Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanteret afkast på 7% ved 300.000kr investering.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

7 % er rigtig godt på en ejendomsinvestering pt! Der sidder mange pro ejendomsinvestorer og vil ønske de kan få 7 %...

(nu har jeg kun forholdt mig til det generelt, og ikke det konkrete tilfælde)

De 11% i snit må vist være inkl de seneste års vilde kurstigninger....

Er iøvrigt enig i det "garanterede" afkast - det findes ikke...

Hvilken type vurdering er der brugt? Mæglervudering? Realkreditvurdering? Nylig handelspris? Offentlig vurdering?

- og hvilken dato er den fra?

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:30

Super endelig lidt positiv respons.

Lejligheden er samlignet med lignende lejligheder i Odder og nær centrum.

Derefter har jeg vuderet den 150.000kr. under den pris for at være realistisk.

Tak for de positive ordGeeked

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 23:32

Forresten ang. garanteret afkast på 7% står jeg nu stadig ved.
Ved godt at boligmarkedet altid har en chance for et krak, men så skal der jo bare ikke sælges der.
Så længe mig og investoren har aftalen sammen vil der være et fast afkast på 7%.
om boligmarkedet går op eller ned er sådan set ligemeget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:41

læset dette her i børsen her iaftes det er spændende at følge med i børsen nyheder , for så får man mere viden

http://epn.dk/privat/bolig/priser/article2388949.ece

må meget undskyld at børsen ikke ser positivt på bolig markedet , med alt kan ikke være positivt men ville videre formidle denne artiklen der var 1 time gamle

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 00:12

Vil jeg kun se positivt på eftersom det et eller andet sted giver en sikkerhed for at det ikke går ned.

Med det sagt har det ikke rigtigt noget og gøre med mindre lejligheder, hvis der sker en lille svingning vil det måske påvirke denne lejlighed med 10k dvs. 3mdr. indtjening, eftersom det kun drejer sig om en halv lejlighed.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 00:17

Hej Brian

Jeg kunne godt være interesseret, men jeg er nødt til at vide hvordan du vil garantere de 7%? Hvad er tidshorisonten?

Jeg kan ikke umiddelbart se, hvordan du kan garantere de 7%. Det er ikke for at være kritisk, men jeg vil bare gerne vide det. Jeg ville være meget træt af at skyde 300.000 i et projekt, hvor jeg forventer 7% i afkast og efterfølgende så ikke få det. Når der er skrevet en kontrakt på det, så skal du jo være klar over at man i så fald kan gå efter dig for at få de 7% hevet ind...

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 00:29

Det hele bliver skrevet i en kontrakt som vi begge godkender, hvis du har noget at tilføje gør vi jo også det inden for rimelighedens græsner.
De 7% får du overført D. 2 hver måned, så du er sikker på at du får din udbetaling hele tiden.
Kontrakten skal underskrives med 3 vidner så ingen af os kan løbe fra den.
Ellers er planen at det skal køre helt smærtefrit og du skal egentlig bare inkassere hver måned.
Du kan sådan set sælge din andel når du har lyst. men salg af lejlighed og min andel kan først ske efter 2.5 år dog også med min godkendelse og kun hvis lejligheden holder prisen til den tid.

Men har helt ærligt ikke interesse i at sælge da jeg også sidder og tjener penge på den, så hvis du vil fortsætte din investering gør vi jo bare det 30 år frem i tiden. det er intet problem.

Håber det var svar nok ellers bare skriv igen, evt. PM.

Mvh Brian

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 09:53

Hvis jeg var investor i dette tilfælde, ville jeg kræve at få ejerforholdet tinglyst - så der ligger dokumentation på en 50/50 fordeling af lejligheden.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 12:04

Ja også ryger hele ideén i at holde udgifterne nede, så man netop kan holde de 7% i afkast.

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 13:25

I må ikke hænge mig op på det, men vil det ikke koste 1400 kr at få tinglyst ejerforholdet...?!

Er dette korrekt (og det kan jeres respektive banker/realkreditinstitutter hurtigt verificere), så er afkastet det første år "kun" 6,53 % - alt andet lige.

Måske en forholdsvis lav pris at betale for den ekstra sikkerhed...?

...det tilsyneladende evigt tilbagevendende spørgsmål om afkast vs risiko...Smile

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)