Nej det er det bestemt ikke, men blev så rasende den anden dag :( også så jeg forslagende i denne tråd og tænkte, hva fanden :-/
Hej Thore
Allerførst vil jeg sige, at jeg personligt ville have taget din oprindelige mail meget positivt ... vel at mærke, hvis den slet intet salgspræg har over sig.
Når den virksomhed, du har skrevet til har taget din mail SÅ negativt til sig, tyder det enten på en virksomhed som hver dag får overfyldt deres postkasse med spammails (og som meget forståeligt må være godt trætte af det) eller også er det bare en virksomhed, som ikke har nok at lave ;o) ... den tid de har brugt på de 2 mails, de har sendt dig, må snart være længere tid end de kan have brugt på at læse dine mails.
Hvad der er baggrunden for deres oprindelige negative mail til dig, vil jeg lade være usagt, men ud fra hvad du har skrevet, virker det utroligt småligt at de reagerer som de gør oprindeligt.
MEN ... grunden til at jeg har understreget alle ordene: oprindelig er, at det var meget ugennemtænkt af dig, at sende en meget provokerende mail til virksomheden bagefter.
Jeg kender alt til, at man kan være SÅ rasende, at man bare VIL have sendt sit budskab nu! Men ... nogle gange kan det altså betale sig at gøre brug af den gamle talemåde "Tæl til 5" ... eller endnu bedre vente til dagen efter, så man måske lige kan få snakket med nogle andre om, hvad man har tænkt sig at gøre.
Mit råd vil være: Send et brev (altså med Post Danmark) til virksomheden og skriv, at du beklager, at din mail åbenbart er blevet misforstået, da du var i den bedste tro og i den bedste mening, da du skrev den. Lad brevet være kort - ikke nogle sure opstød eller noget i den retning. Send den i dag, så de har den lørdag, så du samtidig kan ønske dem god påske.
Og ... så holder du ellers bare nalderne fra tasterne
... også selv om de overdynger dig med sure mails og diverse trusler. Du skal først reagere, hvis virksomheden pludselig gør brug af en advokat.
Keep up the spirit! ... og sørg nu også for at få nydt det gode vejr her i påsken :o)
Susan :o)