Jeg var inde på en hjemmeside der sælger pizza online og bestille noget mad ... da maden kom var maden brændt på, osten var råden (alternativt har kokken virkelig dårlig smag ifht. gorgonzola) og salaten var så våd og klistret af durumdejen var gået i opløsning. Kort og kort er maden uspiselig. Jeg klagede til til den hjemmeside hvor pizzaen var købt, de svarede tilbage at de ikke kunne gøre noget for den underleverandør som de havde subcontractet produktion og levering af varen til var ikke interesseret i at tage tabet, og pizza-forhandleren var herefter ligeglad med hvad jeg sagde, der var ikke mere at gøre. Slutteligt sagde jeg at med den behandling var det sidste gang jeg handlede der, og at jeg ville henvende mig til min bank og få refunderet mine penge, hvilket jeg mener burde være min ret når jeg ikke får leveret den vare jeg har bestilt. Deres svar var blot at de i givet fald ville politianmelde mig. Jeg har nu meldt sagen til sundhedstyrelsen, som tager ud og kigger leverandøren igennem ... men selve forhandleren går fri, og jeg har betalt 200kr for brændt råden pizza, og durum med dårlig ulækker salat og opløst "brød" omkring, det må jeg indrømme at jeg har et problem med. Hvad kan jeg gøre? Er det rigtigt at jeg kun må få lavet en chargeback såfremt at varen ikke er leveret og at jeg er på herrens mark hvis de rent faktisk har leveret som de jo har i det her tilfælde? Tak for hjælpen :-) |
http://www.foedevarestyrelsen.dk/Kontrol/Saadan_klager_du/Forside.htm
Jeg ville så sige at selvom de har under leverandør( som jeg tror personligt ikke på ) skal de har smiley :))