Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode ideer til markedsføring

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis der var nogen der kopierede jeres tekster, navn og grafik ville i sgu nok blive lidt knotne ;-)

Dbh Martin
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 08:41

Jo..men nu er det jo heller ikke direkte kopiering vi laver...Vi laver lidt om på det så de ikke er ens med andre tshirt/logoer..

I modsætning til 20 andre steder der alle sælger Tudefjæs, PSYK osv...
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 09:31
Jeg vil ønske jer pøj pøj, og håber det bedste for jer.. Håber ikke for jer at nogen har ondt i røven og stikker jer til DR for så tror jeg først lavinen ruller!

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 10:19

Hej Alle

Så har vi brug for et godt råd....Det er nu lykkes at få et brev fra FCK''s advokat som straks beder os fjerne den ene af vores tshirt samt betale bod og erstatning.

Ville i makke ret med det samme eller ?
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 10:30

Hej..

Hvad kræver deres advokat i erstatning for dette? Hvad er advokatens navn for så kan det være lidt mere overskueligt og finde ud af om han er en haj indenfor denne branche.. Er bange for lavinen ruller nu, er bange for at der meget snart kommer et brev dumpende fra DR''s jurister..

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:30
Fjern den med det samme og ring til advokaten med hatten i hånden og sig undskyld og lov at det aldrig sker igen.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:34
Dato: 1/9/2006 10:18:56 AM Forfatter: Laysen

Hej Alle

Så har vi brug for et godt råd....Det er nu lykkes at få et brev fra FCK''s advokat som straks beder os fjerne den ene af vores tshirt samt betale bod og erstatning.
Ville i makke ret med det samme eller ?

Og jeg er sgu ked af at sige det, men fjern alt det i har der på nogen som helst måde krænker andre folks rettigheder. I er ude på et hammer grimt skråplan og det vil helt sikkert koster jeg rigtig mange penge på sigt hvis i bliver ved.
Hvis i er hammer heldige kan i tale jer ud af FCK sagen, men så skal i også være meget heldige og angrende.
Og vær ikke i tvivl om at FCK ved hvad de laver. Deres varemærke er 90 % af værdien i firmaet, så det deler ikke med nogen som helst.
Ring nu og sig undskyld!

Dbh Martin
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:50
Dato: 1/5/2006 8:27:19 AM Forfatter: Laysen
Vi ville da være fuldstændige ligeglade om du lavede en efterligning..

Der er så tydeligvis andre, der har et mindre overbærende forhold til rettigheder.

Faktisk er det for mig at se ret alvorligt, og jeg kan kun tilslutte mig Martins råd: Ned med alt, hvad I ikke selv har fundet på!

Derefter må I i gang med at finde nogle originale designs - der er jo mange, som gerne vil gå med en t-shirt med noget sjovt på.
Har I i øvrigt et ondart.dk-mærke på alt, hvad I laver. Det kunne sagtens stå i negativ på en farvet flade.

Jeg håber for jer, at I slipper med så lille en lærestreg, at I kommer op på hesten igen - men først må I altså ned på knæ.

Held og lykke

mvh Hans
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Skrevet kl. 10:52
handel hurtigt, det gælder om at tænke klart nu. Ring og sig undskyld og sig i er meget kede af det.. Også send dem lige en kvajekage eller en eller anden kurv som form for undskyldning.. Og det undre mig hvis de ikke har underrettet DR om det, så overvej om de ikke også skal have en undskyldning..

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Skrevet kl. 10:54

Hej..

Tak for svar...dem har vi taget til os og vil handle ud fra det. Og så håber vi bare det bedste. Slutningen skal i nok få senere hvis det har interesse.
Side 6 ud af 9 (85 indlæg)