|
Jeg vil også lige sige TAK og undrer mig over, hvornår denne tråd får en høj page rank på Google med en søgning på ordet "tak" ![]() ![]() ![]() Steen |
Tak for en god dag
|
gud ved om den har en høj rating på ordene kanoon aften og ja jeg har kanoon.dk - som er et billedet site hvor vi kunne smide billederne op ? - vi har en lille feature som jeg er på billedet også kan man indramme sig selv |
|
Hej alle med-aminoer Jeg vil gerne takke de personer, der stod for initiativet af arrangementet, samt de personer som fik arrangementet til at blive en succes. Det var et stort skridt for mig at deltage i arrangementet (for 4 mdr siden var jeg iværksætter i min egen lille osteklokke og kendte slet ikke til Amino), men jeg var meget glad for at jeg fik taget springet. Diverse foredrag fik mig bekræftet i at jeg er på rette vej med mig selv og mit "hjertebarn" og at jeg skal fastholde det jeg indtil videre har lært og ikke mindst bruge nogle af de nye redskaber jeg fik serveret ved foredragene. Derefter var det fantastisk at møde jer med-aminoer og høre hvilke fantastiske nicher I havde kastet jeres kærlighed over og var selvstændige med. I gav mig et fantastisk feedback, og det kan ikke beskrives med ord hvor mege betyder for mig. Jeg fik så meget input at jeg havde svært ved at sove om natten, alle indtryk kørte bare rundt i hovedet på mig, og ja, gav mig endnu flere ideer som jeg skal have realiseret. Nå, men tusind tak til jer alle der var mødt op til arrangementet samt stod for planlægningen mm. Jeg håber meget at der bliver en gentagelse, for så er jeg frisk igen. Ha`en fortsat skøn forårsdag Birgit |
|
Tommy --> Arrangere du stadig fredagsbar i dobbelt A, ugen efter? Jeg har ikke arrangeret noget i Aalborg tidligere. Ved dog at Chicago Roasthouse og ReFocus på Kennedy Arkaden ind i mellem er vært for noget get2gether :) |
|
Jamen også tak herfra. Var desværre nødt til at tage hjem ved 22 -tiden pga alt for høj feber(det har jeg så kun døjet med i 14 dage nu:-( ). Men hold da k.. hvor var det en fed dag alligevel. Glæder mig helt utrolig meget til næste gang... (mon der ville være opbakning til et arrangement i Odense?) /Charly |
|
Hej alle, Der skal da også lyde en super stor tak for en fed dag, var desværre også nødt til at tage hjem efter de kanon gode foredrag. Også en super indsats af Brian, Kristian og Tommy, super gået. Og tak til foredragsholderne, det var kanon at I gad, super tak. Michael |
Hej Charly, Det var hyggeligt lige at møde jer, og som du sikkert har bemærket har vi da lige været inde og tjekke jeres system ud. Angående om det kan holdes på Fyn næste gang tror jeg ikke det er noget problem, grunden til det blev Kbh denne gang var at Martin Thorborg ville gøre det gratis, men næste gang er der sikkert andre foredragsholdere. Derudover kom mennesker jo fra hele Danmark, og om man skal køre til KBH eller Odense er jo ligemeget. Så jo bestemt, hvis det arrangeres på fyn næste gang, tror jeg opbakningen er ligeså stor. |
|
Jeg vil tilslutte mig den brede skare af veltilfredse mennesker - Kanon arrangement! Jan Winum: Som Charly nævnte blev han dårlig, og jeg besluttede af solidariske grunde, at følges med ham til Odense (Men du var væk da vi tog afsted?!) - Anyway, jeg skylder vist en flaske vin ;-) Martin Tygsen: Hold øje med canvascms.dk - I løbet af april vil demoen af vores nye version bliver gjort tilgængelig - Så skal du se "web 2.0"-funktionalitet til du brækker dig ;-) |
|
Jeg vil da også lige sige tak for sidst .Det var kanon at få sat ansigt på alle de mennesker som man normalt ellers kun kender som navne herinde fra. Indlæggene var efter min mening rigtig gode - der var noget for alle typer iværksættere på alle niveauer (interesseret, ikke begyndt, nystartet, etableret). Vi ses vel igen til AminoTastic 2008 - hvis ikke før . |
Bliv gratis medlem

.
.