okay jeg troede faktisk der var en kæmpe avanche på at sælge tjernsyn. Troede ikke de kostede så meget ved distributøren, og så kunne man bare lægge sin egen pris oven i... og så var der lomepenge |
Hvad med fjernsyn?
|
Beklager hvis dette lyder lidt hårdt, men regnede du seriøst med, at du bare lige kunne ringe til Philips og sige: "stik mig nogle fjernsyn", hvorefter de ville sende dig xx stk til en favorabel pris, som du kunne tjene kassen på ??? Hvis det var så let mon så ikke der var flere der gjorde det.....
Kort fortalt - som ny potentiel forhandler kan du aldrig købe direkte fra producenten, men bliver nødt til at gå til deres distributører. Du får ikke de bedste priser, da du ikke køber store mængder og du skal betale forud før de sender noget til dig...
|
|
Dbh Martin |
|
hvis du stadig brænder for idéen findes der en producent i Tyrkiet der hedder BEKO - de er mega store og leverer bla. til Grundig, som de vist også ejer nu efter de rik på røven. jeg kender BEKO gennem en ven jeg har der handler med dem via sit firma i Hamburg. De sælger tv til Aldi, og dem kommer du ikke ind til med det samme.
der er også noget med antal stk. du skal aftage ad gangen- jeg tror ikke på at du som mlm. handler blot kan nøjes med at købe 10 stk.
jeg ved at min ven handler 40'' containere ad gangen..... og avancen ligger på noget der ligner 15 USD pr. TV.
han handler også med symaskiner som han tjener 5 USD pr. stk. på.
Ikke de store avancer så kvantiteten skal være stor før det kan betale sig - Og så har min ven brugt ca. 5-6 år på blot at komme til at handle med Aldi Süddeutschland - han er endnu ikke kommet ind i varmen i Nordtyskland....
Og det er ikke bare lige sådan at få tingene godkendt ( CE mærket) det tager også lidt tid men er trods alt et af de mindre problemer.
Håber at du kan bruge det her til lidt. |
Jeg var da overbevist om at avancen på fjernsyn var langt højere? Kan det virkelig passe det kun er 5 USD?
Fona/Merlin/Electronic city/Elgiganten
De må da alle sammen tjene mere end kun 30 kroner på et fjernsyn?
Eller hvordan er det med det? |
|