Jeg tager selvfølgelig det forbehold, at jeg ikke kender indholdet af den oprindelige henvendelse, og heller ikke svaret. Så jeg forholder mig udelukkende til Thores udlægning, og antager ind til andet er bevist, at den er korrekt. Ud fra de oplysninger vi har, kan jeg virkelig ikke se at Thore har noget at undskylde for. Han sender en mail til et firma - forhåbentlig med de bedste intentioner - og får en "bøde" retur. Som jeg tidligere har nævnt, ville jeg aldrig selv have lavet sådan en henvendelse, men jeg kunne absolut heller ikke drømme om at undskylde for den, hvis det var reaktionen. Tværtimod. At Thore så vælger en noget uhensigtsmæssig måde at reagere på, er der ingen tvivl om. Skulle der undskyldes for noget, var det muligvis denne. Men selvom jeg ikke er specielt konfliktsøgende, ville jeg også have reageret med et "upassende" svar. Dog nok noget anderledes. Og jeg er selvfølgelig også klar til at tage de tæsk der måtte komme, i de slagsmål jeg kaster mig ind i. Men at Thore skulle undskylde for den oprindelige henvendelse, er jeg slet ikke enig i.
|
Thore:Hvis du læser det første indlæg, kan du se hvad jeg har skrevet.
Til dels, men hvis du læser mit første svar i denne tråd, vil du også være opmærksom på, at vi ikke ved, om der har været en sælgende signatur på din mail.
Desuden har vi jo kun dit ord for, at du har gengivet hele din mail.
Du må ikke forstå det sådan, at jeg mistænker dig for nogen ureelle hensigter. Det gør jeg ikke. Jeg anfører blot, at vi ikke kan vide det ud fra de oplysninger, vi har til rådighed.
Jeg håber, du kommer klogere ud på den anden side af det her rod.
mvh Hans
Bliv gratis medlem