Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad med fjernsyn?

Side 5 ud af 9 (87 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

En god ide er at være 100% inde i hvda det er du sælger

Lige præcis El-Giganten har hovedkontor i Norge og hedder i øvrigt El-Kjøb der oppe. Har du mange af dem så giv Per Borup ved Dansk supermarked et kald. Men pas på - Han er superskarp så du skal vide hvad du sælger og prisen skal være rigtig første gang.
Metro kunne osse være et bud. Desværre er det bare sådan at mange af de store køber direkte ved en producent. En ide, som kræver lidt mere salgsarbejde, kunne være mange af de små butikker som er selvstændige, og derfor kan købe ind selv.
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 11:57
Men hvis de kan testes OK og prisen er 2000, så er jeg også klar som køber af mindst ét.

Samme her.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07

Har du ikke et billede af det?  Er også interesseret!

Det lyder jo til at du kan få den afsat her.. Måske den gode hr Thorborg skulle lave en ny del der hedder restlager salg til specielle aminopriser :-)
Fra Lemvig
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:27
Sæt dem på en eller anden auktion, med mindstepris!
Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:07

Jamen nu vi er ved fjernsyn, så vil jeg da gerne komme med et par gode amino-tilbud:

Philips 32PF9956 (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=101651) for kun 14.500 kr. inkl. moms (11.600 ex. moms)
Philips 32PF9986 med Ambi-Light (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=138756) for kun 17.200 kr. inkl. moms (13.760 ex. moms)
Philips 32PF9830 den helt nye model med Ambi-Light og responstid på kun 8 ms ! (http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=156446) for kun 19.700 kr. inkl. moms (15.760 ex. moms)

Fælles for Philips er at du/I/jeres kunder altid kan gå direkte til Philips''s servicecentre og få fjernsynet serviceret, såfremt der måtte være behov for det. Philips kører med EU-garanti så lige meget hvor i EU man befinder sig, kan man få fjernsynet serviceret...

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 13:13
Dato: 11/17/2005 1:07:02 PM Forfatter: Olin

Jamen nu vi er ved fjernsyn, så vil jeg da gerne komme med et par gode amino-tilbud:

Hej Olin

Er de inkl. vægbeslag, ligesom der står på hifipriser.dk?

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 13:16

Ja det er helt orig. Philips produkter bare med speciel amino rabat selvf....

Så ja de er som beskrevet på hifipriser.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:37
Tilmeldt 26. Sep 05
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 19:31
Jamen istedet for at jeg køber en masse produkter ude omkring i verden, så bliver jeg da bare på amino. Der kan man jo få en masse billige fjernsyn kan jeg se. Men jeg skal ringe til sony og philips ordre afdeling. Så skulle ejg tage en samtale med dem, og så skulle der gerne være lidt billige tv
Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 23:15

Dato: 11/17/2005 7:30:40 PM Forfatter: lyskjaer Jamen istedet for at jeg køber en masse produkter ude omkring i verden, så bliver jeg da bare på amino. Der kan man jo få en masse billige fjernsyn kan jeg se. Men jeg skal ringe til sony og philips ordre afdeling. Så skulle ejg tage en samtale med dem, og så skulle der gerne være lidt billige tv

Ikke for at sætte en kæp i hjulet på dit projekt, men jeg tror næppe du får meget ud af det. De vil henvise dig til en distributør, og priserne hos dem vil med stor sandsynlighed være ringe. Medmindre du køber i stor volumen, så vil du næppe opnå en pris, der på nogen måde er konkurrencedygtig. Som jeg har skrevet før, så er avancerne små, og det er et volumemarked. Priskonkonkurrencen og strukturen er langt hen af vejen, og er ved at udvikle sig hen mod PC- og hardwarestrukturen. Derfor vil det være ekstremt svært at tjene penge på især mærkevarer ved kun at sælge nogle stykker her og der - selv spillere som Bilka tjener meget lidt.
Side 5 ud af 9 (87 indlæg)