Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Qbic7 er MLM med Danmark som det første land!!! Se lige her....

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Da jeg første gang blev kontaktet vedr. Qbic7 tænkte jeg: Nej tak jeg skal ikke have noget med MLM at gøre... men alligevel blev jeg nysgerrig for Qbic7 er faktisk det første MLM firma som reelt starter i Danmark, hvorefter resten af verden følger!! Om jeg kunne se mulighederne.... Hallo mand lad mig komme med...det jo helt vildt hvad det kan blive til!!! Så jeg blev licenstager i Januar i år, satte mig grundigt ind i tingene og arbejder nu delvist, ved siden af mit vinduespoleringsfirma, med Qbic7. Det er godt nok spændende, men der skal selfølgelig arbejdes for at opnå en hvis indtjening, ligesom at det tager tid at opbygge en traditionel forretning.
Jeg tror gennerelt at de personer som mislykkes med MLM er folk som tror at de bliver rige på kort tid eller uden at røre en finger, og derfor tror jeg at det er vigtigt at man ser med de samme øjne som en selvstændig erhvervsdrivende gør. For det gælder om at arbejde sammen med de andre i ens up-og downline, trække på de erfaringer som de har og ikke tro at man bare kan det hele selv, være tålmodig, tro på at man lykkes og give det den tid man har mulighed for så vokser forretningen stille og roligt. Vil du vide mere så ring mig bare op.
 
Hilsen Jesper tel.: 20943728
 
 
Tilmeldt 23. Nov 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Ud fra hvad jeg kan læse gennem en hurtig Google søgning sigter Qbiz7 da ellers efter mange forskellige lande.
 
Hvad sælger firmaet?
 
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thor
 
Ja Qbic7 sigter efter hele verden, men først Danmark, så Sverige og Norge(hvor de så småt er i gang nu), USA, Canada, Australien og så resten af verden!


Alle produkter har og vil have det til fælles at de er forud for sin tid og at de fleste er internet baserede.
 
Netop nu lanceres SIP telefoni som er en helt ny verdensstandard inden for IP telefoni, flere generationer bedre end hvad der findes på markedet i dag, Livsforsikring UDEN helbredsattest, selv om man er fyldt 50 år!!(Assurandører tilknyttet), Rådgivning via abonnement.(Prof.Rådgivere tilknyttet) Alt sammen produkter som INGEN ANDRE udbyder i den form og flere andre spændende produkter kommer løbende til.


Qbic7 har også et helt unikt produkt som henvender sig til hele verden allerede nu: SMS kall, en helt ny teknologi som kræver en nærmere forklaring, hvilken du finder på www.qkall.com
 
 
Håber ovenstående har besvaret dit spørgsmål, men i øvrigt er du altid velkommen til et informationsmøde
 
Med venlig hilsen
 
Jesper Norup 
 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oscar og tak skal du have.

 
Hilsen Jesper
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

QBIC7 gik indledningsvist ud med et produkt, hvor de såkaldte "licenstagere" ville få ad libitum adgang til online rådgivning fra advokater, revisorer og ejendomsmæglere.

Meget interessant, men det var jo som forventet bare varm luft.
 
Ydelserne skulle være søsat i august, men licenserne startede de allerede med at sælge i slutningen af 2004.
 
Sjove "visioner", men som sagt primært varm luft, hvor der tjenes stygt på de såkaldte "licenser".
 
Held og lykke med det! :-)
Tilmeldt 29. Aug 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 02:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 11/24/2005 12:16:39 AM Forfatter: LHK

QBIC7 gik indledningsvist ud med et produkt, hvor de såkaldte ''licenstagere'' ville få ad libitum adgang til online rådgivning fra advokater, revisorer og ejendomsmæglere.

Meget interessant, men det var jo som forventet bare varm luft.
Ydelserne skulle være søsat i august, men licenserne startede de allerede med at sælge i slutningen af 2004.
Sjove ''visioner'', men som sagt primært varm luft, hvor der tjenes stygt på de såkaldte ''licenser''.
Held og lykke med det! :-)

Qbic7 bygger somend stadig på, at skulle tilbyde juridisk og økonomisk rådgivning ad libitum over internettet via et abonnement. Ideen er opstået fra firmaer som f.eks. Pre Paid Legal i USA, der mig bekendt er et af USA''s 10 mest succesfulde MLM firmer. Pre Paid Legal tilbyder revisions- og skatterådgivning på præcis samme måde, som Qbic7 ønsker at gøre det. Qbic7 ønsker bare at gøre det med yderligere 5 felter indenfor rådgivning, men udfra samme princip og uden at begrænse sig til det Amerikanske kontignent alene, men brede sig på primært 4 store markeder med dette (skandinavien, USA, Canada og Australien). Derudover tilknyttes yderligere serviceprodukter, som tilbydes via samme anonnement, deriblandt kommunikationsværktøjet, der naturligvistilbydes globalt, Fortuna tilbyder deres pensions og opsparingmuligheder via Qbic7 til Skandinavien (da Skandinavien er det eneste af europa, hvor Fortuna endnu ikke er). Derudover tilkommer snart Qbic7''s investeringfirma, som vil foretage spkaldte "sikre investeringer" uden risiko for tab af indskudet, som jo også er en oplagt serviceydelse.
 
De licenser, som du omtaler bliver solgt er jo i øvrigt ikke kunde licenser.
Qbic7 benytter sig af MLM til at markedsføre sig med. Men de benytter sig ikke af den form for MLM, hvor "alle" kunder samtidig også er "licenstagere" eller rettere repræsentanter. Qbic7 går ud på at få etableret en forhandlerstab, der mere bevidst vil søge almindelige kunder, som kunne have brug for rådgivningen, billig/gratis kommunikation, Opsparing- og pensionsopsparingsmuligheder, investeringsmuligheder og hvad der end måtte tilkomme under samme vifte. Så ser du - der er jo egentlig ikke som sådan blevet fundet nogle kunder - det er jo selve forhandlermassen der er under oprettelse og dvs. de mennesker, der mener at Qbic7 bygger på nogle grundlag, som er fornuftige og som kan se en ide i det, som Qbic7 ønsker at tilbyde.
 
Nu har Qbic7 godt nok ikke rådgivningsproduktet klar endnu, men det er jo ikke ens betydende med, at det ikke kommer. - Da Metroen ikke blev færdig til tiden, så var det jo heller ikke fordi den ikke blev lavet færdig alligevel vel?
Hovedsagen er, at Qbic7 lige fra start af har meldt ud at lanceringen af rådgivningsproduktet er underlagt imødekommelsen af en såkaldt kritisk masse af aktive licenstagere, der i sig selv kan bære det omkostningstunge rådgivningsprodukt. Der skal naturligvis en del mennesker til, for det bygger jo på at en masse mennesker betaler en lille smule, men at hver enkelt får samme muligheder stillet til rådighed, som de mennesker der har kassen og frit kan søge den professionel og dyre rådgivning som os almindelige dødelige ikke har råd til.
 
Qbic7 bygger på allerede eksisterende og fungerende idegrundlag, hvor der blot er taget et ekstra skridt og blevet videreudbygget.
Qbic7 samarbejder med UBS banken i Schweiz og de samarbejder med Fortuna/Generali. Der er blevet bygget nyt hovedkontor, de er blevet forretningsmanagere til Ronnie Bremer, hvilket vil kunne blive set ved næste års Champ Car og så er der blevet købt forhandlerrettigheder via investeringsfirmaet i noget der hedder Condecco (www.con
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej James,

Problemet for mig opstår, når det dér tjenes penge på primært er handel med "personer". Det har der været utallige diskussioner om før, men når en virksomhed tjener stygt på den slags handel, hvor en ikke-eksisterende varer/ydelse bliver brugt som det helt store salgsargument, så kan jeg virkelig ikke tage det seriøst.
 
I skal i øvrigt alle være mere end velkommen til at sætte 3-4.000 kr. ind på undertegnedes konto. Når der er tilpas mange håndbasser, skal jeg nok finde et par projekter frem fra skuffen og give jer lidt at sælge.
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper N
 
Rådgivning på abonnement, hvordan ska det forståes, kan du ikke uddybe?
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Nov 05
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

 
Kort fortalt: Forestil dig at lige som nårdu har et Falck abonnement til din bil, som du bruger når det er nødvendigt , kan gå ind og trække ubegrænset på forskellige former for rådgivning via internettet til en meget lav månedlig ydelse (min. 3 måneder) når du har behov for det.
 
 
 
Mvh Jesper
Side 1 ud af 3 (30 indlæg)