Man må da ikke hacke en hjemmeside og lukkes deres forretning vis det skete , ville jeg anmelde person for at hacke en side da dette ikke er lovligt
Hvem snakker om 'hacking'? Manden har vel fået adgang til at lægge tingene op - og har således adgang til at pille det ned igen. Det er ikke ulovligt. Udover det, kan det vel ikke forsvares at du får lov til at beholde noget du ikke har betalt for?
Udover det lader det til at OP selv har tilbudt serverplads, hvorfor han selv er herre over adgangen til hans server. Mine kunder - medmindre de selv beder om andet - kommer også til at ligge på min server.
Mikael christiansen:
Hvad jeg ville gøre vis en lukket bare siden , jeg ville anmelde person til politiet , da det høre ingen steder henne i verden med denne holding ikke at køre efter loven .
Det tvivler jeg på du kommer særlig langt med, hvis du ikke har betalt for hjemmesiden. Levering er trods alt betinget af betaling.
Mikael christiansen:
Alm. kunne tænkes der var flere der overholder loven , så ville verden være et bedre sted at leve for alle og alle ville tjene flere penge, det kunne være et dejligt iværksættere univers for webmaster og andre leverandør
Det er ikke 'ulovligt' ikke at betale sin regning?
Tingene er lavet i ApS'et navn (går jeg ud fra) - dvs. han har ejendomsretten over, så jeg vil på ingen måde anbefale dig at hive hjemmesiden ned eller på anden måde sabortere det, da det vil gå ud over dig.
Men som andre siger, så giv din kontakt et ring.
Hej X, nu har siden været oppe og køre i en uges tid, er i tilfredse med løsningen? Small talk lidt frem og tilbage.
Og forresten er jeg blevet gjort opmærksom på at betalingen ikke er registreret, er du ikke lige sød at følge op på det? Vil jo nødigt sende jer en rykke hvis nu jeres bogholder har ferie.
Så plejer de fleste kunde at få betalt uden større problemer. Det er hvertfald min erfaring.
det er ulovligt at lukke en hjemmeside uden at have kørt inkasso
Hvis det jeg sælger en løsning til en kunde som indeholder hosting samt webside og kunden ikke betaler, så bliver der lukket for det varme vand, dette vil jeg mene er lovligt hvis det står i mine betingelser ?
Hej Michael - det er jo lidt som om at du sammenligner æbler og pærer her.
Hvis Trådstarter har leveret en spritny hjemmeside, incl. mail, hosting og hvad dertil hører - og ikke har fået betaling for produktet, så er produktet jo stadig hans - i det overdragelsen er betinget af betaling fra kunden.
Jeg ville ikke betænke mig et sekund - produktet er udviklerens, indtil kunden har betalt - og han kan gøre med det hvad han vil.
Der er ingen steder i den tekst der står at jeg ikke må lukke en hjemmeside, fordi du ikke gider at betale din regning - det er bare en vejledning til rykker og inkasso?
Jeg lægger normalt intet ud til offentligheden, før kunden har betalt sin regning - er det så også ulovligt?
Mikael christiansen:
man køre efter loven og ikke andet ellers finder man noget andet at lave , det er ulovligt bare at lukke en hjemmeside
Find en reference vi kan bruge - jeg ser ikke noget problem i at tage det retur jeg ikke har fået betaling for.
Hej Michael - det er jo lidt som om at du sammenligner æbler og pærer her.
Hvis Trådstarter har leveret en spritny hjemmeside, incl. mail, hosting og hvad dertil hører - og ikke har fået betaling for produktet, så er produktet jo stadig hans - i det overdragelsen er betinget af betaling fra kunden.
Jeg ville ikke betænke mig et sekund - produktet er udviklerens, indtil kunden har betalt - og han kan gøre med det hvad han vil.
det er ikke hosting han tilbyder hvad jeg forstår er det en blivende forretning som er i gang
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
det er ulovligt at lukke en hjemmeside uden at have kørt inkasso
Hvis det jeg sælger en løsning til en kunde som indeholder hosting samt webside og kunden ikke betaler, så bliver der lukket for det varme vand, dette vil jeg mene er lovligt hvis det står i mine betingelser ?
/allan
hvad jeg forstår han står ikke for hosting og det er en gamle kunden der har en velfungerende forretning
Der er ingen steder i den tekst der står at jeg ikke må lukke en hjemmeside, fordi du ikke gider at betale din regning - det er bare en vejledning til rykker og inkasso?
Jeg lægger normalt intet ud til offentligheden, før kunden har betalt sin regning - er det så også ulovligt?
Mikael christiansen:
man køre efter loven og ikke andet ellers finder man noget andet at lave , det er ulovligt bare at lukke en hjemmeside
Find en reference vi kan bruge - jeg ser ikke noget problem i at tage det retur jeg ikke har fået betaling for.
overholde nu loven og send de rykker og det er hvad jeg forstår ikke hosting han tilbyder og slet ikke en ny forretning dette her