|
Dato: 11/16/2005 10:07:10 PM Forfatter: lyskjaerHvorfor er tolden kun 14 % var da overbevist om den var 25 %
??
|
Du forveksler det ikke med moms vel? Du kan selv tjekke det på http://vita.toldskat.dk/. |
jo [:0] forvekslede dem.
Indrømmer min fejl. det sker ikke igen.
|
Jeg kunne ikke lade være med at lave en hurtig søgning på Bizrate, og det billigste Sony 32" kostede 695$, og den fandtes kun hos en butik. Det billigste Sony 32" som kunne købes hos flere forhandlere kostede 750$, hvilket er over dobbelt så meget, som det du er blevet tilbudt. Det hænger ikke helt sammen.
Jeg ved ikke, hvor du har fundet leverandøren, men hvis det er igennem fx. Alibaba, så skal du passe ekstremt meget på. Mærkevarer der er sat til salg på Alibaba og lignende tjeneste, er praktisk talt altid enten fup eller kopier. Mærkevarer handles igennem autoriserede distributører, som ikke er at finde på sådanne tjenester, og det er altså ikke kun små firmaer, og almindelige folk der hopper i den fælde. Dansk Supermarked og COOP har det seneste år haft hver deres penible sag. Føtex solgte kopier af Saga Mink frakker, og Fakta nåede at sælge tusindvis af falske Calvin Klein boxershorts. |
okay i følge alt det i har sagt. så lyder det som om jeg er blevet snøret Men nu er jeg blevet ret bidt af ideen. Hvad skal jeg gøre for at få originale fjernsyn? skal man skrive til sony og få lov at købe direkte af dem?
Eller kræver det en kæmpe forretning i forvejen? |
Hvis du skal købe direkte hos Sony, så skal du være MEGET stor. Rosenmeier Electronics A/S distribuerer Sonys produktprogram i DK, men priserne vil ikke være interessante.
Tag et kig på www.preissuchmaschine.de, der finder du de billigste elektronikprodukter i EU. Disse priser er hamret helt i bund, og avancerne er næsten ikke til at få øge på. Det kan give dig et indtryk af priserne udenfor Danmark.
|
Det var jo nærmest helt deprimerende at se på den side. Jamen så blev den ide jo skudt lidt i sænk. Er der stadig mulighed for at købe ukendte fjernsyn, altså ikke så kendte mærker. Er det da nødvendigt at være så stor?
|
Hvis historien om de disse fjernsyn er den samme som jeg har hørt "ude i byen" ligger faldgruberne omkring, at fjernsynene er produceret til det amerikanske marked og derfor lever op til amerikanske og ikke europæiske standarder. Du må få nogle elektronikgutter til at teste et eksemplar - og så må du sørge for at have råd til at tage nogle af dem tilbage. Men hvis de kan testes OK og prisen er 2000, så er jeg også klar som køber af mindst ét.
mvh Hans |
Hvor meget går folk/i/andre op i mærker? Skal det være sony/samsung/philips.
eller er noname produkter lige så gode |
|