Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt mere AdSense

Side 4 ud af 13 (121 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Sålænge det kun er holdninger der diskuteres er der ingen fare - der er ingen af os om påstår vi er advokater og iøvrigt kan jeg ikke se nogle direkte opfordringer til at begå ulovligheder. Faktisk tværtimod.
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
helt enig, ingen panik der.
En lille kommentar. Det er faktisk muligt at få en kreditkort i et andet navn i de mere skumle banker på Cayman så vidt jeg ved. Ikke at jeg skal nyde noget, men det skulle være muligt.

Dbh Martin
Tilmeldt 3. Sep 05
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det, jeg mener kan lade sig gøre, er at det skulle være muligt at få et "anonymt" kreditkort - altså uden at der er bundet noget navn til det - eller i hvert fald  i et firmanavn, som ikke kan spores.

Man kan, så vidt jeg ved, oprette en såkaldt "Bearer Share Corporation", hvor ejeren ikke står registreret nogle steder, men hvor ejeren af selskabet altid vil være indehaveren af de fysiske "bearer shares", altså ihændehaveraktier.
 
Vi er her nok ude i den mere snuskede del af offshore-branchen.. Og jeg vil nok mene, det kan være lidt svært at have tillid til en bank (eller hvad vi nu skal kalde det), hvis hovedprodukt er skattefusk og -unddragelse..
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Pngetransaktioner kan stort set altid spores til personer - også internationale transaktioner der vedrører off-shore lande. De fleste lande i verden af plevet presset af store landes ønske om at standse hvidvaskning af narkopenge og finansiering af terrorisme.

Hvis du endelig vil have penge hjem til Danmark uden at der er nogen der opdager det, er der da mange andre smartere mder at gøre det på, end at hæve dem med et kort i en automat i Danmark.

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

For lige at vende tilbage til det allerførste indlæg i denne debat.

Hvis man kan leve af 20 gange den trafik der er her på debatten (og at indtægten i øvrigt undervejs i samtalen er øget 3 gange ved effektivisering), så er jeg lidt nysgerrig.
Hovedregningen siger mig, at det kræver 7 gange den nuværende trafik (jeg er skarp ikke ). Men hvad er den nuværende trafik => Hvor meget trafik skal man forsøge at opnå i trafik for at få sig en fornuftig indtægt?
 
Ikke at jeg har noget site (endnu) hvor det er relevant at få Adsense på, men mere af ren nysgerrighed. 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det kommer helt an på hvad du mener med en rimelig indtægt, og om den er før eller efter driftsudgifter for sitet :)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tog udgangspunkt i Martins udtalelser, så en fornuftig indtægt er en indtægt som Martin kan leve af (som nævnt i indlæg 1)

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnestykket er enkelt nok

Ønsket indtægt = ((page views X eCPM)/1000) - så kan du selv sætte de rigtige tal ind, nu hvor du ikke vil fortælle hvor meget du gerne vil tjene
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay så må jeg skære mit spørgsmål ud i pap: Martin hvor mange besøgende har du dagligt?

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er ml. 400-800 daglige besøgende på Amino.

Dbh Martin
Side 4 ud af 13 (121 indlæg)