JAAA! Selvfølgelig er der nogen, der vil forsøge at snyde!!! På Facebook havde de også en regel om, at man skulle have en vis alder! Hvor mange snød med deres alder på FB? DU er administrator på DIN site! Ergo er det dig, der sidder og censurer alle de, der beder om en profil. Det vil sige, at du får tid til at checke folk. Du kan ikke checke alt og alle, nej, men du kan holde site'n inden for dit eget område eller by/skole, så er der lidt større garanti for, at du ikke får en masse forkerte personer ind. På rigtige dating-sites kan de jo ikke garantere, at de, der melder sig ind, har en vis alder - med mindre man afkræver person-numre og checker det - men det ved kender jeg ikke reglerne for, og jeg ved heller ikke, hvilke krav rigtige dating-sites kræver. Du kan jo også kræve, at folk skriver et telefon-nummer og så kan du ringe og checke...
|
Hvad mine interesser er!
Rigtig meget!
Er meget interesseret i at hjælpe folk inden for mange omfang og sådan. Jeg interessere mig faktisk for alt i rette omfang! Elsker at prøve noget nyt!