Nu er jeg ikke selvstændig iværksætter, i hvert fald ikke endnu. Men om ikke andet så er drømmene, ambitionerne og ikke mindst ideerne til snart at skabe min egen forretning til stede. På nuværende tidspunkt er jeg holdt lidt tilbage af økonomien der skal til for familien, men når den er mere stabil igen, vil jeg vil kaste mig ud som selvstændig. Og samtidigt føler jeg måske ikke at jeg er helt 100% klar endnu, men jeg ved at den dag vil komme snart. Selvfølgeligt vil der komme en masse udfordringer som iværksætter, der vil være op og nedture, bjerge der skal bestiges og høje der skal tages. Men jeg har gjort en del tanker om, hvordan klare i jer ud af nedturene og, hvordan bevare i troen på at det i har gang i er det rigtige. Hvordan bliver en gut som Claus Riskjær (bare for at nævne en) ved med at rejse sig efter konkurs? Hvordan bliver i ved, når den ene ordre efter den anden går i vasken? Hvad er det som giver jer den rejsning der skal til? ;-) Er det et spørgsmål om stædighed, troen på sig selv, erfaring, drømme, .. ja ? Min erfaring siger mig at drivkraften endnu mere afgørende end f.eks. en god ide, et godt produkt, gode medarbejdere og gode kontakter. Dette er sikkert allerede blevet diskuteret adskillige gange på denne debat, og jeg ved at spørgsmål som dette kan være svære at svar konkret på, men om ikke andet kunne det vel være værd at have en lille debat om. /P |
http://www.rejsningsproblemer.dk/
Mvh,
Christian
(kunne ikke lade være