Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det næste store boom i Network Marketing

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,

Jeg bliver nødt til at korrigere dig. Produkterne er slet ikke så uvæssentlige som du prøver at gøre dem til. Det er fuldstændigt korrekt, at menneskerne bag og de mennesker som skal bakke dig op er vigtige. Ikke mindst at de lever op til den forpligtigelse det er at introducere dig til en MLM virksomhed. Men så slutter alt enighed også.

På den måde som du lægger det frem lyder det for dig som om at du ville være bedøvende ligeglad med om du solgte wellness produkter eller lokumsrensere. Sådan ville jeg aldrig kune skrue det sammen. F.eks. når du skal ud og markedsføre et produkt i din omgangskreds er det hamrende vigtigt at du kan stå inde for den vare du handler med. Både hvad angår kvalitet og produktgruppe. Wellnessgruppen passer mig ganske fint, men jeg ville f.eks. ikke kunne stå inde for FLP, jeg kan heller ikke 100% stå inde for Herbalife - omend jeg udemærket ved at nogle af deres produkter er gode. Det samme gælder Oriflame som jeg synes er kedelige.

Tilgengæld kan jeg stå 100% inde for alle produkter i LR''s sortiment. Jeg siger ikke det her for at starte en "Hvem har bedste produkt" diskussion og vi skal heller ikke ud i en sådan - men blot for at understrege at hvis jeg nu f.eks. valgte at sælge FLP og udemærket godt vidste at jeg ikke kan stå inde for produktet - men tilgengæld er vild med konkkurentens - så er det i princippet pisse ligegyldigt om du er verdens bedste coach - det ville ikke virke!!!!! Netop fordi at vi skal ud i vores personlige omgangskreds og markedsføre produkterne er de i sig selv netop så vigtige og efter min mening det allervigtigste når man leder efter en Network Marketing forretning.

Efterfølgende er det naturligvis skide ligegyldigt om man sælger wellness, bensin kapsler, kaffe eller rødvin - så længe man arbejder med produkter som man synes er spændene, understreger sin personlighed og frem for alt som man kan stå inde for. Men det skal man kunne. 

Tilmeldt 25. May 06
Skrevet kl. 08:23
Også lige som en sidebemærkning....derforuden har produktet natutligvis en betydning i forhold til trends og holdbarhed.

Eks. hvis man begynder i et Network Marketing selskab hvor man sælger barnevogne i en periode hvor der fødes mange børn så har man naturligvis en større chance for success end hvis man begynder i et Network Marketing selskab i en periode hvor der næsten ikke fødes nogen børn. Det er logik for burhøns.

Men der er andet end trends - for hvis det skal holde på langt sigt så skal produktet også kunne sælges når trenden ikke er trend længere - og derfor er jeg da glad for at ihvertfald de mennesker som jeg kender formentligt ikke holder op med at gå i bad mindst en gang om dagen :)

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 08:52
Dato: 25-03-2007 00:23:28 Forfatter: john sommer

Hej Lasse!
Nej Lasse - det er Forever Living´s Alovera Gel der er kommet for at blive samt endvidere alle de øvrige meget fine produkter til indvordes som udvordes brug.
Men Lasse du glemmer en meget vigtig del af dette - nemlig den enkelte forhandlers evne til at markedsføre produkterne og markedsføre mulighederne for de mange der går og mener, at de ikke har hvad der skal til for at bygge virksomhed.
Produkterne er IKKE drivkraften der er mange udbydere af produkter - derfor er det menneskerne bag disse produkter der er afgørende. Og afgørende er det med hvem man indgår sin aftale er det en der vil kunne hjælpe mig med min virksomhed eller er det endnu blot en der vil profitere på mig og 'skide' mig et stykke bag efter - det er de to parameter der er afgørende for omsætningen i en hver virksomhed og dermed også i Network Marketing!.
Hvis du vil se mere om dette og mulighederne i Network Marketing så læs mere her......www.jomacompany.dk.

Du er også velkommen til at kontakte os på 4399 6158 for en uforpligtende samtale om mulighederne - det koster da ikke noget vel

John,

Først og fremmest glemmer jeg ikke den vigtige detajle; at det ligeså meget er "personen" som driver en forretning, som produktet - MEN hvis ikke produktet er iorden, er det markedet efterspørger - og som rammer bredt - så fungere det slet ikke. Og du har ret; vigtigt HVEM man indgår en aftale med - og kan derfor kun prikke lidt til dig: Du samler en tråd og opfordre mig til en samtale, kaster dit link - og fortæller mig (og forummet) at ALOE GEL er det næste store boom i branchen....

ALOE GEL ER ET HIT ALLEREDE!

Som jeg svarede den forrige: Jeg søger input på hvad man generelt mener det næste BOOM i Network Marketing --- ingen har endnu givet et bud; ej heller du - og vil måske nok se flere sider af din indsigt i branchen inden jeg valgte dig som partner... ikke ment kritisk eller negativt - men nu har du både i denne tråd - og i en anden - OFF TOPIC - opfordret mig til at tage snak for en uforpligtende snak om mulighederne med Forever Living.

Jo tak, jeg kender skam mulighederne - kender jeres system og fremgangsmåder; hvad der virker for jer - både for nye forhandlere, men også for etablerede forhandlere. så DERFOR vil jeg ikke spilde min tid på at snakke med dig om MULIGHEDER med Aloe Vera - men snarere perspektivet i et SAMARBEJDE mellem du og jeg; hvordan vi strategisk bruger alt det vi begge allerede ved.

Og der hvor jeg er nu; vil en samarbejdspartner være en der kender BRANCHEN, ved hvad der er her - hvad vi kan forvente der kommer - en partner, som er rejsevillig og tænker udover de danske grænser. En partner som er ferm til engelsk, en partner som har skabt resultater - en partner som jeg klinger med - og som har staying power.... og et par andre kriterier.

For nu afslutte: Skal vi nu ikke lige holde os til trådens emne:

Hvad er det næste store BOOM (det næste store hit produkt) i Network Marketing?

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 19:11
Hej Lasse!
Citat:
"Og der hvor jeg er nu; vil en samarbejdspartner være en der kender BRANCHEN, ved hvad der er her - hvad vi kan forvente der kommer - en partner, som er rejsevillig og tænker udover de danske grænser. En partner som er ferm til engelsk, en partner som har skabt resultater - en partner som jeg klinger med - og som har staying power.... og et par andre kriterier."

Jaeee det lyder jo bekendt. Alle ønsker partnere der har noget at byde på - men uddannelseskomponenten må du ikke glemme - du skal skabe dine resultater gennem uddannelse af dem du får med i din orgasnisation!
Men måske du kan få en af de helt "tunge drenge" i branchen med på din idee - du har en her hvad vil du forslå vi tager afsæt i?

Selv har jeg nogle tanker og se blot på Amino er dette produktet der bliver en stor Network Marketing sag?

- eller er den her allerede? 

Hvor mange mennesker anbefaler at se på Amino troer du?

Hvem troer du har det store udbytte af dette netværk i sidste ende?

Næ Lasse - det er IKKE det der er krumtappen i Network Marketing - det er mere vigtigt er at vi "tunge drenge " i branchen arbejder for at få budskabet om mulighederne bragt ud til folk - branchen har et dårligt image!

Det der er vigtigt i branchen det er, at ALLE der vil kan komme igang uden den store ivestering - og uden at bygge deres organisation - altså ikke lade deres forretningsudvikling alene være baseret på om de får mange med i deres organisation eller ej. Men at bygge den alene på afsætningen af produkterne.

Den mulighed er tilstede med Forever Living Product!

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:25
Hej cax (underligt navn - hvorfor står du ikke frem med eget navn?)

Citat:

På den måde som du lægger det frem lyder det for dig som om at du ville være bedøvende ligeglad med om du solgte wellness produkter eller lokumsrensere.

Det er naturligvis meget afgørende, at man uanset virksomhedsform arbejder med det man syntes er sjovt og som man selv har meninger om - herunder at man selvfølgelig vælger at arbejde med forretningesmodeller og produkter man selv kan se fordele i - er HELT indlysende - du vil se hvad vi anbefaler på dette område når du ..........

Læs mere her.......www.JOMACompany.dk

Hilsen john sommer

Hilsen john sommer

mvh john sommer

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 19:29
John,

Endelig kom du med et bud relateret til mit spørgsmål i den indledende tråd... omend budet "Amino" som produkt er noget anderledes end det jeg havde forventet... men Amino bliver ikke det næste store hit i Network Marketing branchen, med mindre der bliver kørt en striks linie der forbyder annoncer og amatøragtige forsøg på at rekruttere folk (indlæg med opfordringer uden substans, info og indhold).

Amino kan blive en god base for diskutere, dele, inspirere branchen - men så længe at der er en ret stor del af Aminos medlemmer der samtidig glemmer Martin Thorborgs egne annoncer i bl.a. Iværksætteren:

FUCK JANTELOVEN! GO AMINO!

...så er der lang vej - for hold da op hvor har Amino længe været præget at mudderkast fremfor konstruktiv debat - hvis diverse diskussionslystne Amino´er brugte lidt mere tid på at være objektive, så vil vi nå rigtig langt, da der ikke findes Network Marketing relateret forums i Danmark.

Nu skal jeg iøvrigt lige se om jeg kan redde mig ud af det svar jeg gav dig tidligere - for jeg læser din kommentar, som om JEG er interesseret i en samtale omkring dit selskab - at vi kan tage et afsæt derfra. Vil lige skynde mig at påpege at jeg ikke er interesseret i Forever Living som distributør - men tilgengæld INTERESSERE jeg mig ganske meget for jeres selskab; dels grundet flere kanon produkter som jeg bruger - men ligeså meget, som tidligere nævnt, for inspiration.

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Fra  joma company Skrevet kl. 19:40
Hej Lasse !

Glæder mig - meget at læse dette - måske der alligevel kunne være et grundlag for at tale forretningsudvikling sammen - du kan se meget om vores personprofil og vor forretningsudviklingskoncept på vor hjemmeside.

Den er skabt for de der gerne vil vide mere om mulighedrne i denne branche og vi har her samlet megen nyttig information som man bør vide forud for endeligt valg af partner (produkter ect.)

Hilsen john sommer

mvh john sommer

Tilmeldt 25. May 06
Skrevet kl. 08:44
Hej John,

Da jeg oprettede min profil herinde skulle jeg også vælge et brugernavn - og da jeg brugr cax alle andre steder online var det meget naturligt at bruge dette. At det så er brugernavnet og ikke mit navn der vises ved indlæggene kan jeg jo ikke gøre for, hvilket også er grunden til at jeg oftest underskriver mine indlæg med mit eget navn, når jeg husker det og under alle omstændigheder som regel første gang jeg skriver/svarer på et indlæg - så intet kryptisk der.

/Michael Holm

Tilmeldt 25. May 06
Skrevet kl. 08:45
Forresten Lasse .... hvis du kigger på historien...så ser det som regel sådan ud at de trends der boomer i den konventionelle verden også boomer i Network Marketing...så hvis du ved hvad der boomer udenfor Network Marketing om et år så ved du også hvad der boomer i Network Marketing.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:32
Dato: 26-03-2007 08:45:25 Forfatter: cax Forresten Lasse .... hvis du kigger på historien...så ser det som regel sådan ud at de trends der boomer i den konventionelle verden også boomer i Network Marketing...så hvis du ved hvad der boomer udenfor Network Marketing om et år så ved du også hvad der boomer i Network Marketing.

Jeg vil give dig delvist ret - men det stemmer alligevel ikke helt overens med de største succes´er i branchen. Faktisk langt fra: Flere selskaber har startet en trend - og så har den "konventionelle verden" kopieret disse produkter.

Men ved hvad du mener - og eftersøger ENDNU engang et bud.....

Lasse

Side 2 ud af 6 (57 indlæg)