Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter eller rettere sagt ikke.

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Kan du skrive hvad du mente med det. Men det med en max aldersgrænde på 15 , så er der altid nogle der vil snyde :)!

JAAA! Selvfølgelig er der nogen, der vil forsøge at snyde!!!

Facebook havde de også en regel om, at man skulle have en vis alder! Hvor mange snød med deres alder på FB?

DU er administrator på DIN site! Ergo er det dig, der sidder og censurer alle de, der beder om en profil. Det vil sige, at du får tid til at checke folk. Du kan ikke checke alt og alle, nej, men du kan holde site'n inden for dit eget område eller by/skole, så er der lidt større garanti for, at du ikke får en masse forkerte personer ind. På rigtige dating-sites kan de jo ikke garantere, at de, der melder sig ind, har en vis alder - med mindre man afkræver person-numre og checker det - men det ved kender jeg ikke reglerne for, og jeg ved heller ikke, hvilke krav rigtige dating-sites kræver.

Du kan jo også kræve, at folk skriver et telefon-nummer og så kan du ringe og checke...

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:21

Hvad mine interesser er!

Rigtig meget!

Er meget interesseret i at hjælpe folk inden for mange omfang og sådan.  Jeg interessere mig faktisk for alt i rette omfang! Elsker at prøve noget nyt!

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:36

Hvad med en lektie hjemmeside? Jeg ved godt Studienet findes, og det ville blive besværligt at skubbe dem af tronen, men der er stadig en helvedes masse andre skoleelever der ikke kender siden, bestemt folkeskole elever. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:39

Hvad kræver det at laver sådan en? Kan du hjælpe mig lidt her :D?

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 20:43

Nej desværre. Jeg kan desværre ikke programmere, selvom jeg selvfølgelig godt kunne tænke mig det. Der er dog sikkert nogle herinde der ved det :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:43

Fin ide. Tænker du på elever, som skal kunne søge kammerater til lektie-hjælp eller hvordan...?

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 20:46

Ja, noget i nærheden ihvertfald. Det er overhovedet ikke en gennemtænkt idé.. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:48

''LektieSiden''

BrainStorm:

- En side hvor folkeskole elever kan få hjælp til lektier.

- En side hvor folkeskole elever kan få deres opgaver ud på nettet, ligesom studiportalen eller hvad den hedder,så de kan debattere om de forskellige opgaver.

- Et sted hvor de kan logge på, men skal bruge Cpr-nummer for at kunne gøre det.

- Telefon nummer burde os være der, så man kunne ringe til forældrene! Forældrene skal ha givet lov til at de unge kommer til at bruge sitet.

En lille brainstorm o.o

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 20:52

Jeg ved ikke om der er andre sider der har lavet det, men det ville ihvertfald være super fedt hvis man så kunne ligge sin opgave ind. Altså så brugere kunne rette i den, og så kunne den "orginale" forfatter vælge hvilken version han/hun ville have. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:54

Tænker bare at det ville være snyd i forhold til hvad brugeren selv kan. :)' 

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)