Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedets bedste pris, her er dit vejhjælpsabonnement, både erhverv og private

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Dansk Mobilitets Service og Vi Flytter Din Bil - Dk tilbyder alle markedets billigste vejhjælpsabonnement.

Kig ind på www.498.dk og tjek selv prisen.

Vi er landsdækkende med nu pt mere end 50 stationer fordelt over hele Danmark.
 Vi er fremme inden for 45 minutter og hjælper dig og din bil.

Dansk Mobilitets Service tilbyder desuden alle former for autotransport og maskintransport.
 Vi samarbejder med flere værkstedskæder, forsikringsselskaber og leasingselskaber, men yder selvfølgelig også den bedste service til "strøgkunder" som finder os bla på google.

Ønsker du at tegne Mobilitetsservice til hele din virksomhed kan der selvfølgelig ydes flåderabat efter nærmerer aftale.

Vores vagtcentral har naturligvis døgnåbent og hjælper dig både med spørgsmål og akut opstået problemer med din vognpark. 70 777 498

Mvh

Vi Flytter Din Bil - Dk / Dansk Mobilitets Service

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:40

Torbjørn C.:
Dansk Mobilitets Service og Vi Flytter Din Bil - Dk tilbyder alle markedets billigste vejhjælpsabonnement.

Jeg giver 370 kroner om året for min vejhjælp med dækning i europa, så det er da vist en sandhed med modifikationer at I er billigst... Eller bare lidt vildledende markedsføring Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 23:53

Hej Anders

Du lægger lige et link op gør du ikke ?

Jeg gætter på at "din pris" forudsætter et medlemskab eller ligende, ikke sandt ?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:07

Det er ganske rigtigt at min vejhjælp (FDM) kræver medlemsskab, og når man lægger det til prisen, samt de forskellige vejservice-abonnementer som husstanden er dækket af, så er prisen stadigvæk lavere end din pris pr. køretøj.

Og dækningen er i Europa og ikke kun i Danmark.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 00:29

Tænkte det nok, og det er fint at du føler dig rigtig dækket ind.

Jeg er nysgerrig, hvilke ekstra vejhjælps-service er det du yderligere er dækket af ?

Vidste du iøvrigt at alle billister med en gældende kaskoforsikring er dækket i udlandet via sos, og at mere end 95 af alle billister der tager til udlandet som har tegnet en udvidet dækning ved et vejhjælpsselskab, blot har dobbeltdækket sig selv på den måde ?

Hvis man er til samlepakker eller aftaler kan man selvfølgelig også få vejhjælp via os, som feks ved en af vores samarbejdspartnere. Din Bilpartner (ca 100 værksteder i Dk) tilbud på autohjælp. fra 198,-

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 08:25

Et FDM medlemsskab koster 620,- i følge deres hjemmeside og det giver dig ret til at tegne vejhjælp til 370,- om året per bil.

For at "få ydelsen vejhjælp" skal du betale yderligere 100,- per bil før hjælpen ydes, dvs 470,- per bil om året.

Så forskellen er altså 28,- som skal deles op i FDM medlemskabet, så hvis du har 22 biler eller mere, så har du da ret i at din vejhjælpsdækning er billigere.

Har du så mange biler vil vi da også godt give lidt rabat Yes

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 08:29

Et FDM medlemsskab koster 620,- om året
Et vejhjælpsabonnement koster 370,- plus 100,- i selvrisiko før de holder og hjælper dig på stedet.

DVS 470,- om året en forskel på 28,- i forhold til vores pris.

De 28,- kan du så dividere op i 620,- så hvis du ejer mere end 22 biler, ja så har du ret.

Har du mere end 22 biler vil vi da også godt give lidt "flåde rabat"

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Skrevet kl. 08:30

Et vejhjælpsabonnement koster 370,- plus 100,- i selvrisiko før de holder og hjælper dig på stedet.

De 28,- kan du så dividere op i 620,- så hvis du ejer mere end 22 biler, ja så har du ret.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 08:47

Godt at høre jeres tilbud og argumenter for at være billigst!

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 08:49

Torbjørn C.:

Et vejhjælpsabonnement koster 370,- plus 100,- i selvrisiko før de holder og hjælper dig på stedet.

De 620 ,- betaler han (og alle andre FDM medlemmer) jo alligevel, for medlemsrabatter, selve bladet, rådgivning osv. så det kan jeg ikke se har noget vejhjælpen at gøre ;)

Hvis man til gengæld har forsikringerne hos dem (på bilen) så er der Falck Europa vejhjælp med, og der er i hvert fald ikke selvrisiko på ;)

Du skriver heller ikke, så vidt jeg kan se, om prisen er inkl. moms for private?

Hvis det er det vil jeg gerne tro det er det billigste du kan få uden andre medlemskaber.. Yes

De bedste hilsner
Jesper Thorup

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)