Dato: 11/24/2005 8:57:43 PM
Forfatter:Iværksætterdrøm
Først vil jeg sige at jeg har været forbi denne side et par gange og læst forskellige indlæg. Synes det virker som en rigtig god side, hvor der kommer rigtig mange gode svar.
De ting som jeg har læst herinde gør kun at jeg er blevet endnu mere hooked på min egen iværksætterdrøm. (mangler dog stadig den berømte idé, men I kan tro hjernen bliver brudt)
Nå men nu til mit spørgsmål...
Jeg har tilmeldt mig et forretningsmøde i et MLM firma ved navn Scandi Consult/ SC Group. Er der nogen herinde som har nogen erfaringer med dette firma, det er jo næsten umulig at finde rundt mellem alle de firmaer som findes. Man har altid en lille frygt for at komme ind i et firma, som ikke kan leve op til de ting som de fx. skriver på deres
hjemmeside.
Håber på nogle svar, så skal jeg nok komme med tilbagemelding på forretningsmødet som skal foregå mandag.

Mvh Casper
Wellness og kosttilskud boomer i øjeblikket pga. folks usunde levevaner samt overvægt m.m.
Jeg har været til forretningsmødet hos Scandi Consult og det er yderst professionelt, så det kan godt anbefales. Andre NM-firmaer kan lære noget her.
Grunden til at jeg ikke startede op var, at man skal omsætte for over 20.000 kr./md. til sine personlige kunder for at kunne få downline-provision/royalties, hvilket dog var udmærket med 5 % i 5 niveauer (så vidt jeg husker).
Men hvis jeg personligt skulle omsætte for 20.000 kr./md. så ville jeg give mig selv et job, hvilket jeg ikke har lyst til, da dette efter min mening ikke er meningen med NM-filosofien.
Dette giver til gengæld primært en stor fokus på produkterne i første omgang - og sekundært at rekruttere nye repræsentanter, da man først skal have sin egen omsætning op på over 20.000 kr./md.
HerbaLife minder meget om TupperWare i deres kompensationsplan, og den ovenstående personlige omsætning bevirker nok, at TupperWare og HerbaLife ikke i væsentlig grad bliver hængt ud i pressen og offentlighden som værende pyramideselskaber.
HerbaLife har jeg for nylig set reklamere med bannere ved fodbold- og håndboldkampe, så der er opbakning til markedsføringen hos HerbaLife.
HerbaLife er også medlem af DSF (
www.DiSaFo.dk) i Danmark, så det er et NM-firma, som man trygt og roligt kan indlede et samarbejde med.
Man kan jo starte med at prøve deres produkter til vægtregulering...!?