Alle de interesserede har fået svar tilbage, og er der nogle nye mennesker, som gerne vil starte med at tjene penge på affiliate/adsense eller andre reklamer, så gå ikke glip af dette RØVERKØB.
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Det lyder som et RIGTIGT godt tilbud, og jeg kunne også godt være meget interesseret. Dog har jeg lige et spørgsmål vedr. tilretningen af et template. Jeg har købt et template i Wordpress som er designet til at kunne håndtere et bestemt emne, men jeg kunne godt forestille mig at du kunne få den til at se langt mere spændende ud, og ikke mindst SEO venlig, så jeg også kan benytte mig af afilliate annoncer på siden.. Er det en mulighed inden for de rammer du har nævnt?
Er det også muligt at man selv kan komme med oplæg til hvilke emner/søgeord den gerne må indeholde?
Det lyder som et RIGTIGT godt tilbud, og jeg kunne også godt være meget interesseret. Dog har jeg lige et spørgsmål vedr. tilretningen af et template. Jeg har købt et template i Wordpress som er designet til at kunne håndtere et bestemt emne, men jeg kunne godt forestille mig at du kunne få den til at se langt mere spændende ud, og ikke mindst SEO venlig, så jeg også kan benytte mig af afilliate annoncer på siden.. Er det en mulighed inden for de rammer du har nævnt?
Er det også muligt at man selv kan komme med oplæg til hvilke emner/søgeord den gerne må indeholde?
Jeg skal først se dit template, før jeg kan udtale mig om det. De fleste templates giver god mulighed for at få affiliate annoncer på, men som sagt, så skal jeg have yderligere information. Du kan sende mig en privat besked her på Amino, så svarer jeg hurtigst muligt.
Du vælger selv hvilke søgeord, du gerne vil ranke på. Det emne som du vælger, det vil jeg skrive artikler til og oprette hjemmesiden, så det hele passer sammen. Jeg håber det var svar nok, ellers er jeg kun en besked væk.
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Så har jeg fået min side: http://www.taletidskortguiden.dk/ - Siden er ikke helt oppe og kører endnu, da jeg selv har ville sætte designet og forside op. Men er rigtig godt tilfreds med kvaliteten af artikler. Kan bestemt anbefales.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Der gik lidt længere tid end planlagt, men eftersom jeg fik nogle artikler i erstatning og hvor kvaliteten af de eksisterende artikler var fremragende, så gjorde det bestemt ikke noget. Faz hjælper med det hele, og selvom du har spørgsmål, efter det hele er klaret, så hjælper han gerne, dvs ingen brokken el. krav på ekstra omkostninger. Det er et stort plus i min bog, da jeg ofte har spørgsmål, som jeg kommer i tanke om BAGEFTER.
Artiklerne
Artiklerne har jeg snakket lidt om. Det er kvalitets artikler. Selvom der står 400 ord per artikel, så fik jeg lidt mere. Mine artikler er gennemsnit 450 ord, og det er ikke noget jeg har betalt ekstra for. Enten har han ”glemt” at de kun er 400 ord, ellers så har han bare kløet på.
BONUS
Man får ekstra godt tilbud efter man bestiller denne pakke. Jeg kan blandt andet købe artikler til en lav pris(nok ikke en god ide at nævne prisen), men man får i hvert fald en virkelig god pris i forhold til hvor gode artiklerne rent faktisk er.
Andet
Jeg har før brugt Faz, men har ikke decideret købt sådan et tilbud fra ham. Jeg ville derfor lige prøve det af, så alt i alt er jeg godt tilfreds. Kan anbefales til andre der gerne vil starte med at tjene penge på fx reklamer.
Der gik lidt længere tid end planlagt, men eftersom jeg fik nogle artikler i erstatning og hvor kvaliteten af de eksisterende artikler var fremragende, så gjorde det bestemt ikke noget. Faz hjælper med det hele, og selvom du har spørgsmål, efter det hele er klaret, så hjælper han gerne, dvs ingen brokken el. krav på ekstra omkostninger. Det er et stort plus i min bog, da jeg ofte har spørgsmål, som jeg kommer i tanke om BAGEFTER.
Artiklerne
Artiklerne har jeg snakket lidt om. Det er kvalitets artikler. Selvom der står 400 ord per artikel, så fik jeg lidt mere. Mine artikler er gennemsnit 450 ord, og det er ikke noget jeg har betalt ekstra for. Enten har han ”glemt” at de kun er 400 ord, ellers så har han bare kløet på.
BONUS
Man får ekstra godt tilbud efter man bestiller denne pakke. Jeg kan blandt andet købe artikler til en lav pris(nok ikke en god ide at nævne prisen), men man får i hvert fald en virkelig god pris i forhold til hvor gode artiklerne rent faktisk er.
Andet
Jeg har før brugt Faz, men har ikke decideret købt sådan et tilbud fra ham. Jeg ville derfor lige prøve det af, så alt i alt er jeg godt tilfreds. Kan anbefales til andre der gerne vil starte med at tjene penge på fx reklamer.
Meget enig, det var lige den samme oplevelse jeg havde. Artiklerne tog lidt lang tid, men sådan er det når man er fanget af sin egen succes vel. Men de var bestemt ventetiden værd. Virkelig høj kvalitet.
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Artikelfidusen er en rigtig god og pålidelig tekstleverandør til billige penge. Jeg har vendt tilbage flere gange for at købe flere gode og velskrevne artikler. Jeg synes helt klart, at Artikelfidusen er uundværlig, hvis man gerne vil have lidt ekstra fritid fra sin hjemmeside. Thumbs up herfra! :)
Brug for hjælp til dine rapporter i Excel? Lad os lave dem smartere!
Skriv en privat besked her på Amino og hør mere om vores priser.
Jeg vil gerne takke alle for de positive og konstruktive kommentarer. Der kommer nok nogle flere anmeldelser herind snarest(omkring næste uge), så der kommer et mere fuldendt billede af min service og tilbud.
Hvis der er nogle der gerne vil bestille, så kan i kontakte mig her på Amino. Derefter kan vi snakke om dette billige hjemmeside-tilbud, men også om hvordan i kan få billige og kvalitets SEO-artikler til jeres hjemmesider.