Jeg kan godt se vi ikke er helt enige på det punkt. Dit må er, som jeg kan forstå, at give indsigt i hvordan det er at have en elbil i dagligdagen. Til brug deraf vil du bruge en superbil for at vise det sagtens kan lade sig gøre. Elbilerne bliver sikkert fremtiden, men jeg kan ikke se hvordan brugen af en bil til over 800 000kr giver et retvisende billede af hvordan elbilerne er i dagens Danmark. Jeg tror bare vi skal være enige, om at være uenige |
Dofs:Elbilerne bliver sikkert fremtiden, men jeg kan ikke se hvordan brugen af en bil til over 800 000kr giver et retvisende billede af hvordan elbilerne er i dagens Danmark.
Det er heller ikke det, som mit projekt handler om. Mit projekt handler om, hvor fede elbiler faktisk kunne være hvis producenterne gad tage sig sammen og lave noget ordentligt :)
Mit projekt handler om, at demonstrere hvor glimrende en hverdag man kan have i en elbil, hvis ellers den er lavet ordentligt. Det handler om at tilbagevise en massew af de skrøner der er opstået primært på baggrund af de lortebiler der ellers produceres. Dette kan jeg kun demonstrere ved at bruge verdens bedste elbil - ikke ved at bruge de forvoksede golfvogne som de andre producenter laver.
Jeg tror nemlig ikke på den store elbils-revolution før vi får nogle bedre elbiler. Tesla har vist os, med Tesla Roadster, at det faktisk godt kan lade sig gøre. Teknologien er her. At de har valgt at starte med at demonstrere det med en super car er et geneialt marketing stunt. Næste skridt er så, at bruge denne nye og bedre teknologi til mere praktiske biler i en prisklasse hvor langt flere kan og vil være med. Deres egen Tesla S er et godt bud.