Så hoppede ReFocus med på vognen med "metervarer". Vi har udviklet et system til søgemaskineoptimering, som automatisk cloaker. Det er meget simpelt bygget op, så det er meget let at bruge. Hvad er cloaking? Hvad gør vi så? Vi gør altså alt for at slette footprints, så dit eksisterende site ikke udsættes for fare - dog kan man aldrig være 100% sikker desværre, men sådan er det uanset hvad, og det er en ærlig sag. Der er uendelige antal søgeord med til systemet, da du selv opretter søgeordene og hvor de skal pege hen. Systemet er dog ikke det billigste og giver ingen garantier for placeringer. Det koster 1.495 pr. md. for Aminoer - og du betaler altså for det pr. md!! Den eneste garanti der gives er, at hvis spamdomænet skulle blive fjernet af én eller anden grund, opretter vi bare et nyt kvit og frit :) Skriv til os på info@refocus.dk og husk at skrive, du er Amino!! |
Cloaking på tilbud
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hvis du cloaker et lignende domænenavn (www-domæne.dk) er det så ikke www-domæne.dk der bliver optimeret i google og ikke www.domæne.dk ? |
|
/Marcel Fuursted
Der er mange af dem der skriver, som spørger til hvordan det foregår, og det er jo nok fordi jeg ikke har forklaret mig ordentligt, så den kommer her: Når vi aftaler at komme igang købes et domæne der ligger nært det eksisterende brand-domæne. Det placerer vi på et webhotel, der ikke er det samme som det eksisterende til branddomænet, hvor vi installerer cloaking-systemet. Når det er installeret får du en vejledning i hvordan det bruges, og så kan du selv oprette søgeordene og hvor de skal peges hen osv. Opdatering af IP-lister til søgerobotterne står vi selv for, og så står vi naturligvis til rådighed på supporten, hvis der er nogle spørgsmål. Vi opdaterer også cloakingsystemet, når der sker noget nyt eller nogle forandringer i forhold til forbedringer eller hvis søgemaskinernes prioriteringer synes anderledes (det sker vist ikke, men nu fik jeg skrevet det ![]() ![]() Men keep them coming - ja, både spørgsmål og ordrer :) |
/Marcel Fuursted
Sørger I også for at google finder det domæne der laves cloaking på. Hvis det er nyt kan der vel gå et stykke tid. |
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
EDIT: Hvis du allerede har søgemaskineoptimeret sitet, så betyder det jo bare i bedste fald, at der er to resultater på side 1, der er dine Men den har du nok regnet ud |
/Marcel Fuursted
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hejsa... Nej, ikke i dette tilfælde. Her vil der være en tekst der er automatisk genereret udfra et hav af forskellige ord, og så vil søgefrasen indgå med en pæn fordeling over hele indholdet. Siden vil indeholde nogle billeder med alt-tekst og den vil indeholde links til den øvrige navigation :-) |
/Marcel Fuursted