Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside + Indhold = RØVERKØB | Du bliver med garanti overrasket.

Side 1 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

Kære Aminoer, velkommen til en tråd, som kan blive starten på et fantastisk internet eventyr.

Hvorfor?

Enhver rejse starter med det første skridt, men alle rejser har en kedelig del.

I rejsen til at tjene penge på internettet, så er der nogle ting man skal have lavet. Man skal i hvert fald have en hjemmeside med noget indhold. Mange mennesker synes den kedeligste del af at lave hjemmesider er netop det at bygge godt indhold, og at lave selve hjemmesiden.

Sådan en hjemmeside kan laves på mange måder, nogle af dem kan være gode, andre kan derimod være knap så gode. Jeg vil gerne gøre dit liv lettere ved at påtage mig visse opgaver. Dette omhandler opsættelsen af hjemmesiden og levering af unikt kvalitetsindhold, så din rejse bliver skudt af sted af en kraftig raket.

Hvordan?

Jeg har i mange år opsat og bygget hjemmesider. Siden de gode gamle HTML dage og de famøse designs(som skriger os i øjnene nu om dage), så er der sket meget. Der er nu bedre muligheder for at få en flot og funktionel hjemmeside, og det kan jeg hjælpe dig med.

Det foregår således:

Jeg opretter en WordPress hjemmeside til dig, og udover det, så tilrettelægger jeg et gratis/betalt template(som du sørger for), så det ser flot ud. Desuden installeres alle de vigtigste plugins, som jeg har brugt på mine hjemmesider.

Når siden er lavet, så laver jeg en forside tekst på 850-1250 ord, som fokuserer på de vigtige søgeord, der ønskes en god ranking på. Showet slutter ikke her, da jeg også leverer 10 artikler oveni, som i gennemsnit bliver på 400 ord hver. Artiklerne bliver skrevet til emnet, og de bliver selvfølgelig også søgemaskineoptimeret(de såkaldte SEO-artikler).

Hjemmesiden er opsat og artiklerne er sat ind, men der mangler stadig nogle vigtige elementer. Der skal jo laves sidetitler, side beskrivelser og nøgleord til siden. Dem laver jeg også, så ALLE siderne får en unik sidetitel, side beskrivelse og nøgleord.

De fleste ville nok begynde at markedsføre hjemmesiden nu, men jeg føler stadig at de følgende tre ting er vigtige:

1. Om os - En kort beskrivelse om hjemmesiden.
  2. Kontakt - En kontakt side, som de besøgende kan benytte sig af, hvis de har spørgsmål eller ris/ros.
  3. Betingelser for brug/Yderligere information - En kort beskrivelse af de ting, som en besøgende bør være opmærksom på. Blandt andet, at du får kommission hvis de køber noget via de links, som du præsenterer på hjemmesiden(for affiliatesider).

Disse tre ting sørger jeg også for, så det skal du heller ikke bekymre dig om.

Hvad?

For at opsummere hvad det egentlig handler om, så får du en hurtig liste herunder:

• Opsætning af WordPress hjemmeside.
  • Rettelse og tilrettelæggelse af design(som køber sørger for).
  • Installering og tilrettelægning af vigtige plugins til WordPress.
  • Forside tekst på 850-1250 ord.
  • 10 SEO-artikler på 400 ord(gns) hver.
  • Unik sidetitel på alle sider.
  • Unik side beskrivelse på alle sider.
  • Unikke nøgleord på alle sider.
  • Om Os side.
  • Kontakt side.
  • Betingelser for brug/Yderligere information side.
  • Leveringstid: 7 arbejdsdage.

De sidste ord..

Alle kan være med på dette tilbud, både nybegynderen og den erfarne med mange ubrugte domæner. Så det er bare at komme i gang med at bestille, så de ubrugte domæner begynder at blive brugt til noget fornuftigt.

Det ville være en god idé af mig, hvis jeg kunne vise eksempler på arbejde, så i ved hvad i har med at gøre. I kan tjekke et udpluk af mine referencer, men også eksempler på SEO-artikler jeg har lavet før.

Har du spørgsmål, så kan du sende mig en privat besked, men du kan altså også spørge her i tråden, så andre kan få gavn af din nysgerrighed. Det skal dog siges, at det kræves at du har et domæne + webhosting(jeg kan godt hjælpe med at vælge).

Du undrer dig måske over hvad prisen er? Det kan jeg godt forstå, og nogle vil måske mene, at sådan en løsning ville koste 4000 kroner i den billige ende, men op mod 10.000 kroner i den dyre ende. Hvis jeg gav denne løsning for 4000 kroner, så ville det være meget billigt.

Jeg sætter mig derfor op i mod hvad der er billigt og hvad der ikke er, så jeg giver jer et røverkøb. I får denne løsning for kun 2499 kroner eksklusiv moms.

De første 5 købere kan få lov til at købe løsningen for kun 1999 kroner eksklusiv moms, hvis de altså giver en ærlig anmeldelse af min service og levering(200-300 ord).

Har du brug for hjælp til at vælge nyt domæne, eller emne, så kan jeg også hjælpe dig i gang. Linkbuilding kan jeg også, så hvis du vil købe ekstra ydelser, såsom backlinks, så kan vi også få aftalt et røverkøb på backlinks.

Som sagt, så kan i kontakte mig over en privat besked, men i er også meget velkomne til at sende mig en mail.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faz:
De første 5 købere kan få lov til at købe løsningen for kun 1999 kroner eksklusiv moms, hvis de altså giver en ærlig anmeldelse af min service og levering(200-300 ord).

Den er jeg med på...:)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:40

jeg synes det lyder billigt, godt tilbud

dog kan man selv bestemme hvor mange plugins?

hvor meget vil der kunne rettes i plugins

ønske video plugins der gør man ikke skal bruge youtube mv.

gallerie plugins

bbpress themes i design eller multi plugins kunne jeg ógså tænke mig

kopi ret billedet automatisk sæt det plugins på siden alle sættes mit logo

wordpress webshop på siden

kunne disse ting være med i prisen?´

social knapper plugins synes godt om facebook twitter mv. på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:38

Faz:

Jeg sætter mig derfor op i mod hvad der er billigt og hvad der ikke er, så jeg giver jer et røverkøb. I får denne løsning for kun 2499 kroner eksklusiv moms.

Har du brug for hjælp til at vælge nyt domæne, eller emne, så kan jeg også hjælpe dig i gang. Linkbuilding kan jeg også, så hvis du vil købe ekstra ydelser, såsom backlinks, så kan vi også få aftalt et røverkøb på backlinks.

Som sagt, så kan i kontakte mig over en privat besked, men i er også meget velkomne til at sende mig en mail.

Rigtigt godt at se et veldokumenteret tilbud der efterlader en med følelsen af man ønsker at købe!

Vender tilbage når det er aktuelt, og håber så der kan opnås mængderabat Smile

Håber du får mange og gode referencer herfra-

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 23:30

Koludabyg:

Den er jeg med på...:)

Privat besked er sendt.

Mikael christiansen:

jeg synes det lyder billigt, godt tilbud

dog kan man selv bestemme hvor mange plugins?

Ja det er jo et RØVERKØB Wink

Du kan faktisk selv bestemme hvor mange plugins du vil have installeret, det kræver bare at du fortæller mig hvilke plugins det er(sende et link til plugin page på WordPress officielle hjemmeside). Det skal dog siges, at jeg installerer plugins helt gratis, hvis de altså er i en overkommelig størrelse. Vil du f.eks. have 100 plugins installeret, så vil jeg nok kræve en smule "lommepenge" for det. Men ellers, så ja, jeg installerer de ønskede plugins gratis + de plugins som jeg ser vigtig for ON-PAGE SEO.

Entrepreneur - Jan:

Rigtigt godt at se et veldokumenteret tilbud der efterlader en med følelsen af man ønsker at købe!

Vender tilbage når det er aktuelt, og håber så der kan opnås mængderabat Smile

Håber du får mange og gode referencer herfra-

Jamen du er jo kun en mail fra at købe kære Jan Skype-Wink

Der kan opnås mængderabat, og bestiller man yderligere SEO-artikler eller andet arbejde igennem mig, så kan du også se frem til at få god rabat.

Tak for de pæne ord, og jeg håber også at jeg kan få en del gode referencer og glade kunder herfra.

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 23:57

Jeg vil gerne købe en med rabat - Hvis du ikke har rundet de 5. 

Du får lige en pm.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:23

Kanon godt konstrueret tilbud med masse af facts - tak for det Yes

Jeg har lige nogle spg. som bunder i ren uvidenhed fra min side

1. kan der f.eks lægges salg af e-bøger på siden.

2. kan der laves alm. pbs betaling (dankort/kreditkort)

3. ikke mindst - hvordan med efterfølgende opdateringer/ændringer mv. - er det LET at arbejde i, så din mormor ( uden at kende hende) kunne finde ud af det Smile

Fra Risskov
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 207
Fra  Zoomco Skrevet kl. 10:42

Wordpress er nok noget af det mest brugervenlige CMS/blog system du kan komme i nærheden af. 
Derudover elsker google også wordpress.

Jeg har også sagt ja til tilbuddet. Jeg har tidligere arbejdet med Faz og jeg kan sige han er en skarp skribent og link builder.  
En af mine udenlandske sider med en del af hans arbejde har formået en 2. plads på google søgningerne (søgeord: fitness)
Jeg ønsker ikke at dele linket her, men er du nysgerrig jamen så send en PM. 

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 11:45

Jesper Sølund:

Jeg vil gerne købe en med rabat - Hvis du ikke har rundet de 5. 

Du får lige en pm.

Jeg har svaret på din PM. Smile

Jesper Laugesen:

Kanon godt konstrueret tilbud med masse af facts - tak for det Yes

Jeg har lige nogle spg. som bunder i ren uvidenhed fra min side

1. kan der f.eks lægges salg af e-bøger på siden.

2. kan der laves alm. pbs betaling (dankort/kreditkort)

3. ikke mindst - hvordan med efterfølgende opdateringer/ændringer mv. - er det LET at arbejde i, så din mormor ( uden at kende hende) kunne finde ud af det Smile

1. Der kræves omfattende ændringer af WordPress hvis der skal sælges e-bøger. Jeg kan godt hjælpe dig med det, men så kommer vi op i en anden prisklasse.

2. Der kan sagtens laves pbs betaling, men igen, det er en helt anden prisklasse vi snakker om.

3. WordPress er nok det letteste CMS system der findes, og jeg er nok ikke den eneste der er enig i den udtalelse. Det er MEGET let at arbejde med det, så ja, selv den gamle generation kan følge med her.

Hvis du ønsker at sælge e-bøger, så må du meget gerne kontakte mig, da jeg selv har rodet/roder med det. Jeg har fået udviklet et "ikke-færdigt" e-bog system, som kan sælge e-bøger. Uanset hvad, hvis du er i e-bogsbranchen, så vil jeg gerne snakke med dig. Skype-Wink

Design4u:

Wordpress er nok noget af det mest brugervenlige CMS/blog system du kan komme i nærheden af. 
Derudover elsker google også wordpress.

Jeg har også sagt ja til tilbuddet. Jeg har tidligere arbejdet med Faz og jeg kan sige han er en skarp skribent og link builder.  
En af mine udenlandske sider med en del af hans arbejde har formået en 2. plads på google søgningerne (søgeord: fitness)
Jeg ønsker ikke at dele linket her, men er du nysgerrig jamen så send en PM. 

Jeg er fuldstændig enig, WordPress er noget af det bedste der findes på internettet.

Det er altid en fornøjelse at arbejde sammen med dig, og i andre skal vide, at jeg har varetaget mange af design4u's hjemmesider. Heriblandt får nogle af hans hjemmesider tusindvis af besøgende om dagen, så jeg har meget erfaring. Det er netop derfor, at denne pris er et RØVERKØB. Skype-CoolSmile

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 21:24
hvis der er flere tilbage, så vil jeg også godt købe en....
Side 1 ud af 5 (47 indlæg)