Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 2 ud af 13 (121 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
En del blog-tjenester som har deres eget indhold supplerer op med blogs rundt omkring i verden der skriver indhold relateret til deres indhold.

http://pingomatic.com/

Dette er en manuel "ping" man gør her, men det kan også helt automatiseres ved at bruge en specificeret RPC-standard. Hvis man vil vide mere i tekniske detaljer og vide hvordan man kan automatisere dette er systemet forklaret her: http://www.xmlrpc.com/weblogsCom .
Pingomatic''s RPC-interface findes på http://rpc.pingomatic.com

Dette var så et lidt mere teknisk indslag på debatten. ;-)

~Allan Noer

Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg siger tak! :)
Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
www.mamboserver.com (er gratis) kan anbefales. AdSense kan ret let tilføjes i øvrigt...
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Som i kan se, har jeg rodet lidt med reklamerne på debatten. Det er efter vejledning fra vores alle sammens Mikkel Demib og resultatet er indtil videre fantastisk. I går 3 doblede indtægten, men det kan selvfølgelig aftage lidt, da man altid vil få lidt bedre resultater, når man lige har lavet det om. Men det bliver spændede at se om effekten holder.

Dbh Martin
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har nok været lidt fraværende, fordi jeg har ikke lige bemærket at du har rodet med reklamerne. Hvad har du gjort for at 3-doble din indtjening?
 
 
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har blot brugt nogle andre formater. Toppen er ikke reklamer, men nu links til oversigt over reklamer der kan være interessante for den givne tråd. Og så har jeg brugt nogle meget større formater i bunden.

Dbh Martin
Fra Vejle
Tilmeldt 23. Apr 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Volkswagen Fredericia Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ret spændende emne her. Jeg er dog selv som de fleste ingen ørn til de ting her, så må bare følge med ved sidelinien.

Hvordan forholder det sig med skatafregning og denne form for indtægt?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er meget simpelt. Du skal have dig eget firma for at deltage og der betaler du skat som du plejer.

Dbh Martin
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må lige korigere lidt - der er flere muligheder

1) Du kan oprette dig som firma, som Martin nævner
2) Du kan også oprette dig som privatperson, og er herefter ansvarlig for at opgive indtægterne til skattevæsnet. Ellers er det ulovligt.
3) Du kan oprette et off-shore selskab og køre AdSense herigennem. Det er det de fleste store gør. Sålænge pengene bliver off-shore er de skattefri, men naturligvis skal du opgive det hvis du tager nogle af pengene hjem :)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg troede man skulle have et firma.

Du skal vel egentlig også opgive hvad du tjener i dit offshore selskab uanset om du tager dem hjem eller hvad?

Dbh Martin
Side 2 ud af 13 (121 indlæg)