Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Psykisk syge er dovne og har selv valgt det

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle

Tusind tak for de brugbare råd og ikke mindst opbakningen!. Det har virkelig givet mig masser af energi til at forfølge sagen til bunds.

Jeg brugte weekenden på at læse lovgivningen igennem, og har lavet en plan udfra de super gode råd her i tråden. Især hr. Sommers råd (tak), har dannet basis for min måde at takle sagen på. 

Da det allerede er fredag hendes praktik periode stopper, tog jeg en samtale med social rådgiveren hertil morgen. 
Vi havde en stille og rolig samtale, og resulatet blev at min kone bliver forlænget i 2-3 måneder, for at skabe tid, til at indhente oplysninger fra de forskellige "instanser" og træffe en afgørelse i sagen.

Dermed er presset ikke fjernet, men udsat i nogle måneder, stadig til belastning, men ikke længere så presserende at det påvirke hende, som det har gjort den sidste uge.

Jeg gjorte det klart, at hun ikke kan hæves i timer i øjeblikket, og social rådgiver sagde inddirekte at hun kan forvente kontanthjælp som afgørelse. 
Om ikke andet har jeg nu tid til at indhente dokumentation og udtalelser fra de forskellige. Således at jeg har mulighed for at bygge en sag op.

Jeg kan ikke takke nok!, for et par dage siden troede jeg at jeg var alene i hele verden og ingen hørte mig i denne sag. Nu har jeg viden og opbakning til at fortsætte (bøjer mig i støvet :))

Også vil jeg fortsætte med at skabe en arbejdsplads til hende... enten som hun kan bestride via flexjob (eller andet), eller hvis alt går galt, og vi ingen hjælp kan få!.  

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:15

Boysen:

Hej Alle

Tusind tak for de brugbare råd og ikke mindst opbakningen!. Det har virkelig givet mig masser af energi til at forfølge sagen til bunds.

Jeg brugte weekenden på at læse lovgivningen igennem, og har lavet en plan udfra de super gode råd her i tråden. Især hr. Sommers råd (tak), har dannet basis for min måde at takle sagen på. 

Da det allerede er fredag hendes praktik periode stopper, tog jeg en samtale med social rådgiveren hertil morgen. 
Vi havde en stille og rolig samtale, og resulatet blev at min kone bliver forlænget i 2-3 måneder, for at skabe tid, til at indhente oplysninger fra de forskellige "instanser" og træffe en afgørelse i sagen.

Dermed er presset ikke fjernet, men udsat i nogle måneder, stadig til belastning, men ikke længere så presserende at det påvirke hende, som det har gjort den sidste uge.

Jeg gjorte det klart, at hun ikke kan hæves i timer i øjeblikket, og social rådgiver sagde inddirekte at hun kan forvente kontanthjælp som afgørelse. 
Om ikke andet har jeg nu tid til at indhente dokumentation og udtalelser fra de forskellige. Således at jeg har mulighed for at bygge en sag op.

Jeg kan ikke takke nok!, for et par dage siden troede jeg at jeg var alene i hele verden og ingen hørte mig i denne sag. Nu har jeg viden og opbakning til at fortsætte (bøjer mig i støvet :))

Også vil jeg fortsætte med at skabe en arbejdsplads til hende... enten som hun kan bestride via flexjob (eller andet), eller hvis alt går galt, og vi ingen hjælp kan få!.  

ingen årsag kæmp for et fleksjob hvis hun kan det giver mest og så god bedring med hende

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Boysen,

Glæder mig at læse dette:

"Således at jeg har mulighed for at bygge en sag op".

For det er det du har behov for når/hvis du går til ombudsmanden - og det har systemet respekt for !

Dejligt at høre du kan bruge vore råd herinde!

Glem ikke at tage imod mit tilbud om aktivt at hjælpe med det arbejde der skal gøres nu !

Giv din kone et kæmpekram fra mig og sig til hende:

"at hun ikke må lade de andre puste hendes lys ud !   Wilted Flower

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:44

H∑nning:
Jeg kan ikke takke nok!, for et par dage siden troede jeg at jeg var alene i hele verden og ingen hørte mig i denne sag

Smile

Hej med dig :-)

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)