Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender I dette MLM firma...?

Side 2 ud af 18 (173 indlæg)
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/29/2005 4:07:38 PM Forfatter: James

Hej Anton Roy

Velkommen til først og fremmest og tak for oplysningen om, at det er Herbal Life der har denne side.
Jeg har nemlig ikke selv lige kunne gennemskue hvem der havde den.

Mvh.
James

Hej James,

tak for velkomsten.

Ja - jeg har selv været forhandler af Herbalife (mit første møde med MLM) og har skiftet virksomhed flere gange. Ofte er forhandlere/repræsentanter, efter min mening, alt for 'loyale' over for deres virksomhed, og jeg er glad for, at jeg kom videre.

Jeg tror ikke 'brandet' Herbalife er så populært og derfor er de ved at lancere mere eller mindre samme produkter under navnet Shapeworks nu! Ligesom Amway, som nu markedsføre sig som Quickstar!

Ser frem til meningsudvekslinger, erfaringer og input fra andre amino deltagerne!

mvh. Anton Roy
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 18:24

"Vi søger omgående 5 konsulenter lige nu". Ja, dem har han søgt de sidste 2 år. Mon ikke det er blevet til lidt flere?

Overdreven happy talk = alarmklokker!
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 20:24
Dato: 11/24/2005 8:57:43 PM Forfatter:Iværksætterdrøm

Først vil jeg sige at jeg har været forbi denne side et par gange og læst forskellige indlæg. Synes det virker som en rigtig god side, hvor der kommer rigtig mange gode svar.

De ting som jeg har læst herinde gør kun at jeg er blevet endnu mere hooked på min egen iværksætterdrøm. (mangler dog stadig den berømte idé, men I kan tro hjernen bliver brudt)
Nå men nu til mit spørgsmål...
Jeg har tilmeldt mig et forretningsmøde i et MLM firma ved navn Scandi Consult/ SC Group. Er der nogen herinde som har nogen erfaringer med dette firma, det er jo næsten umulig at finde rundt mellem alle de firmaer som findes. Man har altid en lille frygt for at komme ind i et firma, som ikke kan leve op til de ting som de fx. skriver på deres hjemmeside.
Håber på nogle svar, så skal jeg nok komme med tilbagemelding på forretningsmødet som skal foregå mandag.
Mvh Casper

Scandi Consult er en sammenslutning af forhandlere af HerbaLife:  www.HerbaLife.com

Wellness og kosttilskud boomer i øjeblikket pga. folks usunde levevaner samt overvægt m.m.

Jeg har været til forretningsmødet hos Scandi Consult og det er yderst professionelt, så det kan godt anbefales. Andre NM-firmaer kan lære noget her.

Grunden til at jeg ikke startede op var, at man skal omsætte for over 20.000 kr./md. til sine personlige kunder for at kunne få downline-provision/royalties, hvilket dog var udmærket med 5 % i 5 niveauer (så vidt jeg husker).

Men hvis jeg personligt skulle omsætte for 20.000 kr./md. så ville jeg give mig selv et job, hvilket jeg ikke har lyst til, da dette efter min mening ikke er meningen med NM-filosofien.

Dette giver til gengæld primært en stor fokus på produkterne i første omgang - og sekundært at rekruttere nye repræsentanter, da man først skal have sin egen omsætning op på over 20.000 kr./md.

HerbaLife minder meget om TupperWare i deres kompensationsplan, og den ovenstående personlige omsætning bevirker nok, at TupperWare og HerbaLife ikke i væsentlig grad bliver hængt ud i pressen og offentlighden som værende pyramideselskaber.

HerbaLife har jeg for nylig set reklamere med bannere ved fodbold- og håndboldkampe, så der er opbakning til markedsføringen hos HerbaLife.

HerbaLife er også medlem af DSF (www.DiSaFo.dk) i Danmark, så det er et NM-firma, som man trygt og roligt kan indlede et samarbejde med.

Man kan jo starte med at prøve deres produkter til vægtregulering...!?

Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:17
Dato: 11/30/2005 8:24:00 PM Forfatter: Krabsen

Grunden til at jeg ikke startede op var, at man skal omsætte for over 20.000 kr./md. til sine personlige kunder for at kunne få downline-provision/royalties, hvilket dog var udmærket med 5 % i 5 niveauer (så vidt jeg husker).

5% i 3 niveauer og 0-7% af hele ens organisation alt afhængig af ens position. (Sådan var kompensationsplanen for halvandet år siden).

Derudover, som du stiger i positionerne ved Herbalife, bliver de personlige kvalifikationskrav også reduceret. Så du ikke skal bruge så lang tid på at tale med kunder i telefonen; men mere tid på at bygge din organisation.

Ved ikke; men tror Tupperware er singel level marketing? Oplys mig hvis det er en gammel information, sådan startede Tupperware i hverfald! Har nogen svaret?

mvh. Anton Roy
Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 01:08
Dato: 11/30/2005 9:17:00 PM Forfatter: Anton Roy

Ved ikke; men tror Tupperware er singel level marketing?
Oplys mig hvis det er en gammel information, sådan startede Tupperware i hverfald.

Eftersom de forskellige forhandlere prøver i større eller mindre udstrækning at rekruttere nye forhandlere, så går jeg ud fra, at TupperWare også er Multi-Level...!?

Men eftersom man selv skal/bør have et stort personligt volumen, så går det altså ikke primært ud på, at rekruttere nye forhandlere, da disse i et lokalområde vil være en slags salgskonkurrenter.

Så det gælder om at finde en balancegang med rekrutteringen hos TupperWare, tror jeg.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 11:47
Dato: 11/30/2005 9:17:00 PM Forfatter: Anton Roy
Dato: 11/30/2005 8:24:00 PM Forfatter: Krabsen

5% i 3 niveauer og 0-7% af hele ens organisation alt afhængig af ens position. (Sådan var kompensationsplanen for halvandet år siden).
Derudover, som du stiger i positionerne ved Herbalife, bliver de personlige kvalifikationskrav også reduceret. Så du ikke skal bruge så lang tid på at tale med kunder i telefonen; men mere tid på at bygge din organisation.
Ved ikke; men tror Tupperware er singel level marketing? Oplys mig hvis det er en gammel information, sådan startede Tupperware i hverfald! Har nogen svaret?
mvh. Anton Roy

Hej Anton,

du har ret mht. dine procenter omkring Herbalife. Omkring de personlige kvalifikationskrav, så stiger det faktisk når man når et vist niveau, for så at falde igen nogle niveauer senere. Niveauet falder dog aldrig til mindre end det niveau man starter på når man er helt ny. Den maksimale royalty er korrekt de 5%, men det betyder ikke at man ikke kan få 1, 2, 3 og 4% hvis man ikke når den krævede omsætning.

Til Krabsen: Mener du seriøst at NM ikke er et job? Jf. din bemærkning: Men hvis jeg personligt skulle omsætte for 20.000 kr./md. så ville jeg give mig selv et job, hvilket jeg ikke har lyst til, da dette efter min mening ikke er meningen med NM-filosofien. ?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:11

Hej Casper

jeg kanfortælle dig jeg arbejder med network marketing, og det er en spændene måde at arbejde på!!
det er ikke sikkert det er noget for dig, men du skulle ta og kigge på det en gang til!
jeg har arbejdet med NM i 2 år og fortryder bestemt ikke jeg gik igang, der er mange forskellige former for NM, og du skal ikke hoppe på den første og den bedste.......!!!

Hilsen Kasper
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:13

Ved ikke helt om denne tråd er helt slut, men vil lige hurtigt komme med lidt info.

Tidligere i tråden blev der nævnt at man er træt af at alle de MLM firmaer der reklamerede på nettet, ikke skrev hvad de lavede.

Hvis man har været til et møde, eller en MLM mand har forsøgt at hverve en. Så skal man prøve at læse bag på den kontrakt men skal underskrive. Der står utrykkeligt at man ikke må bruge navnet og produkterne på ens hjemmeside.
Det stod der dengang jeg var ved at blive LR forhandler.

Jeg blev det ikke, men syntes det er lidt underligt at man ikke må reklamere for det.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:40

Hej Lyskjaer

øøh
Et verdensfirma der ikke ønsker sig selv markedsført???
Det siger vist alt om såvel firma som hele konceptet.
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 18:55
Jamen så vidt jeg har forstået det, så må man ikke bruge deres navn. Eller billeder af produktet nogensteder, være det sin hjemmeside, eller andet sted !
Side 2 ud af 18 (173 indlæg)