|
Hej alle Jeg var sgu også et af de fjolser der havde planlagt noget andet for lang tid siden og måtte allerede forsvinde kl. 1630. Herfra skal der lyde et stort tak, for alle de frivillige timer der er lagt i et sådan arrangement. Uden Jer var det ALDRIG blevet til noget!!!! Og trods en tråd med ævl og bævl syntes jeg faktisk det var det hele værd! Endnu engang tak indsatsen drenge! |
Dato: 11-03-2007 20:35:41
Forfatter: Kenneth BoysenHej alleJeg var sgu også et af de fjolser der havde planlagt noget andet for lang tid sidenog måtte allerede forsvinde kl. 1630.
Herfra skal der lyde et stort tak, for alle de frivillige timer der er lagt i et sådan arrangement. Uden Jer var det ALDRIG blevet til noget!!!! Og trods en tråd med ævl og bævl syntes jeg faktisk det var det hele værd!Endnu engang tak indsatsen drenge!
Jamen selv tak Kenneth :)..
Uden dig var det jo heller ikke blevet til noget ;)..
Tak for et glimrende foredrag :D.
Bliv gratis medlem
og måtte allerede forsvinde kl. 1630.

.. og man kan da ihvertfald sige at vi ikke nåede at opleve: the awkward silence...
At min evindelige prædiken om at lave back up, blev bakket op at Martin''s foredrag, har jeg også noteret mig.Og så lykkes det Sebastian at opgrader mig fra total analfabet inden for hans område til analfabet.