Efter nu en måned og et par dage har min Whisky side opnået en Page Rank på 3. Den har haft 791 besøgende og heraf var de 582 unikke. Jeg er desuden allerede også på side et på Google på visse søgeord, som Bedste Whisky - så det er jeg super tilfreds med!
Kig endelig forbi og se Faz' gode arbejde - sammen med et par af mine egne artikler.
Siden omhandler smartphone cover og tilbehør til mobiltelefoner. I kan se siden her: Smartphone cover
Jeg er rigtig godt tilfreds og syntes dette er et godt tilbud. Dog som andre også omtaler, så kunne deadline ikke overholdes. Det blev så løst ved at jeg fik nogle ekstra artikler gratis. En løsning Faz selv kom med.
Jeg har også modtaget et rigtig godt tilbud på flere artikler efter leveringen af siden.
Jeg har også brugt Faz til et affiliate projekt og er fuldt ud tilfreds.
Med i pakken var 10 artikler og de var blandt de bedste artikler jeg til dato har fået.
Derudover hjalp Faz også med opsætningen af wordpress og selvom jeg havde valgt et lidt besværlig wordpress theme og havde nogle tilretninger hertil, ja så kunne Faz også hjælpe med det.
Alle artiklerne blev oprettet og opsat i wordpress og der blev tilføjet unikke titler og description til alle sammen.
Så da Faz var færdig med siden, skulle jeg 'bare' opretter produkterne og indsætte priser og så havde jeg en køreklar affiliate side.
Så står du og vil igang med affiliate og ikke har den store tekniske snilde, vil jeg anbefale at du prøve at snakke med Faz.
Dette tilbud er selvfølgelig stadig gældende for Amino-brugere!
Der er nemlig nogen der har kontaktet mig, og spurgt om det stadig var aktuelt, og ja selvfølgelig er det aktuelt!
Send en Privat Besked for at tage en yderligere dialog angående ideer mm.
Måske et meget godt tidspunkt at blive Plus medlem på, så tråden ikke lige pludselig lukkes, da tilbudet er løbende og det kræver Plus at sælge på Amino..
Måske et meget godt tidspunkt at blive Plus medlem på, så tråden ikke lige pludselig lukkes, da tilbudet er løbende og det kræver Plus at sælge på Amino..
Hej Jan,
Tak for oplysningen, men er dette også nødvendigt når dette er et eksklusivt tilbud UDELUKKENDE for Amino-brugere?
Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.
Hej Jan,
Tak for oplysningen, men er dette også nødvendigt når dette er et eksklusivt tilbud UDELUKKENDE for Amino-brugere?
Ja desværre, det er et tiltag der blev indført for at "rydde" op i alle de tilbud der fløj hen over portalen, og samtidig minimere risikoen for at undgå/mindske fejl i form af misforståelser eller decideret bedrageri.
Mener du kan få Plus på månedsbasis, men Amino og Crew er nok også glade for årsabonnementer
Hej Jan,
Ja desværre, det er et tiltag der blev indført for at "rydde" op i alle de tilbud der fløj hen over portalen, og samtidig minimere risikoen for at undgå/mindske fejl i form af misforståelser eller decideret bedrageri.
Mener du kan få Plus på månedsbasis, men Amino og Crew er nok også glade for årsabonnementer
Kan godt forstå man skal være plus for at lave lign tilbud, da der kommer en del efterhånden. Men jeg er glad for Faz har kunne oprette denne tråd, for han skriver fast for mig på nogle af mine sider, og jeg er mere end tilfreds!
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.