super... så starter jeg mit eget mærke.
32'''' lyskjær... tja den er ikke dum...
senere kan der komme tøjmærke/skomørke/bøger/film/spil
ja mulighederne er uendelige.
Men mange af de tv man finder rundt om på nettet har ikke noget kendt navn. |
Hej
Med erfaring som chef i den tidligere nænvte kæde, kan jeg sige at du absolut ikke er interesseret i at leverer til dem. Udover alt det Thorborg nævnte skal være iorden inden du overvejer, at tage kontakt til dem, skal du overveje dette:
Du skal kunne leverer 3-500 stk til central lageret i Jønkøping, Sverige som et minimum.
Evt. leverer 12-15 stk. til de 25 danske butikker.
Du skal i forvejen have lavet en service aftale med et større dansk elektronik værksted. (De vil blive glade for Strax i Tåstrup, da det er deres foretrukne samarbejdspartner)
De forlanger at du skal tage alle tv retur, der går i stykker inden for de første 30 dage fra salgsdatoen. (Den dag de sælger det til kunden)
Selvom de er store, er de da også købmænd, og vil gerne gøre en god handel. Men de har deres krav, som kan være hårde at opfylde.
Jeg vil ikke tage modet fra dig (2 kilo for et 32" LCD det er F....... billigt), men de er tunge og danse med. Ikke engang Philips tør tage kampen op.......
Hvis du stadig har mod på det skal jeg gerne være behjælpelig med navn og tlf nr til den person du skal snakke med.
Hvis du ikke har mod på dette men vil afsætte dem af andre kanaler, så tag fat i mig alligevel. Jeg skal nok selv aftage en håndfuld eller 2, og så har jeg en masse kontakter i branchen du kan bruge.
Mvh
Martin