Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak for en god dag

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg var sgu også et af de fjolser der havde planlagt noget andet for lang tid siden  og måtte allerede forsvinde kl. 1630.

Herfra skal der lyde et stort tak, for alle de frivillige timer der er lagt i et sådan arrangement. Uden Jer var det ALDRIG blevet til noget!!!! Og trods en tråd med ævl og bævl syntes jeg faktisk det var det hele værd!

Endnu engang tak indsatsen drenge!

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 20:47
Dato: 11-03-2007 20:35:41
Forfatter: Kenneth Boysen
Hej alle

Jeg var sgu også et af de fjolser der havde planlagt noget andet for lang tid siden og måtte allerede forsvinde kl. 1630.

Herfra skal der lyde et stort tak, for alle de frivillige timer der er lagt i et sådan arrangement. Uden Jer var det ALDRIG blevet til noget!!!! Og trods en tråd med ævl og bævl syntes jeg faktisk det var det hele værd!

Endnu engang tak indsatsen drenge!

Jamen selv tak Kenneth :)..

Uden dig var det jo heller ikke blevet til noget ;)..

Tak for et glimrende foredrag :D.

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 20:50
Hej

Flot arrangenment. Godt gået af alle de involverede planlægger.

Også en tak til de involverede foredragsholdere for 3 super spændende indlæg.

Jeg fik en del gode indput både foredrags holdere samt flere forskellige med Aminoer.

Mvh.

Thomas Bonde

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Godkendt arrangement!!

Godt, velbesøgt, gode indlæg og god mad.

Ser frem til næste arrangement.

mvh

Karsten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Lige hjemkommet vil jeg også gerne sige tak til alle for en fed aften.

Dato: 11-03-2007 10:40:41
Forfatter: Martin Tygsen

EDIT: Tommy du skylder stadig whiskey

Den venter bare på at blive drukket. Så tidlig som du smuttede, skulle vi have siddet og drukket den under Kenneths foredrag... så havde vi nok fået et værre ry :p
Det lykkedes mig faktisk at finde nogle aktivister. Jeg har dog været ualmindelig fuld for ligepludselig var de væk... 150mand og 6 politibiler. Fatter stadig ikke hvordan det lykkedes dem at udmanøvrere os. Havde jo Flemmings fløjte og Thorborgs kasket på... så jeg blendede rigtig ind
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:15
Jeg vil såmen også bare lige sige tak for et godt arrangement... så fik man sat nogle hoveder på.. jeg syntes dog at vi fløj omkring de borde, der skulle snakkes hurtigt hvis alle skulle fortælle lidt om dem selv.. men sådan er det jo .. og man kan da ihvertfald sige at vi ikke nåede at opleve: the awkward silence...
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 22:27
Også tak fra mig. Kanon arrangement! Og rigtig fedt at hilse på både nye og gamle.

Og jeg fik konstateret at jeg virkelig sutter røv til bordfodbold.... Ej, det må sgu have været den Pernod...

Anja

Fra Randers
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 71
Fra  NEMkontoret Skrevet kl. 23:44
Det var såmænd slet ikke så ringe endda.......

det var faktisk kanon godt.

3 rigtig gode foredrag. Der på trods af, at jeg syntes noget af det lød lidt udenlandsk i mine øre, gav mange gode pointer med hjem. Eksempelvis har jeg i mange år troet jeg bare var godt gift, men har fundet ud af at det er min helt egen coach jeg bor sammen med, og så er han gratis At min evindelige prædiken om at lave back up, blev bakket op at Martin''s foredrag, har jeg også noteret mig.Og så lykkes det Sebastian at opgrader mig fra total analfabet inden for hans område til analfabet.

Jeg vil dog på det kraftigste protesterer imod at regnskab er kedeligt ......

Udover de fortrinlige foredrag og et godt lavet arrangement, så var det godt at få styret sin nysgerrighed lidt og få sat ansigter på nogle af jer.

Og må indrømmes, jeg lærte også lidt i løbet af aftenen

bl.a

Det er hamrende koldt at være ryger,

Træsko har historik......!!

En flyver bør have en landingsbane...( dette er dog ikke vedtaget endnu )

Sjælland er ikke et U-land, der kunnes fås Leffe i cafeen.

Det er kun jydere der tror at man skal betale billet i S-toget

Nogen syntes det er sjovt at lave hjemmesider...

Udover ovennævnte, fik jeg faktisk også noget seriøs snak, men det er ikke så sjovt at nævne her

Mange tak til dem der gad gøre det store arbejde for at vi andre kunne nyde.

Lone Thinggaard

PS........Der er liige et par stykker der bør læse lidt om APV, prøv at kigge lidt her : www.barkontor.dk

Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:22
Rigtig godt arrangement! Det hele kørte jo (måske bortset fra mobil støjen i højtalerne )

Super fedt at høre folk som MT, der ikke er bange for også at tale ud om de gange det ikke er gået helt efter planen.

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 08:58
Så fandt jeg frem til Internettet efter en søndag på sofaen!

Det var et super arrangement og jeg fik sat nogle ansigter på folk og fik nogle gode snakke!

Jeg tror ihvertfald at det betyder at fredagsbaren i kbh udvides med en del!

Cygnet --> Du skylder stadig en fad, men jeg kan ikke den 13. april! Ny dato ønskes

Tommy --> Arrangere du stadig fredagsbar i dobbelt A, ugen efter?

Side 4 ud af 5 (49 indlæg)