Men lige en ting: Hvis du er 13, så vær forberedt på, at dine interesser hurtigt kan ændre sig. Og så, hvis de ikke allerede er der nu, så kommer der nok noget, der hedder piger, kvinder og damer. Og DET kan altså være rimeligt distraherende! Der er sgu' ikke noget, der kan spolere en mands drømme så meget, som en drømme-steg kan!
Hej Poul.
Det er jeg bare 100% UENIG i !
Hvis der er din drømme kvinde er der en stor sandsynlighed for, at hun deler samme passion som dig eller har andre fordele som kan påvirke din drøm positivt :)
Og så, hvis de ikke allerede er der nu, så kommer der nok noget, der hedder piger, kvinder og damer. Og DET kan altså være rimeligt distraherende! Der er sgu' ikke noget, der kan spolere en mands drømme så meget, som en drømme-steg kan!
Hej Poul.
Hvis der er din drømme kvinde er der en stor sandsynlighed for, at hun deler samme passion som dig eller har andre fordele som kan påvirke din drøm positivt :)
Hvis kvinder er noget, du har tilstrækkeligt af, så er det klart, at du vil være uenig. Hvis du ikke er drømmer, så er det også klart, at kvinder ikke vil kunne distrahere dig.
At hun skulle dele samme passion som dig, ja, det er ofte en drøm/ønsketænkning! Bevares, selvfølgelig sker det, men oftest varer passionen kun mens man er lun på hinanden. At man kan STØTTE hinanden på lang sigt er jeg så tilgengæld helt enig i...
I øvrigt... hvis hun er din drømmekvinde, så er hun DIN passion!
Man kan jo møde en drømmekæreste, der viser sig at have drømme som er så meget i konflikt med ens egne at en af parterne er nødt til at opgive sine hvis man skal kunne fortsætte sammen.
Håhå! Sidder og små griner.
Det er jo ikke en dating site det her vel! (LOL).
Men tak for forståeligheden, jeg mangler ideer til hvad jeg kan lave som 13 årig. Syntes der har været mange gode bud! Jeg har altid haft det lidt sådan at man skal skaffe erfaring , og viden om tingene så kan man jo ikke andet end at blive bedre :)'
Håhå! Sidder og små griner.
Det er jo ikke en dating site det her vel! (LOL).
Orv, Mads, DET var en god ide! DEN støtter jeg! Vi må lige lave noget lobby-arbejde på en hr. Thorborg. Fandens osse, at jeg forleden dag hævdede, at solbrille-smiley'en har en slående lighed med hr. Thorborg. Måske VAR det en taktisk brøler...
Og så, hvis de ikke allerede er der nu, så kommer der nok noget, der hedder piger, kvinder og damer. Og DET kan altså være rimeligt distraherende! Der er sgu' ikke noget, der kan spolere en mands drømme så meget, som en drømme-steg kan!
Hej Poul.
Hvis kvinder er noget, du har tilstrækkeligt af, så er det klart, at du vil være uenig. Hvis du ikke er drømmer, så er det også klart, at kvinder ikke vil kunne distrahere dig.
At hun skulle dele samme passion som dig, ja, det er ofte en drøm/ønsketænkning! Bevares, selvfølgelig sker det, men oftest varer passionen kun mens man er lun på hinanden. At man kan STØTTE hinanden på lang sigt er jeg så tilgengæld helt enig i...
I øvrigt... hvis hun er din drømmekvinde, så er hun DIN passion!
Jeg er tildels enig :). Men det kan vi evt. bruge rigtig mange aftener til at diskutere hehe.
Mads din opgave faktisk simpelt. Bare hold fast. Jeg var lige som dig, men det var mine venner ikke. Derfor blev opbakningen mindre i de første par år. Derfor startede jeg en masse små projekter for endelig at få opbakningen på bare et af dem. Derfor blev mange projekter halv færdige, som egentlig var synd, da der var flere gode ideer bag :).
Du har utroligt mange ledige timer pt. Så kæmp og hold fast i et projekt. En dreng med de tanker i sådan en tidlig alder, skal nok slå igennem på et tidspunkt. Husk martin startede 9(?) projekter som gik konkurs inden jubii. Tænk hvis du kan have dine største fejl fejl inden du fyldt tyve. Så lykkes det !