Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgstråde - Bør de være til debat?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er tilsyneladende nogen der ikke kan tåle at høre sandheden, det kan man jo ikke andet end at ha ondt af dem over :(

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:37

Arrogance er jo den ultimative overtrædelse af Janteloven's 4. bud, så gad vide om det er så slemt endda.

Edit: Arrogance overtræder faktisk næsten alle buddene i Janteloven, fy skamme :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48

Tonny Skov Pedersen:

Så tør jeg ikke tænke på, hvad du ville have skrevetTongue Tied

Men det er noget af et personligt angreb, som måske skulle være blevet uden for tråden.

Arrogance er et meget hårdt angreb, jvf. dansk ordbog betyder det "Overlegen, nedladende".

Tonny

Hej Tonny,

Det var som hverken værre eller bedre end det her, det var bare mere sarkastisk. Ingen af delene er skrevet i en tone jeg ikke ville sige ansigt til ansigt og jeg står selvfølgelig ved begge dele.

Jeg ved godt hvad arrogance betyder og det er den betydning jeg ville dække.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 19:52

Mikkel Mikjær Christensen:

Der er tilsyneladende nogen der ikke kan tåle at høre sandheden, det kan man jo ikke andet end at ha ondt af dem over :(

Hej Mikkel,

Jeg er ked af at du har misforstået det som værende tristhed over sandheden. Det kunne ikke være længere fra, så du behøver på ingen måde have ondt af mig :o)

Det var udelukkende ment som et udtryk for den træthed jeg føler over din måde at opføre dig på, overfor andre mennesker. Det er selvfølgelig ikke kun ud fra din opførsel her i tråden, som må siges at være en af dine mildere optrædener, men generelt.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 19:54

Obuni - House of Creativity:

Tonny Skov Pedersen:

Så tør jeg ikke tænke på, hvad du ville have skrevetTongue Tied

Men det er noget af et personligt angreb, som måske skulle være blevet uden for tråden.

Arrogance er et meget hårdt angreb, jvf. dansk ordbog betyder det "Overlegen, nedladende".

Tonny

Hej Tonny,

Det var som hverken værre eller bedre end det her, det var bare mere sarkastisk. Ingen af delene er skrevet i en tone jeg ikke ville sige ansigt til ansigt og jeg står selvfølgelig ved begge dele.

Jeg ved godt hvad arrogance betyder og det er den betydning jeg ville dække.

Med venlig hilsen

Tommy

Fint nokYes

Min lærdom er dog, at man i forbindelse med det skrevne ord skal passe meget på med at være ironisk eller sarkastisk, da det ofte bliver misforstået.

Vi er mange forskellige personligheder her på Amino, hvor jeg gerne ser, at der er plads til alle.

Derfor er jeg meget glad for Amino's regler omkring personlige angreb m.v..

Tonny

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:06

Mikkel Mikjær Christensen:

Hej Mikkel,

Jeg er ked af at du har misforstået det som værende tristhed over sandheden. Det kunne ikke være længere fra, så du behøver på ingen måde have ondt af mig :o)

Det var udelukkende ment som et udtryk for den træthed jeg føler over din måde at opføre dig på, overfor andre mennesker. Det er selvfølgelig ikke kun ud fra din opførsel her i tråden, som må siges at være en af dine mildere optrædener, men generelt.

Med venlig hilsen

Tommy

skulle tråden ikke tilbage til sit emme , jo jeg er uenig med nogle gange og nogle gange enig, vis skal snakke enkle personligheder kan dette altså blive totalt uoverskueligt denne her tråd.

husk kør et mere rimeligt sprogbrug og meget gerne begge 2

sådanne er det med alle personer nogle mere enig med end andre , man kan ikke være enig med alle , bare det der siges holdes i god tone uden brug nedladende ord , så debatten ikke bliver personlig og ond

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 20:07

Tonny Skov Pedersen:

Fint nokYes

Min lærdom er dog, at man i forbindelse med det skrevne ord skal passe meget på med at være ironisk eller sarkastisk, da det ofte bliver misforstået.

Vi er mange forskellige personligheder her på Amino, hvor jeg gerne ser, at der er plads til alle.

Derfor er jeg meget glad for Amino's regler omkring personlige angreb m.v..

Tonny

Hej Tonny,

Jeg giver dig helt ret i, at man skal være yderst påpasselig, da der er utroligt meget der går tabt når man ikke har mimik og toneleje at forholde sig til, men kun skrift. Jeg synes også at jeg har fjernet alt overflødigt og skrevet det så tydeligt som jeg formår.

Hvis du mener at det overskrider Amino's regler for personlige angreb, skal du selvfølgelg ikke holde dig tilbage med at anmelde indlægget. Hvis de så giver dig ret, må jeg tage den irettesættelse med, men det ændrer selvsagt ikke på min holdning.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:20

Hvis du mener at det overskrider Amino's regler for personlige angreb, skal du selvfølgelg ikke holde dig tilbage med at anmelde indlægget. Hvis de så giver dig ret, må jeg tage den irettesættelse med, men det ændrer selvsagt ikke på min holdning.

Hej Tommy

Jeg bruger ikke at anmelde indlæg, idet jeg mener, at det kan vi selv klareCool

Nu har vi så markeret i denne tråd, og som jeg kan se det, så er vi principielt enige.

Tonny

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:34

Har hammer travlt, har låst tråden og kigger på den senere.

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:33

Debatten her blev anmeldt af flere brugere og derfor lukkede jeg den.
Nu har jeg gået den igennem og kan se at der var god grund til det.
Men fint at nogle har valgt at omformulere lidt på sine indlæg.

Nu har i sovet på det og debatten er åben igen. Den er generelt interessant, men hold jeg til bolden og lad mande løbe tak.

De bedste hilsner

Martin

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)