Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er mine muligheder når jeg bliver røvrendt af et online pizzaria?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund er det jo ikke beløbet det drejer sig om, men nørmere det princip der er i det...Syntes på ingen måde nogle skal finde sig i sådan en behandling på nogen måde.

det svarer jo til at vi andre også er totalt ligeglade med hvad vores kunder kommer med af kritik, og det skal straffes på den ene eller anden måde, hvis et firma opfører sig på den måde uden at bruge kritikken konstruktivt.

Meld dem på Trustpilot.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 16:35

Lav et udkast til en oplysningsside a la den meget omtalte med Vordingborg Køkkenet, send dem et layout og spørg om de kan lide det.

Så kan de være i kan få en ordentlig dialog og løsning på sagen.

//

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 17:26
ExportInnovation:

Lav et udkast til en oplysningsside a la den meget omtalte med Vordingborg Køkkenet, send dem et layout og spørg om de kan lide det.

Så kan de være i kan få en ordentlig dialog og løsning på sagen.

//

Da det ikke er pengende det handler om, vil jeg mene at løbet er kørt, jeg gad ikk lave et udkast for at få dem i snak.. har man lavet et udkast er det bare at poste det, andet er som at tigge om at få sine penge igen :-)

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg ville gå ind og bestille en ny pizza hos et andet pizzaria.

Og så ville jeg undlade at anbefale dette pizzaria til nogen.

Jeg ville ikke spekulere i hvordan jeg kunne sørge for at de får deres fortjeneste straf for at have "fucket med mig", men i stedet smile og glæde mig over at de nok skal lære det af sig selv, uden at jeg skal røre en finger.

Du kan ikke opdrage på nogen, - men de kan opdrage på sig selv. Hvis du skælder ud og forsøger at straffe hindrer du denne process idet der så bliver lukket af. Hvis du pænt og høfligt blot undlader at handle hos dem igen, bliver de nærmest tvunget til at forholde sig til det. Det er den omvendte verden - lidt ligesom i regnskabsverdenen hvor plus er minus og minus er plus :-)

Når jeg en dag bestiller en pizza fra det nævnte pizzaria, vil det være for første og sidste gang, hvis de ikke har ryddet op. Måske snakket pizzariaet med andre i netværket eller familien der også har pizzaria, - og måske undrer de sig en dag over at kunderne kun handler hos dem en gang - ganske automatisk uden at du behøver gøre noget.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15064
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:51

Mark MK:

Er du gal den avis skal have agurketid så, er det virkelig arbejdet værd?

Er der ikke altid agurketid i ugeaviserne? ;D

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:20

hejsa, det lyder jo som den ren mareridt! At involvere sundhedsstyrelsen er sikker en super ting, også hvis det muligvis ikke hjælper dig men du har i det mindste gjort sikker at der kommer gang i det så at mennesker bliver ikke syg!

Jeg er selv kok, så jeg kender begge sider og desværre er der alt for mange steder som er ligeglad med service og hygiejne og det hele og det er en problem også fordi hele branchen få en dårligt navn.

Jeg tror det eneste mulighed du har er at få en uforpligtende snak med en advokat om det betaler sig at gøre det "officielt" så du kan få penge tilbage. Hvis de er ikke villigt at være go´ nok at indrøm en lorte service og betale i det mindste penge tilbage har du ikke mange muligheder. Jeg personligt mener at så nogen steder skal blive lukket med det samme og deres medarbejder (som var på arbejde på de dage hvor det sker) skulle ikke ha´ lov til at arbejde med mad igen fordi de er en fare for sundheden.

personligt bestiller jeg aldrig mad hvor jeg kan ikke se hvordan de laver det, det er for farligt i dag.

Fra Glostrup
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 11:43
Hej

Dine penge er forsvundet det må du indse, du har ingen fortrydelsesret på handel med madvarer. Men det du kan gøre er at snakke dårligt om dem i dit eget nætværk. Og hvis det du siger er rigtigt, så kan de ikke overleve meget længere endnu. Eks, opretter du en Facebook gruppe, så giver jeg den nuværende ejer maks 6 måneder...
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Just eat eller hvaem det nu er kan ikke frasige sig ansvaret bare fordi de er "underleverandører" hæng dem ud så mange steder som muligt.

xxx

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:29
Kan desværre ikke, jvfr. Amino's retningslinier, hverken af- eller bekræfte navnet på virksomheden, men mit primære problem er netop at virksomheden får lov at rende fra sit ansvar gang på gang, når jeg stiller det op ved siden af mange små webshops der er ved at bukke under på grund af forbrugerbeskyttelse så siger det mig at der er et eller andet der bør justeres et eller andet sted :-S
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)