Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter eller rettere sagt ikke.

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Personen der uploader kan jo bare vælge at lade vær, det er jo kun ham selv der bliver snydt. 

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:58

Man kan jo lave det sådan at når personen har uploadet det er det umuligt for andre at redigere i det eller tage den, samt for ham selv :) :)?

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:02

Det kunne være en mulighed, men så er der nok færre opgaver der vil blive lagt op.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:04

Ja, men så tror jeg sku os jeg kan få samarbejde med dem der der står for folkeskolen!

Fra Vordingborg
Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 10:39

Hej Mads

Nu har jeg læst hele indlæget her og synes det er god læsning.

Hvad med at starte med at lave en blog og skrive om alle dine idéer og evt. oprette en side på bloggen hvor du tilbyder at hjælpe med andre i det omfang du selv skriver om?

Det lyder nemlig som om, at du gerne vil skrive om en masse ting, men ikke har en konkret plan eller mål, det kunne måske dukke op, mens du skriver, du kan samtidig finde ud af, om det med at blogge er noget for dig og så evt. tilbyde at blive gæsteblogger, det kan der også være gode penge i, samtidig skaber du opmærksomhed om dig selv og når du så finder dit mål eller projekt, er der en masse der kender dig...

Du kan jo evt. tilføje lidt annoncer osv. for at tjene lidt lommepenge.

Jeg vil gerne hjælpe dig med opsætning af bloggen, hvis du ikke selv kan.... og det skal ikke koste dig noget, bare du selv sørger for domæne reg. og webhotel :-)

Send mig en pb. hvis det noget du vil igang med..

Og ellers god vind i fremtiden.

Øg din synlighed, brug en freelance markedsførings manager som mig...

Side 5 ud af 5 (45 indlæg)