Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bruger virksomhederne ikke internettet bedre?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt :

Så vil der nok stadig være plads til søgemaskiner / sociale netværk til at finde firmaer som laver serviceydelser , såsom : Rengøringsfirmaer og køreskoler ;-)

Den nye slags teknologi som du også taler, er nok mest til fysiske produkter, men dem er der jo også rigeligt af

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 12:33

Michael:
Jeg synes til gengæld at det er pudsigt at Gita synes det er pudsigt at det er webleverandøren der er i spil i mit eksempel med Interflora. Og så selv har en succeshistorie på min pointe.

Vi er ikke uenige mht innovation.

Jeg forstod på dig at det var webleverandøren der skulle have udtænkt det der burde være udtænkt allerede på fysisk butiksplan. Det er muligt jeg har misforstået.

Min pointe med succeshistorien var at forudsætningerne for at det kan ske fra webleverandørens side er af den sjældne slags. Det er så, på ligesom samme måde som "en kedelig trend" blot et supergodt udgangspunkt for en innovativ iværksætter :-) 

PS.: Tak Jimi :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 13:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Gita og Jimi

I er jo begge to spot on!

Så mangler vi bare resten af Amino :)

Hvordan kunne jeg, i aug ´10 starte et webbureu med en 1000 lap og bogen "HTML for dummies" og så tre måneder senere have omsat for næsten en million? Mens folk som er sindsygt dygtige til Web (der findes altså nogle kanondygtige fagfolk her på Amino, bare så at i ved det) må trække lod blandt rudekuverterne hver den 1.ste i stedet for at sprudle af energi og virkelyst? 

Det kunne jeg fordi jeg ikke tænkte som en Webmand m/k. At grunden var noget så simpelt som at jeg ikke er en rigtigt webmand er sådan set ligegyldig. Det var årsagen, - men det er virkningen vi bør være interesseret i.

Nu er firmaet væk, men idag benytter jeg handicappede i mit nye webbureau. Én af de ansatte mener at det bedste sted at åbne en webshop er på månen. Nåårh hvor sødt- tænker du måske. Men ved du hvad, - jeg tror sgu hun har ret :)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er godt klaret. For mig har det været en langvarig proces. Jeg startede selv som studerende med det ærekære mål at lave de visuelt og oplevelsesmæssigt fedeste sites ved siden af. Der var ikke et øje tørt, men det tjente jeg sgu ikke hverken penge eller fritid på selv. Det er klart nødvendigt at være fokuseret på at skabe værdi (udover æren af at få opgaven) for sig selv også.  

Jeg droppede simpelthen tanken om web i lang tid, da det ikke var indsatsen værd, men har senere opdaget at jeg bare skal have mere forretningsmæssig tilgang mht mig selv også. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 14:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Gita,

Ja du har haft en kunstnerisk tilgang til det, det havde jeg også selv engang. I forretning er det helt omvendt, først sørger du for at tjene penge, senere tænker du på kvalitet.. hvis du er heldig ;-)

Det selvfølgelig groft skåret op.

Men du har udviklet din fantasi og din kreativitet, og derfor er dit indtjeningspotentiale stort, hvis du tillader dig selv det.

Michael,

Det kræver lidt modenhed at turde stole på sine egne tanker og ideer, derfor er der ikke så mange på Amino der lige ville kunne forstå ideen bag hvad du siger. De følger bare de voksne. Forståeligt nok.

Andre har modenheden som unge, nogle får den senere og nogle får den aldrig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)