Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Garanteret afkast på 7% ved 300.000kr investering.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

En del af pointen var vel, at lejeligheden allerede var udlejet, så de kreative løsninger er nok urealistiske.

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 20:55

Lundsby:
En del af pointen var vel, at lejeligheden allerede var udlejet, så de kreative løsninger er nok urealistiske.

God pointe :-)

Jeg tror vi er ude i at der kan opstå en situation, hvor lejer går til huslejenævn og får lejen sat ned med tilbagevirkende kraft - hvilket igen gør det i forvejen tvivlsomme garanterede afkast, endnu mindre garanteret.

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 23:34
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg må indrømme jeg finder jeres lille debat enormt underholdende.
Jeg kommer med et godtroende tilbud til en mulig investor, men det får i da hurtigt malet til jorden?
i snakker jo om boligmarked, som om at det var jer der skrev bogen?

I sidste ende kan i jo skrive så mange statistik som i har lyst til, det ændre stadig ikke på at
hvis boligmarkedet skulle tage et fald på 10 % (hvilket jeg ville finde voldsomt) så ville lejligheden falde men 60k.
Det ville give et tab for den enkle investor på 30k, det er ca. hvad han vil lave af indtjening på 1 år på denne aftale.
Så kan man diskutere om 7 % et eller andet sted ikke stadig er en god investering?

Nogle af jer snakker også som om i bekymre jer over min økonomi, eftersom der er mange kommentarer omkring at jeg vil miste en masse penge og stå med en garanti jeg ikke har kunnet holde, men helt ærligt hvem er i til at kommentere hvad mine rådigheder er og ikke er?
Det kunne nok være en af grundene til at jeg ville gå med til at mødes hos mig privat?
Ud af sådan et møde vil jeg kunne garantere at man hurtigt ville få andre tanker.

Om mig selv driver jeg 2 firmaer i øjeblikket, som køre strålende, vi har fået rettigheder på 2 enestående produkter i Danmark og er i gang med at udvide til et nyt, det er det jeg står og skal ligge en større ordre fra England på.
For jer som måske ikke er, vandt til med at snakke med jeres bank på daglig basis kan jeg forklare at det viser en hvis ansvarlighed og goodwill selv at fremkomme med alt mellem 20-30 % af en stor ordre, det viser banken men er seriøs og det ser også godt ud overfor min leverandør.

Lad mig tage et lille eksempel fra en af jer der har været så rare at skrive i min tråd:
Jeg kender lidt til problemet, da min familie har et 100+ kvm hus til salg i Stenlille, for mindre end hvad en 1-værelses koster på Nørrebro, og der sker ingenting, indtil videre har vi prøvet i et år! og haft omkring 2 besøg!

Til dette har jeg kun den kommentar, Hvad har det med sagen og gøre og i hvilken sammenhæng har dette noget som helst og gøre med mit lejemål???
jeg er ved at finde en der vil investere i en meget mere risiko fri investering end så meget andet, den bolig jeg snakker om er en Ejerlejlighed i en ejendom med 36 andre lejligheder, den ligger centralt i Odder og har for guds skyld intet med Stenlille eller Nørrebro at gøre! Standarten i Danmark for landsby huse er langt lavere alle steder i forhold til en lejlighed i Storkøbenhavn, Århus, Ålborg eller Odense for den sags skyld.

Jeg mener at denne debat har taget en dybt pinlig drejning, det viser sig jo nærmere at man ikke kan poste noget på Amino uden at det skal bankes til jorden af folk som måske ikke selv kan finde ud af at markedsføre sine huse, lejligheder eller lejemål ordentligt, så de sidder inde med det (synes jeg der er set eksempler på hos andre ejendomsmæglere også?) ellers er vi ude i at der faktisk er nogle der ser dette som en stabil investering, men dog ikke har penge nok fordi, de tydeligvis ikke har forstand på forretning, så er det smarteste nok ikke og kommentere på andres?

Vi kan være helt enige om at dette ikke bliver stedet hvor jeg skulle finde en fremtidig investor, eftersom i måske har skræmt alle væk der var med jeres meningsløse statistiker ellers jeres såkaldte viden omkring det store boligmarked.

Er ikke en bitter eller sur mand nu, vil bare håbe at mange er jer vil tage det til eftertanke en anden gang når der er nogle der opretter en tråd herinde, at man faktisk kommentere på nødvendig information i stedet for en statistik som ikke er på nogen måde mere præcis end vejrudsigten?

Man skulle måske tro at folk nogle gange bare besvarede for at få Karma på sin profil.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:37

Hej Brian

Jeg skrev i tråden lidt fordi jeg læste dit oprindelige indlæg med en garanteret investering, og senere referer du til at boligmarkedet snart vender som var det en selvfølge, derfor synes jeg at jeg ville dele nogle af mine egne erfaringer, samt hvad et alt for stort forbrug af erhvervsnyheder og et par som konsulent for et realkredit institut har lært mig. Så kunne du jo tage det til efterretning eller lade vær!

Men jeg synes din tone er lidt uheldig, jeg håber ikke du havde håbet på en investor der ikke var bevist om de problematikker der bliver nævnt! som ukritisk smid 300 k. Det synes jeg ikke personligt ville være etisk korrekt.

Amino er ikke så godt til den slags annoncer, hvor man prøver at prakke nogen en investering eller produkt på. Nok mest fordi det sker så tit, at de fleste anlægger en kritisk indstilling til tingene. Du er sikkert omkring bruger nr. 1000 der har en garanteret investering og prøver at finde investorer via Amino.

Men intet er så galt, at de ikke er godt for noget. Amino er fortræffelige til at finde vinkler og svage punkter i ens koncept, ide, produkt etc. min erfaring er at hvis ens koncept kan klare en tur på Amino så kan det klare det meste.

Omvendt kan man selvfølgeligt også sige at hvis ikke man kan forsvare sit projekt på Amino, så er det sikkert heller ikke godt nok, eller man er bare ikke den rigtige til gennemføre det!

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 05:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Se præcis der er vi ude i det rigtige, et super konstruktivt indlæg som både jeg og en mulig investor vil kunne bruge til et værkstøj, i henhold til et nærmere samarbejde. Synes det er vigtigt at man evt. startede med din tekst omkring din erfaring på området og din problemstilling omkring mit indlæg. Med sådan en indstilling ville jeg have haft mulighed for at ændre min formulering før der var kommet 44 indlæg?

Takker og bruger dit indlæg og dine råd til fremtidige interesser.

Mvh Brian

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 22:39
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

poster lige igen

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:18

Er lejligheden på 28 kvm eller 40 kvm ifølge BBR? Hvis den kun er på 28 kvm, så er kvm-prisen på 21.428 kr. ved en pris på 600.000 kr.

Jeg kender ikke til prisniveauet i Odder, men jeg ved, at man kan købe billigere lejligheder end dét i København.

Har du evt. billeder af lejligheden, og en evt. adresse (evt. gade), som kan forklare din prissætning?

Hvornår har du selv købt lejligheden, og hvad har du selv betalt for den?

Bemærk i øvrigt, at du godt kan få lavet et tinglyst skøde for omkring 5.000 kr., og det vil, efter min mening, absolut være en nødvendighed at tinglyse skødet, for at få tilknyttet kapital fra en investor.

Hvis investeringen ikke tinglyses, så vil der jo i stedet være tale om, at investor skal investere i din virksomhed, og at du vil tilbagebetale med afkastet fra en lejlighed, som er lejet ud.

Årsagen til, at du møder så meget modgang på Amino er, at dit projekt virker ugennemtænkt, og at prissætningen umiddelbart virker meget høj. Derudover anvender du alle de "farlige ord", som "garanteret afkast", "sikker investering", mv. og det er der rigtig mange mennesker, som straks opfatter som noget man skal holde sig fra.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)