Nå, utroligt at der stadig bliver anbefalet investering i ejendomme i denne her tråd her..
Ufatteligt der stadigvæk er folk der ikke aner hvad de snakker om:P?
Du har ret hvis man vil sidde på sin flade røv og få godt afkast af sine penge 1 år efter investering er det ikke ejendomme, men hvis man satser langsigtet og vil have godt afkast af sine penge, så er ejendomme vejen. Og når man ikke er oppe i høje antal af ejendomme, kan man adminstere almindeligt arbejde ved siden af uden problemer. Men det er måske kun mig der kan lide at arbejde for mine penge ;)
[/quote]
Ja, nu har Mikkel jo sagt det, men da den var henvendt til mig, må jeg hellere kommentere...
Ejendomsinvestering bør ikke lyde som en "walk in the park". Der kan sagtens være masser af arbejde og faldgruber også. Der er i hvert fald en del i mit netværk der har brugt en del timer på deres udlejningsejendomme. Desuden er det er det jo også behæftet med en vis risiko - det kan du nok flere falliterede eks-milliadærer til at skrive under på...og ja, det kan og bør gøres anderledes men nok om det. Pointen er blot at det er lige så risikofyldt som det meste andet...
Men jeg synes da bestemt der burde oprettes en tråd om ejendomsinvestering med HVOR og HVORDAN. Dér er nok også til mange timers diskussion...og kunne være interessant med alle de praktikere der er her på amino.
men hvis man satser langsigtet og vil have godt afkast af sine penge, så er ejendomme vejen.
[quote user="BruunMedia"]
- historisk set? nej...i fremtiden? Hvor ved du det fra?