Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside + Indhold = RØVERKØB | Du bliver med garanti overrasket.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg min hjemmeside fra Faz, og jeg er super tilfreds! Siden levede op til alle mine krav og jeg synes det blev en rigtig kvalitets side med noget godt indhold. I hele processen var han hurtig til at svare, og altid meget venlig. Jeg er helt grøn inde for hjemmeside faget og har aldrig haft købt en side før, men det hele var faktisk rigtig nemt, og uden komplikationer, som også betyder at jeg sagtens kunne finde på at købe en hjemmeside igen.

Artiklerne var ren kvalitet, også selvom jeg tror det ikke lige var et område han normalt ville have bevæget sig ind på? Men i hvert fald tog han opgaven til sig, leverede nogle enormt gode artikler der alle overholdt 400 ord kriteriet. Da de 10 artikler skulle skrives var han også god til at komme med idéer til de 10 forskellige emner. Derudover hjalp Faz mig også med at finde en masse Wordpress temaer, som jeg kunne vælge i mellem.

Leveringstiden var også som lovet så heller ingen problemer der. Heller ikke der! ;-)

Desuden da siden så var færdig og der skulle AdSense på lavede jeg sådan set bare en konto og så stod Faz for resten med at lægge det op på siden, de rigtige steder og så videre.

I det hele taget endte siden bare med at være rigtig god, med en masse kvalitets indhold, det hele gik problemfri og jeg er tilfreds!

Hvad endnu bedre er er så at jeg for det første fik en rabatkupon til Unoeuro på 3 måneders hosting, plus jeg fik en rabatkupon på 650 kroner til Google AdWords!

Hvis du godt kunne tænke dig at se Faz’ arbejde skal du gå ind her: http://www.whiskyverden.dk/ eller har du i det hele taget bare en hang til whisky skal du selvfølgelig også kigge forbi.

Siden taler jo for sig selv, så godt arbejde, og tak her fra!

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 12:32

Først og fremmest vil jeg gerne rose Faz for det store arbejde han har lagt i min side om fagforening og a-kasser. Man får utroligt meget for pengene og jeg er ikke i tvivl om at han har lagt en hel del timer i det. Han er god til at yde support på det arbejde han har leveret og svare tilbage på de spørgsmål man har.

Jeg havde valgt et template som jeg umiddelbart syntes var godt – men i sidste endte det med at blive helt anderledes. Fantastisk at dette har kunnet lade sig gøre uden at påvirke den endelige pris. Med henyn til kommunikation, har denne generelt været god. Et sted hvor Faz kan optimere – er ikke at give for optimistiske deadlines. Han har helt sikkert fået travlt på grund af dette gode tilbud – men det har også betydet at deadlines er blevet overskredet – både fra min og hans side.  

Faz er god til at følge op, samt efterfølgende komme med tilbud således at man ikke føler sig glemt efter leverancen – hold endelig fast i dette – da dette i bedste fald sikrer dig flere ordrer på mindre opgaver.

En ting man skal huske, når man udliciterer en opgave som denne, er at man stadig selv skal lægge en hel del kræfter i det – både før, under og efter udarbejdelsen af hjemmesiden. Selvom jeg eksempelsvis er godt tilfreds med kvaliteten på artiklerne – skal de stadig vinkles – således at de bliver præcis som jeg gerne vil have dem. Ligeledes skal der stadig laves logo, designes tabeller mv. Derfor overvej hvad/hvordan dine egne kompetencer  er – særligt på wordpress design, artikelskrivning mv – og overvej hvilke dele du selv vil håndtere og hvilke du skal have andre til – eksempelvis Faz.

Tak for hjælpen med hjemmesiden og held og lykke med dine fremtidige opgaver!

Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29

Det er godt nok nogle gode kommentarer du har fået Faz!

Jeg vil også lige smide en anbefaling ind:

Faz står for al den artikelskrivning, som jeg har brug for. Artiklerne er i virkelig god kvalitet, og det bedste er nok al den overlevering jeg får. Det vil sige, at jeg nogle gange modtager artikler på 700-800 ord, men stadig betaler jeg for de 400 ord jeg har bestilt.  

Faz / artikelfidusen kan anbefales til alle, som gerne vil have indhold på sin hjemmeside.

God mandag til alle! 

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:22

Jeg vil endnu engang takke for de positive anmeldelser af mig selv og mit foretagende.

Kontakt mig og få indhold på din hjemmeside, eller begynd at tjene penge med din egen affiliate/reklame hjemmeside.

Udbyder stadig nogle til kun 1999 kroner eksklusiv moms.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Tilmeldt 22. May 07
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:40

Hvis tilbuddet stadig er gældende, så er jeg med :-)

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 22:28

Hej.

Supertilbud - så jeg stiller mig i kø for supertilbuddset, såfremt der er flere af disse "på lager".

bedste hilsner Sören

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 22:36

ngage:

Hvis tilbuddet stadig er gældende, så er jeg med :-)

Jeg har prøvet at sende en privat besked til dig, men det ser ud til at du har deaktiveret funktionen.

Kontakt mig via Artikelfidusen

sören :

Hej.

Supertilbud - så jeg stiller mig i kø for supertilbuddset, såfremt der er flere af disse "på lager".

bedste hilsner Sören

Jeg har sendt dig en privat besked Sören Smile

Til alle jer andre, så kan i lige nå at hoppe med på SUPERTILBUDDET!

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 22. May 11
Indlæg ialt: 194
Fra  Bukephalos Media ApS Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En lille opdatering siden sidst.. :-)

Nu har jeg haft min Whisky hjemmeside i en 20 dages tid, og jeg tænkte at jeg lige ville komme med en lille opdatering til hvordan det er gået.

Besøgstallene ser okay ud, og til dags dato har jeg 457 besøgende hvoraf de 346 er unikke. 1100 sidevisninger af Google Adsense og en anslået indtjening på 70 kroner.

Desuden er Faz stadig flink til at svarer når man skriver en email til ham hvor man har brug for lidt hjælp, og han hjælper gerne.

Så er der vidst heller ikke så meget andet tilbage at sige en hvis du er på jagt er nogle gode Whisky Guides så kig forbi min hjemmeside! :-)

- Mvh Alexander Overgaard

http://www.whiskyverden.dk

Køb dit flagesalt online på Flaky.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 11:09

Alexander Overgaard:

En lille opdatering siden sidst.. :-)

Nu har jeg haft min Whisky hjemmeside i en 20 dages tid, og jeg tænkte at jeg lige ville komme med en lille opdatering til hvordan det er gået.

Besøgstallene ser okay ud, og til dags dato har jeg 457 besøgende hvoraf de 346 er unikke. 1100 sidevisninger af Google Adsense og en anslået indtjening på 70 kroner.

Desuden er Faz stadig flink til at svarer når man skriver en email til ham hvor man har brug for lidt hjælp, og han hjælper gerne.

Så er der vidst heller ikke så meget andet tilbage at sige en hvis du er på jagt er nogle gode Whisky Guides så kig forbi min hjemmeside! :-)

- Mvh Alexander Overgaard

http://www.whiskyverden.dk

Jeg håber det bedste for din hjemmeside, og det her viser lidt hvad en helt ny hjemmeside med de rigtige SEO-artikler og minimal linkbuilding kan gøre. Tænk så på når man linkbuilder og kører på med flere artikler gør ved din hjemmeside.

Der er stadig rig mulighed for at bestille SEO-artikler, webtekst og/eller hjemmeside.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 21:00

I dag er dagen hvor søgemaskinerne får adgang til mit nye site lavet af Faz. Hjaelpeorganisationer.dk er gået 'live' efter flere ugers arbejde.

Processen: Jeg havde en ide i mit hovede og fik den præsenteret til Faz, som straks gik igang med, at lede efter mulige temaer til siden. Ingen af dem han fandt havde jeg selv kunnet finde, så han må kunne trække i nogle tråde rundt omkring, fordi jeg synes resultatet er blevet rigtig, rigtig godt.

Oprindeligt købte jeg 1.999 kr. pakken med installation af tema + tilpasning samt 10 artikler. Jeg har efterfølgende købt 10 yderligere og selv lavet et par stykker.

Faz har stået for 92% af teksten på siden samt opsætning af bl.a. widgets m.m.. Jeg har så efterfølgende rettet lidt til hist og her og krydret siden med grafik.

Jeg er rigtig godt tilfreds med siden og kan klar anbefale Faz' arbejde :-) Godt gået og så er han sindsyg hurtig!

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)