Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg spammet?

Side 10 ud af 14 (131 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Herinde er der nok så mange meninger om ditten og datten og jeg giver ret i det lyder hul i hovedet og nu er det jo ikke USA vi lever i, så han kommer nok ingen vegne med det.

Men for at du kan sætte dig lidt ind i det så læs markedsføringsloven §6

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=126479

"§ 6. En erhvervsdrivende må ikke rette henvendelse til nogen ved brug af elektronisk post, et automatisk opkaldssystem eller telefax med henblik på afsætning af varer, fast ejendom og andre formuegoder samt arbejds- og tjenesteydelser, medmindre den pågældende forudgående har anmodet om det."

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Indlæg ialt: 290
Skrevet kl. 22:54

Præcis :-)

Jeg er ikke erhvervsdrivende? Så det gælder ikke for mig?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:46

Thore:

Præcis :-)

Jeg er ikke erhvervsdrivende? Så det gælder ikke for mig?

Hej Thore

Den holder desværre ikke. Du er gået ind og kommenter på en ting der kræver special viden. Du er inde på et område, hvor der er mange som der bruger deres private mail, til deres fritidsfirma. så derfor kan det desværre hurtigt laves bevis for at du driver spam/reklame for dine færdigheder, med henblik på salg.

Og så lade mig sige det rent ud til dig.

HVAD HELVEDE GÅR DER AF DIG.

Nu er der mange her der er kommet med gode råd, og det første du gør er at lave en provokation, mod dem. Du har ikke styr på hvad der sker. Og du går så ind og laver direkte chikane mod det firma. Du har hermed sat dig i en endnu dårligere situation.

Så bliver du ved sådan, så kommer du i retten, for spam og chikane......Og det kan desværre blive en stor økonomisk bet for dig.

Og så er det ligegyldigt hvad det andet firma har gjort.

/Kenneth

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:54

Ja det lyder som penge afpresning.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 16:32

Så modtog jeg rykker nr. 2 + om besked om at jeg åbenbart har sendt mange spam mails til hende, haha..

Hvad gør jeg nu? Nu er det sgu alvor.. Kan man ringe til politiet?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Thore:
Så modtog jeg rykker nr. 2 + om besked om at jeg åbenbart har sendt mange spam mails til hende, haha..
Hvad gør jeg nu? Nu er det sgu alvor.. Kan man ringe til politiet?

Du skriver et brev (med frimærke på - ja, de findes stadig!) hvor du afviser kravet. Og så foretager du dig ikke yderligere.

Det er faktisk din modpart der overtræder loven ved at uddele bøder - og en dommer vil da nok fortælle historien til julefrokosten, hvis hun skulle finde på, at stævne dig.

Brian

Fra Odense
Tilmeldt 9. Aug 10
Skrevet kl. 16:44

Brev til virksomheden?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Thore:
Brev til virksomheden?

Ja. Skriv at du afviser deres krav. Skriv evt. også at du ikke betragter din henvendelse som spam, men blot som en venlig hjælp til forbedring af deres side, men at du naturligvis beklager ulejligheden.

Så behøver du ikke foretage dig yderligere, og det eneste modparten kan gøre for at gå videre med sagen er at stævne dig, men det vil være usandsynligt og rablende sindsygt, hvis det skulle ske.

I så fald er jeg 100% overbevist om, at du nok ikke engang komme i retten, selvom din modpart skulle være så vanvittigt at stævne dig.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 16:52

Thore:

Brev til virksomheden?

Ja det er til virksomheden, da jeg går ud fra at det er virksomheden der uddeler "bøden"

Historien bliver da sjovere og sjovere, efterhånden som rykkerne kommer Big Smile

Går ikke ud fra at du selv har gjort noget, for at fremprovokere rykker nr. 2?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15006
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:59

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:

Du skriver et brev (med frimærke på - ja, de findes stadig!) hvor du afviser kravet. Og så foretager du dig ikke yderligere.

Det er faktisk din modpart der overtræder loven ved at uddele bøder - og en dommer vil da nok fortælle historien til julefrokosten, hvis hun skulle finde på, at stævne dig.

Husk at sende det recommanderet, så modtager skal kvittere for modtagelsen... Og gem kvitteringen med tracking nummeret, som du får på posthuset!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 10 ud af 14 (131 indlæg)