Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.akut-sprut.dk søger franchisetagere

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Akut-sprut søger lige nu franchisetagere til at hjælpe med at få drikkevarer ud til fester i hele landet.
Fordele og udfordringer
Kunne du tænke dig at blive en del af et vinder-team? Her har du muligheden for at blive franchise partner hos Akut-sprut. Det er nemt og hurtigt at komme i gang med at tjene penge, men det kræver selvfølgelig lidt benarbejde hvis der skal tjenes rigtigt mange penge. Flyeres skal deles ud og budskabet skal spredes i dit lokalsamfund. Vi hjælper selvfølgelig med at sprede budskabet via Facebook og via vores hjemmeside (som DU også bliver en del af). Det at være franchisetager gør det muligt at tjene penge allerede fra start. Brandet er kendt. Konceptet er opbygget. Hjemmesiden er lavet. Ja kort sagt så er ALT på plads allerede inden man starter. Det er disse ting der gør det muligt at tjene godt allerede fra første dag du er franchise partner. Vi ridser her kortfattet fordelene og udfordringerne ved at være franchise partner hos Akut-sprut op:

  • Ingen investering
  • Stor tillid
  • Danmarks-kendt brand
  • Del af et vinder-team
  • Meget få omkostninger
  • God oplæring i drift og styring
  • Løbende sparring og rådgivning
  • Unikt koncept, gode indkøbsaftaler og fælles markedsføring
  • Mange kollegaer – du er aldrig alene
  • Intet loft på fortjeneste
  • Frihed under ansvar
  • Del-ansvar for egen indtjening

 

Kontakt os på randers@akut-sprut.dk , tlf. 60 15 55 57 eller via amino for yderligere information

Mvh Brano

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør i anderledes end alle de andre, der har forsøgt det samme koncept?

Skal man fx selv have flaskerne mv. på lager og binde penge i et lager eller står i for lageret?

Mvh

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

"Unikt koncept", -> http://www.letsdrink.dk/ styrer ellers det marked ret godt, de har også afdelinger overalt i hele landet - trods det, tror jeg faktisk ikke at det går særlig godt for dem.

Men held og lykke med projektet :)

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 14:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Samuel Blander Glaes:

"Unikt koncept", -> http://www.letsdrink.dk/ styrer ellers det marked ret godt, de har også afdelinger overalt i hele landet - trods det, tror jeg faktisk ikke at det går særlig godt for dem.

Men held og lykke med projektet :)

Letsdrink.dk kører da ikke med det koncept mere. Er de ikke gået over til kun, at sælge online, da der ikke var penge i det andet?

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

ja du køber selv det alkohol du vil have på lager og får også hele fortjensten selv. Du betaler et mdr. gebyr som ikke afhænger af hvor meget du sælger.

Håber svaret var godt nok :)

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:26 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samuel,

jeg vil helst ikke gøre mig klog på andre firmaer. Mig bekendt levere de kun ud i hverdagene hvor vi kun levere fredag og lørdag nat. Åbningstiderne er fra 20:00 - 04:00 fredag og lørdag

Vh Brano

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 14:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Samuel Blander Glaes:

"Unikt koncept", -> http://www.letsdrink.dk/ styrer ellers det marked ret godt, de har også afdelinger overalt i hele landet - trods det, tror jeg faktisk ikke at det går særlig godt for dem.

Så vidt jeg kan se, så levere letsdrink.dk med pakkepost indenfor 1-2 dage... Det funger jo ikke rigtig hvis det skal være nu og her ;)

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg, har aldrig hørt om konceptet, så hvis letsdrink.dk har forsøgt sig, så kunne grunden til den manglende succes være at de ikke har nået publikum.

Klø på Brano det er fanme en sjov ide.

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

LetsDrink og akut-sprut er to forskellige koncepter. LD er en webshop, der sælger sprut, mens a-s leverer til din fest, hvis du løber tør.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 14:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej TobiasB,

netop :) vores kunder ringer oftest når de er løbet tør til en fest eller hvis de ikke kan nå at købe ind til festen og vi levere max 45 min senere.

 

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)