Det er uhyggeligt interessant at følge udviklingen indenfor de produkt-segmenter som for alvor flytter volume indenfor Network Marketing - og det er ligeså interessant at se hvilke produkter - og markedssegmenter - mange TROR vil blive det næste store boom. Der er mange bud - og ligeså mange nye selskaber der popper op af samme grund. Det er ikke uden grund jeg følger med i udviklingen på det amerikanske marked - som på alle mulige måder altid vil og i al fremtid vil ligge linien for Europa. USA fjendske læsere vil så sige: Jamen, hov vi kan skam godt selv her i Europa - vi kan godt se hvad markedet vil have - og hvad som vil hitte indenfor Network Marketing. Nuvel... så er det jo bare at nævne eét Network Marketing selskab med rødder i Europa - som vel at mærke vil den anden vej - altså over atlanten til USA.. (eller for at gøre det nemmere: blive "herhjemme") Tough one, right... du kan nemlig ikke finde et eneste selskab der er grundlagt i Europa. For nu at komme de kvikke i forkøbet: Zinzino er norsk (sådan da) - men sidder ikke på et markedssegment der vil boome - de slår rod, især i Skandinavien - men kaffe er ikke "det nye store hit" indenfor Network Marketing - omend flere selskaber vokser kraftigt indenfor det segment i USA, dog uden at være et sikkert bud på det næste boom. LR er tysk - men en gammel traver - så den tæller altså heller ikke i denne sammenhæng - og et tysk Network Marketing selskab der vil ind i USA...? no chance! Dubli....? - Selskabet er nævnt gennem affiliate links massevis af gange på Amino - men er jo heller ikke i kategorien "det næste boom" - når vi skal se på produkt alene - og markedssegment. Lad mig kaste mig bud i spil: Det bliver energi-drikke i stil med Red Bull, Cult, Burn.... Yep - just wait and see ;-) Hvad er dit bud? Lasse Burholt |
Det næste store boom i Network Marketing
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Hey halløjsa, Jeg synes ikke helt du gør europæerne ret. Du nævner selv LR som jo er tysk - men at kalde et selskab der i 2006 omsatte for 325 miliarder Euro for en gammel traver er nok lidt useriøst. Især også fordi at LR indenfor Wellness industrien faktisk har formået at fornye sig selv og produktsortimentet og hele tiden udvikles. Så som trendsetter fejler LR absolut ingen ting, og som toneangivende indenfor direkte salg/MLM i Europa er de jo helt med fremme i skoene. Det burde vi som euorpæiske MLM folk jo være hamrende stolte af. Dertil kommer jo så Natures Own o Oriflame som begge er svenske..... |
Dato: 22-03-2007 09:50:54 Forfatter: cax Hey halløjsa, Jeg synes ikke helt du gør europæerne ret. Du nævner selv LR som jo er tysk - men at kalde et selskab der i 2006 omsatte for 325 miliarder Euro for en gammel traver er nok lidt useriøst. Især også fordi at LR indenfor Wellness industrien faktisk har formået at fornye sig selv og produktsortimentet og hele tiden udvikles. Så som trendsetter fejler LR absolut ingen ting, og som toneangivende indenfor direkte salg/MLM i Europa er de jo helt med fremme i skoene. Det burde vi som euorpæiske MLM folk jo være hamrende stolte af. Dertil kommer jo så Natures Own o Oriflame som begge er svenske..... Omsatte LR for 325 milliarder EURO i 2006? - Ved de er store men må nok lige stille spørgsmålstegn ved om det er 325 milliarder i 2006 alene... i så fald har de gjort det uhyre anonymt. Det er ikke useriøst at kalde LR en gammel traver - for det er ikke ment i en negativ betydning - LR er et selskab med mange år på bagen, deraf "gammelt". LR har jeg stor respekt for - især fordi selskabet formår at leve en anonym tilværelse udenfor offentlighedens lys, til trods for stor succes i ind- og udlandt. Oriflame er iøvrigt ikke pr. definition et netværksselskab - ligesom Natures Own ej heller synderligt kendte udenfor Skandinavien. Er det iøvrigt ikke hos LR man har Michael Schumacher koblet på en produktserie? Erindrer at have set ham i et flot og meget omfattende (dansk) produktkatalog. Som en afsluttende bemærkning gik mit indlæg på det næste store boom i netværksbranchen - og derfor egentlig udvæsentligt at diskutere eksisterende selskaber med "me too" produkter. MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Synes lige jeg vil rette en fejl til ovenstående. Omsætningen var 325 Millioner Euro i 2006 og ikke milliarder som nævnt. Men det er da en anseelig sum alligevel. Det er korrekt, at bl.a. Michael Schumacher, Christina Aguilera og Anastasia har deres egne duftserier eksklusivt hos LR |
Heheheehe....hold kæft hvor har jeg været træt i morges da jeg skrev det...jeg havde vidst allerede ganget op til skandinaviske forhold :) - nej jeg mener naturligvis 325 mio. Euro - og det er naturligvis på verdensplan, ikke bare i Danmark. Men det jeg egentligt bare reagerede på var at du efterlyst et banebrydene Europæisk MLM selskab - og det mener jeg jo klart at vi har allerede...Med LR i spidsen for flere andre store euopæiske MLM selskaber (som f.eks. Natures og Oriflame) har europæerne allerede vist at vi kan godt selv. Så ingen grund til at efterlyse...vi er allerede godt igang :) også for lige at tage den der med gammel traver - du provokere mig lidt når du siger gammel traver fordi at mange danske MLM folk desværre har den opfattelse at det handler om at være med fra starten, men det gør det jo slet ikke i rigtig MLM, for hvis ikke du kan komme ind på et hvilket som helst tidspunkt og have de samme muligheder som dem der har været med de sidste mange år, så er det jo juridisk set et pyramidespil...pyramidespil er afhænige af at du kommer først ind hvis du skal lave store penge - i rigtig MLM vil der altid kunne blive genereret nye top earners - også er jeg jo hamrende glad for at være i et selskab der har 20 år på bagen og dermed bevist at det virker, at produkterne kan sælges, og at pengene kommer til tiden. Det gør også i nogle tilfælde salgs situationen meget nemmere - jeg har da haft folk som når de har hørt at jeg...ikke arbejder...men hygger med LR...siger "Guuud gør du det? Kom med et katalog, for jeg mistede kontakten med min forhandler da jeg flyttede" eller lignende og det er jo dejligt. Bortset fra det så er jeg da glad for at høre at du har respekt for LR og jeg har måske misforstået din indgangsvinkel - men nu fik jeg da gjort rede for min :) Nja...Oriflame er jo postordre i Danmark - men det er faktisk kun i Danmark - alle andre steder kører de jo på MLM - så et netværksselskab er de vel og hvad angår Natures - j så er de repræsenteret i 17 lande (mod LR's 26) så i en eller anden udstrækning må de jo have et marked udenfor skandinavien. Nuvel...min slutpointe - jeg synes faktisk at europæiske MLM selskaber gør det ret godt :) |
Ja Allan, Undskyld det var en skrivefejl :) 325 mio. Euro :) så er det slået fast med 7 tommer søm :) |
|
Da vi jo har med NM at gøre og derfor helst skal distrubuere forbrugsprodukter som har en stor omsætningshastighed, så kunne mit bud på det næste store boom være... TOILETPAPIR!!! - ...jeg mener, der må jo være penge i skidtet... |
|
Hej Lasse! Du er også velkommen til at kontakte os på 4399 6158 for en uforpligtende samtale om mulighederne - det koster da ikke noget vel? JOMA Company john sommer |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|