Nu har jeg i et stykke tid fulgt den sidste del af debatten fra sidelinien. Mest fordi at jeg har haft travlt med at passe min forretning - fremfor at sidde her. Men nu tror jeg det er blevet tid til at jeg lige indskyder et par guldkorn.
1). LR produktudvikler selv - der er på ingen måde tale om kopiprodukter. Et faktum som bla. Microsilver serien er et lysende bevis på. Det var branche revolutionerende da LR fandt en metode til at binde sølv i cremer også tilmed i en form hvor sølvet kun virker på huden uden at trænge ind i kroppen og dermed var istand til at skabe en anti bakteriel creme uden de sædvanlige bivirkninger af kemiske sølvstoffer.
Jeg ved ikke hvad det er for produkter som "a-perfect-start" betegner som kopi produkter, der ikke kan leve op til orginalerne. Men jeg har ikke mødt et eneste produkt som ikke kan leve op til hvad der ellers findes på markedet. Men for så lige at tage fat i et af de produkter som LR har i sortiment men som også findes andre steder, og som Lasse har taget op tidligere i denne tråd. Aloe Vera juicen. For det første så var lanceringen af Aloe Vera juice en vigtig brik i en strategi om at udvikle sig fra at være en
virksomhed der kun beskæftiger sig med hvordan man har det på ydersiden også beskæftiger sig med det indre velvære - at tingene hænger sammen - og at kosmetik, hudpleje og parfume derfor naturligt kombineres med forskellige kosttilskud. En strategi som har ført til at LR idag har et bredt sortiment af kosttilskud udover kerne produkterne til udvordes pleje og velvære. Når så Lasse i samme forbindelse nævner at LR forhandlere disser FLP''s Aloe Vera juice, så tror jeg at den er møntet på mig. Jeg kom ihvertfald til at nævne meget tidligere (tror nok det var i denne tråd) at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter, i forbindelse med at vi diskuterede produkternes vigtighed i forbindelse med valg af netværksselsskab. Jeg tror nok at Lasse misforstod hvad jeg sagde...jeg sagde at jeg ikke kunne stå inde for FLP''s produkter ( jeg er ikke imponeret) - virkningsmæssigt og kvalitativt fejler produktet sikkert ingenting - men en af de væssentlige forskelle på FLP''s og LR''s juice er at jeg er stødt på flere (jeg selv inkl.) som efter først at have smagt FLP''s juice og sidenhen LR''s - har sagt "Gud den her er jo til at få ned". LR''s juice indeholder hhv. 90,1 og 92% Aloe Vera afhænigt af hvilken smag den har - og har desuden fået to meget eftertragtede kvalitetsstempler. Derfor kan de to produkter heller ikke sammenlignes. Men jeg aner ikke hvor meget der Aloe der er i FLP''s juice - men det faktum at LR''s ligger så tæt på 100% som den gør samtidigt medat den er drikbar gør at det til enhver tid er det produkt som jeg vil anbefale og arbejde med og derfor skrev jeg at jeg, ikke kunne stå inde for FLP, og dermed heller ikke ville vælge det
selskab at arbejde med. Men det er jo en personlig opfattelse og ikke ment som en disning, for udover at FLP''s juice smager ækelt (efter min mening!!!) så fejler den sikkert ikke noget - men der står jo intet om det på FLP''s
hjemmeside (og det er så længe siden at jeg smagte den at jeg ikke kan huske hvad der stod på flasken omkr. Aloe Vera andel). Så nej jeg disser ikke FLP - konstatere blot at det på grund af produkterne ikke er et selskab som jeg ville arbejde med.
2). "A perfect start" skrev: "Men som det tidligere er skrevet her på Aminio er det menneskerne bag og egen overbevisning der driver værket." - hertil vil jeg blot citere LR''s internationale salgschef Thomas Heursen: "Salg kommer af tillid, tillid kommer af kvalitet".
3). Lasse Burholt skrev:
"
Det er også forkert når man taler om at flere
Network Marketing/
MLM produkter ikke kan beg