Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstråde - Bør de være til debat?

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Thorborg:
Men fint at nogle har valgt at omformulere lidt på sine indlæg.

Hej Martin,

Det er yderst diplomatisk formuleret af dig, men når der kun er en der har omformuleret sit indlæg, så er det ok at bruge navne ;o)

Men skulle det være en anden gang!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 08:36

Ud over at der skete et par fejl ved opload af svar så er salgstråden her en glimrende eksempel på at jeg ikke opretter flere salgstråde, for min hensigt med tråden var ikke at vildlede nogen, men bestemt heller ikke at skulle sidde og forklare alle andre gode tilbude der findes derude.

http://www.amino.dk/forums/t/127875.aspx

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Torbjørn C.:

Ud over at der skete et par fejl ved opload af svar så er salgstråden her en glimrende eksempel på at jeg ikke opretter flere salgstråde, for min hensigt med tråden var ikke at vildlede nogen, men bestemt heller ikke at skulle sidde og forklare alle andre gode tilbude der findes derude.

http://www.amino.dk/forums/t/127875.aspx

Hej Torbjørn,

Ja jeg kan godt se at du fik slået det fast med 7" søm til sidst ;o)

Jeg synes faktisk at din tråd er et rigtig godt eksempel på, hvad der ikke er fair overfor trådopretter.

Anders Christensen, som jeg ellers synes er et rigtig behageligt menneske ud fra det jeg har set til ham her på Amino, melder lige ind, at det kan da fås billigere andre steder og slutter reelt af med at sige du lyver. Når du så tager dig tid til at tage til genmæle og endda forklarer nogle regnestykker, så forbliver han tavs.

Jeg kan godt forstå at man så som trådopretter sidder med en noget lam smag i munden, for hvorfor skal man finde sig i, at en vildt fremmed kommer ind på den måde for lige at piske en stemning i vejret, for så bare bagefter at blive væk fra debatten? - og hvad får han ud af det?

Havde du valgt at forblive tavs, så ville andre med stor sandsynlighed tænke, at så var der nok noget om det ham Anders sagde og de der viflytterdinbil.dk er garanteret også lidt uldne i kanten.

Som så meget andet, handler det om måden man taler til andre på. Havde Anders skrevet at han havde X biler og havde det og det behov. Så kunne du havde givet ham et tilbud som han kunne takke nej til hvis han ikke fandt det godt nok, men så havde han været interesseret.

Derfor synes jeg også at det er helt galt at lægge alt ansvar på trådopretter og sige, at så kan man bare lade være med at oprette sig på et debatforum.

Håber du fik noget ud af din tråd alligevel :o)

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hvis du reklamerer med at være den billigste, så skal du jo kunne bevise det. Både i forhold til markedsføringslovens bestemmelser, - men selvfølgelig også ovefor dine kunder.

Det der gik galt (udover uploadet) var jo sådan set at du uddybede dit første ellers udmærkede svar.

Jeg betaler endnu mindre end der nævnes i tråden, så havde du ringet til mig skulle du jo have overbevist mig om hvorfor jeg skulle benytte dig.

Når man lægger et tilbud ud, så skal man også være parat til at sælge varen. At argumentere for hvorfor det er et godt tilbud osv. - og så afholde sig fra at være negativ.

Udover at ens tilbud potentielt kan blive set af mange, - så er det jo også en god øvelse i at få argumenterne på plads, herunder også at kende de indvendinger andre kan have til det man tilbyder. Så kan man næste gang lave en endnu bedre annonce hvor man måske har fjernet noget af det "fyld" som ingen alligevel har kommenteret på, - og så tage indvendingernei forkøbet.

Og for så at gentage mig selv fra tidligere, - der er jo INTET der forhindrer mig i at nævne en dårlig episode fra dit firma - og dermed lægge benzin på bålet.....

Så hvis dit formål blot var at nasse på et site for lidt gratis reklame, og du ellers ikke gider at arbejde for at overbevise om dit firmas fortræffeligheder, - så har du jo gjort dig en erfaring.

Det er da heller ikke så dårligt. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:

Detaljer om ydelsen skal selvfølgelig være til debat, så eventuelle kunder ved hvad de får.

Nedladende kommentarer om prisen bør ikke forekomme. Har man en mening om prisen på en anden Aminos produkt bør man holde den for sig selv. Jeg har selv deltaget i et par tråde omkring netop dette, bl.a. en person der ønsker at sælge WordPress-løsninger hvor især en person himler op om alt muligt uden at kende tilbudets detaljer. 

I den situation mener jeg det er okay at spørge ind til detaljer i tilbudet, men ens mening om prisen holder man for sig selv.

Debat om selve ydelsen er altid godt i salgstråde hvis man sælger et ordenligt produkt. Hvis jeg vil sælge en ydelse vil jeg helst have så mange spørgsmål som overhovedte muligt så jeg kan fortælle mest muligt om den ydelse jeg sælger. Jeg gider dog ikke have negative kommentarer omkring prisen fra folk der ikke kender tilbudets detaljer.

Så kort sagt (efter min mening):

Det er okay at spørge ind til ydelsen, men prisen bør være en sag mellem kunde og udbyder og ikke mellem 16-årig debatør som intet ved og udbyderSmile

Kunne ik være mere enig... Alt for mange salgstråde ender i skænderier, hvor folk underbyder trådstarter, eller poster egne tilbud eller priseksempler i tråden.
Hvis man mener, at man kan sælge en vare/ydelse billigere eller bedre end en trådstarter, så bør man oprette sin egen salgstråd!

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)