtale - men den omtale ønsker ingen seriøs virksomhed. Så må man være mere sofistikeret, men hvis du vil promovere dit firma på t-shirts med Muhammed-karikaturer, så værsgo'' :-) Skulle man være bare lidt mere sofistikeret, kunne man lave en t-shirts, hvor Muhammed forsones med Gud. Godt nok er det ilde set at afbilde guder, men så sendte man i det mindste et positivt budskab. Menhåber ikke dette forum skal udvikle sig til et Muhammed debatforum - den debat er efterhånden kørt så langt af sporet, at den ikke fortjener omtale. Det har aldrig handlet om ytringsfriheden, for meget få har ment, at man generelt skal forbyde sådanne tegninger. Blot har det stødt nogle, og da man så nægtede at sige undskyld for det, så begik man en brøler. Man skulle jo ikke undskylde, at man bragte dem og at man har ytringsfrihed - blot at man stødte nogle så groft. Det kan man godt undskylde uden at undskylde, at man har ytringsfrihed!
Jonathan