Når det var godt. Det var bare det jeg ville vide. Mange tak for det. :-) |
Forfatter:Jeg mener at inflationen ligger 1% lavere end det du skriver og arbejdsløsheden er p.t. ca. 20%.
Lige meget, hvis man er investor så investerer man da bedst når markedet er i bund og ikke i top. Jeg tror ikke bunden er nået endnu, men selvfølgelig vil det vende igen. Mit bud er at i 2013 vil det gå fremad igen.
Her er i øjeblikket billige boliger og forretninger til salg for ikke at tale om brugte biler.
Hej Forfatter
Jeg skrev også da det gik bedst med arbejdsløshedstallene. Så det giver jo lidt af et anspændt forhold.
Spanien er jo ikke kendt som et industrielt land, og de er så heller ikke kendt for at være et inovativt land. Det betyder bla at vil man lave noget der er avanceret, herrunder fx programering, så er der ingen samarbejdsparter.
Største delen af indbyggerne i landet er beskæftiget med landbrug, og det gerne under forhold der er forbudt i DK, med de efterfølgende kraft skader tilfølge.
Jeg siger ikke at der for visse brancher kan være en fordel at være i spanien, men man skal tænke sig om, hvad det er man beskæftiger sig med.
Hvor vi i DK, er van til at alle har en rimelig høj grunduddannelse og et stor portion selvstændighed, så vil man tit møde at man får folk der ikke er selvstændige, og konstant skal overvåges for at holde en hvis minimum af kvalitet.
Man kan også vende den om, at alt efter hvor i spanien man er, så vil klimaet arbejde imod noget som helst. PC'er skal have aircon, man kan ikke arbejde fysisk i store dele af døgenet grundet de høje temperaturer.
Men for vise brancher vil det kunne svare sig at flytte derned, men ikke en industriel produktion, de vil man desværre møde for mange problemer. Også derfor at der ikke er et eneste større dansk firma, der har lavet noget dernede.
/Kenneth