Tråden er gemt og jeg hiver fat i dig når mine nye sites kommer op ![]() |
Hvor lang er bindingen min. ?
Har du nogle referencer? Så man kan prøve at søge på google efter en af jeres cloacking sites?
Tråden er gemt og jeg hiver fat i dig når mine nye sites kommer op ![]() |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hvor lang er bindingen min. ? Har du nogle referencer? Så man kan prøve at søge på google efter en af jeres cloacking sites? |
Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter
Fint nok at bøje regler og love, men at bryde dem synes jeg ikke klæder en seriøs virksomhed. Er jeg den eneste der sidder med dette synspunkt og mener denne debat mangler voldsomt i reklame-/mediebranchen? |
Gå efter toppen eller bliv ladt tilbage. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
![]() |
/Marcel Fuursted
Jeg må sige jeg ikke føler jeg helt kan erkende mig til at være fagmand, hvis dette dækker over, at man gør hvad som helst, for at få ting markedsført eller frem i første række. Jovist er nærmest alt bøjet og manipuleret i en eller anden form, men meget afhænger jo også af øjnene der ser. Jeg synes debatten om etik - som har taget tilløb i en Deadline 2. sektion for nylig - mangler. For mig er der reklamebureauer (og i sidste instans mennesker) der vil gøre, hvad der skal til for at nå et mål og der er andre der har visse grænser. Der siger fra for at holde sig selv ud i spejlet om morgenen. Vi er forskellige, så det er forskelligt, hvordan folk fungerer og hvor en evt. moralsk grænse går. Jeg synes bare netop vi som formidlere/kommunikatører/reklamefolk (kært barn, mange navne) bør være vort ansvar bevidst i forhold til, at vi må sætte grænser og ikke være til fals for gevinster på den korte bane, som kompromitterer spillet i det lange løb. Det har jeg indtryk af, sker for mange steder. Og nu er mine indlæg ved at være ren hoax på din tråd Marcel og jeg vil lige tænke over, at få formuleret mig i en ny tråd evt., da disse tanker jo ikke specifikt hæfter sig på cloaking. |
Det er helt iorden. Vi er i en debat, hvor der skal være plads til synspunkter - og et synspunkt må man jo sige, du har :-) Jeg føler selv, at så længe jeg gør ALLE herinde opmærksom på, hvad tilbuddet indebærer, at det rent faktisk ikke er efter Googles Guidelines for Webmaster og at der ligger nogle risici forbundet med det, så er det så etisk, som man næsten kan blive i forhold til mange andre i branchen. Jeg skal ikke gøre mig selv hellig, men jeg kan sige, at ovenstående altså ikke er de ultimative salgsargumenter. Men alene det, at jeg er ærlig, påskønner mange af dem, der har skrevet til mig... Jeg synes ærlighed og etik hænger sammen, men det er nok bare mig :-) Men start gerne en ny tråd om etik og markedsføring. Den tror jeg bliver lang og god :) |
/Marcel Fuursted
Hvordan får du skaffet links af god kvalitet indenfor en rimelig tid...? Er det egne links, eller skaffer du dem udefra? |
Skøde Centret: Køberrådgivning, skødeskrivning og tinglysning ved boligkøb til faste lave priser.
Hej, Dennis... God kvalitet er måske så meget sagt :) Vi starter med links fra forskellige domæner, som er ejet af os selv, og som ikke ranker i søgemaskinerne rigtigt, da det bare er crash-sites... Men vi er ved at udvikle en database-portal-agtig-kataloglignende ordning, hvor vi har en masse domæner, som automatisk linker til de forskellige sider, for at give dem mere værdi - altså højere kvalitet. Det kan på ingen måde sammenlignes med ordentlig linkbuilding (som vi også laver), men så er prisen jo også lidt højere - afhængig af antal søgeord. Men vi sørger ihvertfald for at siderne bliver fundet via de her domæner... Håber det var svar nok, ellers spørger du jo bare :) |
/Marcel Fuursted