Dato: 25-03-2007 00:23:28
Forfatter: john sommer
.
Produkterne er IKKE drivkraften der er mange udbydere af produkter - derfor er det menneskerne bag disse produkter der er afgørende. Og afgørende er det med hvem man indgår sin aftale er det en der vil kunne hjælpe mig med min virksomhed eller er det endnu blot en der vil profitere på mig og ''skide'' mig et stykke bag efter - det er de to parameter der er afgørende for omsætningen i en hver virksomhed og dermed også i Network Marketing!.
Hvordan kan du sige, at produkterne ikke er drivkraften??? Det kan jeg simpelthen ikke fortstå.
Det er da din begejstring for produktet der er den sælgende faktor her.
Og netop inden for
MLM er det da især produktet der er vigtigt for succes. Især hvis kriteriet for succes er mange penge.
Det er da rigtig nok at det spiller en rolle hvem man indgår samarbejde med, men jeg ville da nødig have en i teamet som ikke kan stå inde for produktet.
Jeg tror det vigtige i den sammenhæng her er, at man finder et produkt der passer til en. Vi er meget forskellige, og nogen kan lide kogte kartofler, andre bagte... Og vi er mange på markedet med "lidt det samme budskab". Dermed ikke sagt at det er ligegodt hvilket MLM firma man involvere sig med. Der er forskel på både markedplaner, priser, produkternes kvalitet osv. Men essensen af det er vel at man finder frem til det produkt der passer bedst til en. Det produkt man føler sig tryg ved.
Jeg har meget svært ved at forholde mig til hvis en distributør af nogen slags ikke prioriterer produktet først.
Som jeg har nævnt i en anden tråd, så solgte jeg engang sko. Men jeg brændte ikke for produktet... og gæt hvor mange sko jeg solgte????
Først når du har tillid til produktet og kan stå inde for det, vil du også kunne være troværdig. Og så behøver du ikke engang være sælger for at sælge. Så er din begejstring nok.