Ser frem til et amino tilbud |
Hvad med fjernsyn?
|
Pas nu på at det ikke er det amerikanske NTSCA eller hvad det nu hedder, det skal være PAL. Ked af at være kedelig, men der kan være mange fælder. |
Ja okay.. den havde jeg ikke lige forventet.
Der var lidt flere ting der skulle besvares.
I de sparsomme informationer jeg har fået står der både PAL og NTSC
Øhh strøm?
Er alle strøm stik ikke ens?
Og hvem skal godkende dem?
|
USA kører med 110 volt og andre stik. NTSC er fint. Jeg kender ikke regler vedr. strøm, men mener at den slags skal have en eller anden EU godkendelse. Hvad med at du starter med at bestille 1 stk. sample og ser hvordan det er. Dbh Martin |
Hi! Hvis de passer i dk stik... kunne jeg også godt være interesseret...
mvh. RENEGADE
|
Med venlig hilsen
René Nielsen
|
De er højst sandsynligt med NTSC, som Martin påpeger, og det vil ikke være optimalt. Der har været en del polimik omkring importerede fladskærme fra USA, som ikke kan leverer en særlig god kvalitet i PAL-opløsning, fordi signalet er anderledes. Udover det skal du være opmærksom på, at der er en importtold på 14%, og om fjernsynene er refurbished. Refurbished er reparerede apparater, og det bruger de meget i USA.
Vigtigst af alt er at undersøge sælgeren. Alarmklokkerne ringer, når du nævner prisen, at det er et varemærke, og det er elektronik. Tag et kig på fx. www.bizrate.com, og se om de kan finde den pågældende model, og hvad den koster. Den pris må faktisk ikke afvige ret meget, fordi det er et meget konkurrencepræget segment, hvor avancerne er meget lave uanset mængde - det er et volumemarked. |