Ud over at der skete et par fejl ved opload af svar så er salgstråden her en glimrende eksempel på at jeg ikke opretter flere salgstråde, for min hensigt med tråden var ikke at vildlede nogen, men bestemt heller ikke at skulle sidde og forklare alle andre gode tilbude der findes derude.
http://www.amino.dk/forums/t/127875.aspx
Hej Torbjørn,
Ja jeg kan godt se at du fik slået det fast med 7" søm til sidst ;o)
Jeg synes faktisk at din tråd er et rigtig godt eksempel på, hvad der ikke er fair overfor trådopretter.
Anders Christensen, som jeg ellers synes er et rigtig behageligt menneske ud fra det jeg har set til ham her på Amino, melder lige ind, at det kan da fås billigere andre steder og slutter reelt af med at sige du lyver. Når du så tager dig tid til at tage til genmæle og endda forklarer nogle regnestykker, så forbliver han tavs.
Jeg kan godt forstå at man så som trådopretter sidder med en noget lam smag i munden, for hvorfor skal man finde sig i, at en vildt fremmed kommer ind på den måde for lige at piske en stemning i vejret, for så bare bagefter at blive væk fra debatten? - og hvad får han ud af det?
Havde du valgt at forblive tavs, så ville andre med stor sandsynlighed tænke, at så var der nok noget om det ham Anders sagde og de der viflytterdinbil.dk er garanteret også lidt uldne i kanten.
Som så meget andet, handler det om måden man taler til andre på. Havde Anders skrevet at han havde X biler og havde det og det behov. Så kunne du havde givet ham et tilbud som han kunne takke nej til hvis han ikke fandt det godt nok, men så havde han været interesseret.
Derfor synes jeg også at det er helt galt at lægge alt ansvar på trådopretter og sige, at så kan man bare lade være med at oprette sig på et debatforum.
Håber du fik noget ud af din tråd alligevel :o)
Med venlig hilsen
Tommy